Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta
Ennen arvioitiin että sielä Kuvalla ei saa palvelua muutakun jos Bemarilla ajaa pihaan. Liekö ajat muuttunu kun ei oo 10 vuoteen tullu käytyä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Mulle "joulupukki" oli ostanut Motobikestä 12.12-12 vyölaukun, joka meni tilaukseen.
Laukuin sain helmikuun puolessa välissä. Ei mitään yhteyttä myyjän puolelta.
Laukuin sain helmikuun puolessa välissä. Ei mitään yhteyttä myyjän puolelta.
Braa-aab!
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Allright,nyt on jo aika paljon aikaa kulunut kypäräpuhelinkaupoista heidän kanssaan MP-näyttelystä,ei vaan ole kuulunut postiin pakettia.Mitä tästä voisi päätellä?
Miehekkäästi otettiin tiedot ylös ja paketin piti saapua postissa.Kerran soitin ja kysyin,oli kuulemma tullut niin paljon näitä kauppoja.Olisi kiva kuulla,ovatko unohtaneet muidenkin MP-näyttelyssä kirjattuja kauppoja.
Eipä tarvii tuon jälkeen täältä heidän Jklän konttoristakaan ostaa,jos vaikka unohtavat sielläkin,tai on liikaa kauppoja,mene ja tiedä

Miehekkäästi otettiin tiedot ylös ja paketin piti saapua postissa.Kerran soitin ja kysyin,oli kuulemma tullut niin paljon näitä kauppoja.Olisi kiva kuulla,ovatko unohtaneet muidenkin MP-näyttelyssä kirjattuja kauppoja.
Eipä tarvii tuon jälkeen täältä heidän Jklän konttoristakaan ostaa,jos vaikka unohtavat sielläkin,tai on liikaa kauppoja,mene ja tiedä
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Allright Hki taas kerran.Olin ostamassa ylläpitolaturia ja löysin sieltä poisto-osastolta kätevän sellaisen.No,sitä maksamaan ja kassalla kysyin,että minkälainen takuu.Myyjä,sellainen nuori,korvalävistystyyppi totesi vaan lakonisesti .Tää on poistotuote,ei tällä oo mitään takuuta,kysyin sitten,no onko edes toimintatakuuta.No ei oo poistotuotteella.Joten löin tiskiin laitteen ja poistuin todeten,että kaupat jäi tekemättä.
Olen jo ihmetellyt vähän aikaa tuota Allrightin hommaa,melko ylimielistä alkaa olemaan.
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia.

Olen jo ihmetellyt vähän aikaa tuota Allrightin hommaa,melko ylimielistä alkaa olemaan.
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta
Mä kävin toissa kesänä kanssa tuolla hesan oolrait:issa ostamassa tangon kiinnikkeitä ja palvelu oli juurikin samanlaista niin käännyttiin kannoillamme ja poistuttiin !
Aivan ala arvoista palvelua
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Aivan ala arvoista palvelua
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Tuosta voisit laittaa palautetta jo sinne putiikkiin. Ei toi ole varmaan Allrightin kanta asioihin vaan joku "korvalävistystyyppi" oli keksinyt omiaan.gixxerman kirjoitti:Allright Hki taas kerran.Olin ostamassa ylläpitolaturia ja löysin sieltä poisto-osastolta kätevän sellaisen.No,sitä maksamaan ja kassalla kysyin,että minkälainen takuu.Myyjä,sellainen nuori,korvalävistystyyppi totesi vaan lakonisesti .Tää on poistotuote,ei tällä oo mitään takuuta,kysyin sitten,no onko edes toimintatakuuta.No ei oo poistotuotteella.Joten löin tiskiin laitteen ja poistuin todeten,että kaupat jäi tekemättä.
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia.![]()
Potkut joutaisi saada tuollainen tyyppi.
Olisi kyllä syytä kertoa tuonne firman johdolle, miten noita hommia henkilökunta hoitaa. Ei ne varmaan lue edes näitä meidän foorumeita.
Onhan noilla takuu, vaikka olisivat poistomyynnissä.
Valmistaja takaa sen.
Pekka
- gixxerman
Laitan ,joo
- gixxerman
Saa nähdä,palautetta laitettu,johtaako se mihinkään.Vai onko tuo Allrightin homma jo karannut käsistä 
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Oolraitin Suomenojan outlet myymälässä on aina ollut hyvä palvelu. Yhdet tarjoushanskat ei pitäneet vettä parin kuukauden käytön jälkeen ja välittömästi annettiin uudet hanskat tilalle, ja aina kun on jotain tarvinnut niin palvelua olen saanut. Ei kannata kaikkia oolraitteja tuomita joidenkin myyntipisteiden huonon palvelun takia 
Kylätason kurapyöräilijä.
Kai toi on paljon ihmisistä kiinni. Jotkut ovat vain ymmärtäneet, että he ovat palvelemassa asiakkaita.Koheltaja kirjoitti:Oolraitin Suomenojan outlet myymälässä on aina ollut hyvä palvelu. Yhdet tarjoushanskat ei pitäneet vettä parin kuukauden käytön jälkeen ja välittömästi annettiin uudet hanskat tilalle, ja aina kun on jotain tarvinnut niin palvelua olen saanut. Ei kannata kaikkia oolraitteja tuomita joidenkin myyntipisteiden huonon palvelun takia
Ja ymmärtäneet myös sen tosiasian, että asiakas maksaa heidän palkkansa.
Toivottavasti työnantaja myös ymmärtää tämän ja osaa kertoa sen alaisilleen.
Pekka
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Kyllä, välillä tuntuu siltä että jotkut on päässet duuniin kaverin kautta ja nauttii "suojatyöpaikasta" jonka tarkoituksena on ainoastaan tuottaa rahaa työntekijän tilille. Asenne ja palvelualttius on perseestä ja se näkyy ulko-ovelle asti, jutustellaan mielummin omassa pikku ringissä kun kysyttäisiin asiakkaalta miten voin palvella.
Kylätason kurapyöräilijä.
- gixxerman
Saunalahti,soitti nättiääninen tyttö,kun olin Satapiikille matkalla ,piikkejä hakemaan ja tarjosi edullista liittymää.
Eli olisin saanut isommat paketit puhetta ja tekstejä ja netin,nopeamman 5 euroa edullisemmin kuin nykyisellä Tele-Finlandilla.
Lupasin ottaa ja kun palasin takaisin,hän soitti uudelleen ja tarjosi,tai tyrkytti puoliväkisin matkatv:tä lisäksi ja viitosta lisää hinnaksi+nopeampaa nettiä.Sanoin pysyväni ekassa tarjouksessa ja lupasi lähettää viestiä,milloin liittymä vaihdetaan.Asiasta on yli 2kk aikaa,ei ole kuulunut mitään.Seuraavalla kerralla,jos sieltä joku soittaa,lyön luurin korvaan
,kerrottuani ensin ,miksi.

