Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Vitutus ketju!!
Ohuesti taas vituttaa olkapää joka ei näköjään kuntoon tule, kiertokalvosin ei kestä yhtään tiettyjä liikkeitä. Voi hevon perse, tää tarkoittaa sitä että jatkossakin kurapyöräillään pelkästään teitä pitkin ja röykyt, maastot ja rossiradat saa jättää suosiolla väliin. Talvella tilanne näytti todella hyvältä ja mä kun luulin että tulevana kesänä pääsee opettelemaan krossiradalla ajamista ja hyppyreitä, ja paskat, raato mikä raato, ei se siitä näköjään miksikään muutu 
Kylätason kurapyöräilijä.
Ihan ilkeyksissäni kirjoitan tähän ketjuun, vaikka oikeastaan voisi ja pitäisi hehkuttaa. Ajattelin, että joskus on hyvä tuoda esille vähän vertailukohtaa sille, minkä kokoisista asioista kannattaa vittuuntua. Toki jokainen katsoo elämää omasta näkövinkkelistään, eikä tunteita voi alkaa vertaamaan.
Tuli toinen erävoitto syövästä. Lekuri soitti leikkauksen tuloksista ja kertoi taudin tulleen kokonaan poistetuksi. Ehti jo näyttää ja tuntua aika pahalta... Nyt saa taas alkaa kokoamaan itseään ja uskaltaa vähän suunnitella tuleviakin. Tuo tauti tulee melkoisella todennäköisyydellä taas joku päivä takaisin, mutta se on sen ajan murhe.
Kesää odotellessa...
Tuli toinen erävoitto syövästä. Lekuri soitti leikkauksen tuloksista ja kertoi taudin tulleen kokonaan poistetuksi. Ehti jo näyttää ja tuntua aika pahalta... Nyt saa taas alkaa kokoamaan itseään ja uskaltaa vähän suunnitella tuleviakin. Tuo tauti tulee melkoisella todennäköisyydellä taas joku päivä takaisin, mutta se on sen ajan murhe.
Kesää odotellessa...
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- Dominator
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Oli myös joskus tuo varsin viheliäinen vaiva ja repeämä supraspinatuksen jänteessä. Lopulta tuli kuntoon ilman puukkoa n. 6kk levolla (aktiivisella) ja tulehduskipulääke kuurilla. Sellainen vaiva on kyseessä joka ei kroonistuessaan varmasti parane jos tulehtunutta jännettä/lihasta rasitetaan. Kuminauha jumppaa, venyttelyä siinä oikeastaan kaikki mitä kestää tehdä.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiert%C3%A4j%C3%A4kalvosinKoheltaja kirjoitti:Ohuesti taas vituttaa olkapää joka ei näköjään kuntoon tule, kiertokalvosin ei kestä yhtään tiettyjä liikkeitä. Voi hevon perse, tää tarkoittaa sitä että jatkossakin kurapyöräillään pelkästään teitä pitkin ja röykyt, maastot ja rossiradat saa jättää suosiolla väliin. Talvella tilanne näytti todella hyvältä ja mä kun luulin että tulevana kesänä pääsee opettelemaan krossiradalla ajamista ja hyppyreitä, ja paskat, raato mikä raato, ei se siitä näköjään miksikään muutu
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Juu, puukotettu on, kumpparijumppaa tehdään säännöllisesti, punttiasalia ei kestä. Olkapää oli ennen leikkausta erittäin ahdas ja vaurioittanut jänteitä aika paljon, se on vaan opeteltava elämään sen kanssa ja mietittävä pitääkö siirtyä fyysisestä työstä kevyempiin hommiin. Oireet taas alkoi pari viikkoa sitten kun duunissa kokeilin kestääkö olkapää tulevan kesän sesonkityötä, ei kestänyt joten kekskitytään niihin duuneihin joita pystyy tekemään, vähän sama homma ajamisen kanssa
Se on vaan näillä mentävä ja iloittava siitä mitä on tarjolla kuten Kunkku sanoi. Propsin Kunkun suuntaan paranemisesta, noiden kokemusten jälkeen meikäläisten jutut on pikkumurheita. Kaverin faija, oli mulle myös aika läheinen, kävi saman prokkiksen läpi jokunen vuosi sitten mutta siinä ei ollut valitettavasti mitään tehtävissä.
Oikeastaan toi mun vuodatus olisi pitänyt laittaa positiiviselle puolelle, onhan se mukavaa että pystyy ajamaan edes tasaisilla teillä. Parempi sekin kun totaalinen ajamattomuus, eikä se piki/sora ajelu ole mulle yhtään vastenmielistä
Se on vaan näillä mentävä ja iloittava siitä mitä on tarjolla kuten Kunkku sanoi. Propsin Kunkun suuntaan paranemisesta, noiden kokemusten jälkeen meikäläisten jutut on pikkumurheita. Kaverin faija, oli mulle myös aika läheinen, kävi saman prokkiksen läpi jokunen vuosi sitten mutta siinä ei ollut valitettavasti mitään tehtävissä.
Oikeastaan toi mun vuodatus olisi pitänyt laittaa positiiviselle puolelle, onhan se mukavaa että pystyy ajamaan edes tasaisilla teillä. Parempi sekin kun totaalinen ajamattomuus, eikä se piki/sora ajelu ole mulle yhtään vastenmielistä
Kylätason kurapyöräilijä.
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Meinasin avautua marraskuun alusta jatkuneesta pakkolomasta ja siitä johtuvasta kroonisesta persaukisuudesta, mutta Kunkun postauksen luettuani taidan pitää kitani kiinni ja painua raikkaaseen ulkoilmaan työntämään päivän mittaan ilmestyneet 20 senttiä lunta naapurin tontille...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
-
JooMies
- Pyörä: HP2
- Viesti:
Hienoa että tuo oli tulos.Kunkku kirjoitti:Ihan ilkeyksissäni kirjoitan tähän ketjuun, vaikka oikeastaan voisi ja pitäisi hehkuttaa. Ajattelin, että joskus on hyvä tuoda esille vähän vertailukohtaa sille, minkä kokoisista asioista kannattaa vittuuntua. Toki jokainen katsoo elämää omasta näkövinkkelistään, eikä tunteita voi alkaa vertaamaan.
Kesää odotellessa...
JooMies
Niinpä...
Niinpä...
Kevyempiin aiheisiin. Tänään koko päivä tuntui olevan paskoja uutisia täynnä. Ensin aamulla hyvät uutiset googlelta ... http://www.youtube.com/watch?v=A25VgNZDQ08 ja sitten illalla firman pomolta tulee vahvistus sille että toukokuussa on edessä muutto vielä entistä suurempaan avokonttoriin. Vittu mitä paskaa, yritä siinä keskittyä kun jo nykyisessäkin 20:n hengen avosalissa palaa päreet harva se päivä. Muutenkin firman tilanne on mennyt säälittäväksi paskoiluksi kun omistaja vaihtui.
Русский военный корабль, иди на хуй
Kyöstiä vituttaa lumen tulemattomuus melkein yhtä paljon kuin asfalttimotoristia lumen sulamattomuus
http://vimeo.com/53735609
http://vimeo.com/53735609
- Lerssi
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
Vitutus ketju!!
Kykyky Kyöstin pitäis mumumu MUUTTAA jänkhäle. Täällä on lunta vitutukseen asti!
Eihän sitä kukhan jaksa!
Olin huomaavinani Kyöstin puheessa lievää närkästymistä.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Viikonloppu (pidennetty). Aurinko paistaa. Mopo on melkein nipussa.
Sitten korkkaa kotarista joku pirun kierre, joka on niin ihmeellisen kokoinen ettei vissiin koko Suomesta löydy sopivaa kierrepakkaa.
No, en minä ajamaan olisi halunnutkaan. Häikäisee vaan.
Sitten korkkaa kotarista joku pirun kierre, joka on niin ihmeellisen kokoinen ettei vissiin koko Suomesta löydy sopivaa kierrepakkaa.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Katoitko Bilteman valikoimsta? Mulla korkkasi kelkasta muistaakseni 8mm kierre ja Biltemasta löytyi kierteidenkorjaussarjoja useammallekin eri koolle. Eikä ollut hinnan kiroissakaan vrt. merkkituotteet.rainerb kirjoitti:Viikonloppu (pidennetty). Aurinko paistaa. Mopo on melkein nipussa.![]()
Sitten korkkaa kotarista joku pirun kierre, joka on niin ihmeellisen kokoinen ettei vissiin koko Suomesta löydy sopivaa kierrepakkaa.![]()
Kura lentää...
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Ei onnannut Biltusta, ei Motonetistä eiköä IKHlta. Pitäisi löytää M11 x 1 kierrepakka ensi hätään, eikä M11 kierteenkorjaussarjakaan olisi kirosana. On vain niin ihmeellinen koko.tertsu kirjoitti:Katoitko Bilteman valikoimsta? Mulla korkkasi kelkasta muistaakseni 8mm kierre ja Biltemasta löytyi kierteidenkorjaussarjoja useammallekin eri koolle. Eikä ollut hinnan kiroissakaan vrt. merkkituotteet.rainerb kirjoitti:Viikonloppu (pidennetty). Aurinko paistaa. Mopo on melkein nipussa.![]()
Sitten korkkaa kotarista joku pirun kierre, joka on niin ihmeellisen kokoinen ettei vissiin koko Suomesta löydy sopivaa kierrepakkaa.![]()
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.