Eli olisin saanut isommat paketit puhetta ja tekstejä ja netin,nopeamman 5 euroa edullisemmin kuin nykyisellä Tele-Finlandilla.
Lupasin ottaa ja kun palasin takaisin,hän soitti uudelleen ja tarjosi,tai tyrkytti puoliväkisin matkatv:tä lisäksi ja viitosta lisää hinnaksi+nopeampaa nettiä.Sanoin pysyväni ekassa tarjouksessa ja lupasi lähettää viestiä,milloin liittymä vaihdetaan.Asiasta on yli 2kk aikaa,ei ole kuulunut mitään.Seuraavalla kerralla,jos sieltä joku soittaa,lyön luurin korvaan
,kerrottuani ensin ,miksi.
Taisi tyttö jotenkin mokata homman.gixxerman kirjoitti:Saunalahti,soitti nättiääninen tyttö,kun olin Satapiikille matkalla ,piikkejä hakemaan ja tarjosi edullista liittymää.
,kerrottuani ensin ,miksi.![]()
Sähkösopimusten myyjille on kiva esittää kysymyksiä.
Lupaavat 5 % alennuksen hintoihin tai jotain.
Kun kysyy niiltä mikä mun arvioitu sähkölasku vuodessa on ( 1 henkilö, 50 neliöö, kerrostalo Vantaalla) niin niillä ei ole mitään hajua.
Kun sitten sanoo, että mun kulutus on noin 1100 Kwh vuodessa niin vieläkään ei tule mitään vastausta kuinka monta euroa säästän 5 % alennuksella sähkön hinnasta. Alennus ei kuitenkaan koske sähkön siirtoa, eikä siirron ja sähkön perusmaksuja.
Sitten voi vielä kysellä saanko niiltä päivittäisen sähkön kulutuksen seurannan tuntitasolla niin kuin saan Vantaan energialta. Eivät osaa siihenkään vastata tai tulee jotain muminaa.
Kiva niitä on joskus kiusata, vaikka kai se ei ole ihan reilua. Kun heidän työnantajansa ei ole kertonut myyjilleen ihan perusasioita edes.
No se vastaus tuohon kysymykseen on, että saan 3.50 euron säästön vuodessa. Arvatkaa vaihdanko sähkötoimittajaa. Laskut menee sähköisesti jne. Ihan turha vaiva tehdä asian eteen yhtäään mitään.
Ja perusmaksutkin voi olla sitten mitä vaan.
Pekka
- gixxerman
Verkkokauppa.com.Ei pelaa homma,oli tarjouserä kameroita tossa joulukalenterissa ja heti ysiltä kun yritin,niin ilmoitti,että tuotteita on myymälöissä,mutta niitä ei voi varata ja ostaa netin kautta,vaan olisi pitänyt paikan päältä kioskista ostaa.Näin kuitenkin verkkokauppana itseään mainostavat.En enää asioi siellä.
Soittipa minullekin sähkösopimuksen tarjoaja, en laskettanut tytöllä omia kulujani vaan pyysin tarjouksen sähköpostiin ja lupasin ottaa yhteyttä myöhemmin. Tarjous tuli ja nyt säästän pelkässä perusmaksussa yli 600 € VUOSI !!!. Ja sitten vielä lisää kulutuksesta mutta riistäjä oma entinen velottaa vielä entisen mukaan siirrosta, joka on nyt enemmän kuin mitä maksan kulutuksesta. Menee suorasähkölämmitys taloudessa vuodessa semmoiset 28000kw.
Väärässä ketjussahan tämä tosin on, pitäisi olla hyvä kauppa ja palvelu 
Weteraani kurapyöräilijä