Sen verran sain ronklailtua että mäntä ei jumita, vaan ilmeisesti palat ja liukupellit niin töhkäiset että ne jumittaa, mutta kun työkalut loppuu itseltä kesken. Sattuuko kukaan tietämään hyvää pajaa Ruka-Kuusamo -akselilla?
Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- bisti
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Vitutus ketju!!
Lomareissulla Rukalla ja kotilossa alkaa toinen etujarru laahaamaan ja vinkumaan!
Sen verran sain ronklailtua että mäntä ei jumita, vaan ilmeisesti palat ja liukupellit niin töhkäiset että ne jumittaa, mutta kun työkalut loppuu itseltä kesken. Sattuuko kukaan tietämään hyvää pajaa Ruka-Kuusamo -akselilla?
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
Yamaha DT125R -92 (ex)
Re: Vitutus ketju!!
Kiikan Auto, Nissinvaara Kuusamo luki parissa leimassa mitkä oli lätkitty tytön auton huoltokirjaan auton edellisen omistajan teettämien huoltojen jälkeen.
Huollot tapahtuneet v. 2007 ja mulla ei oo minnnnnkäänlaista hajua, että onko firmaa enään edes olemassa.
Lykkyä tykö kummiski.
Huollot tapahtuneet v. 2007 ja mulla ei oo minnnnnkäänlaista hajua, että onko firmaa enään edes olemassa.
Lykkyä tykö kummiski.
TransUralisti
S. Pätsi Ky:stä sain viime vuonna karoon alle ja sisällä niillä näytti olevan myös mopotarvikkeita ja pihassa kaikenlaista aiheeseen liittyvää. Sijainti silloin oli tämä: http://goo.gl/maps/54d3z yhteystiedot "Airotie 4, 93600 Kuusamo, 08-8511 643, 0400 765 636".
Русский военный корабль, иди на хуй
- bisti
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Vitutus ketju!!
Apu löytyi paikallisesta fixus-korjaamosta, oma aavistus osui oikeaan ja jarrupalathan ne oli aika tehokkaasti jumiutuneet kiinni. Nyt on puhdisteltu ja herkistelty, kyllä muuttui jarrutuntumakin, aivan kuin olisi eri auto alla. Hintakin oli vaivaiset 55€ ja matka jatkuu taas.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
Yamaha DT125R -92 (ex)
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
1.: Unohdin vanhan lupaukseni olla itse korjaamatta käyttöautoa. Lupaus muistui mieleeni kun tänään ähelsin vanhan Mersun alla ja vetelin ruosteisten pulttien kantoja pyöreiksi.
Ollappa hallinosturi. Tai mielummin uudehko auto. Vanha auto on vanha auto. Mun elämässä ei ole aikaa ja paikkaa tällaiselle.
2.: Miten ne pystyy valmismarinadeilla AINA ja KOKO AJAN pilaamaan hyvän lihan?
Tänään possun sisäfileen grillaus onnistui ihan nappiin, mutta valmismauste oli taas kerran todella pahaa. Kertaakaan eivät nuo valmiiksi maustetut lihat ole minua pettäneet tänä kesänä: aina paskaa.
2.: Miten ne pystyy valmismarinadeilla AINA ja KOKO AJAN pilaamaan hyvän lihan?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Vitutus ketju!!
Komppaa rainerb:eetä molemmissa kohdissa !
Onhan tossa rilli läskissä se hyvä puoli että aina vaan uudestaan se maistuu erilaiselta
Onhan tossa rilli läskissä se hyvä puoli että aina vaan uudestaan se maistuu erilaiselta
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Päästin mutkan hyppäämään silmille - taas. Iltapäiväsurautuksella ajelin puolituttua soratietä, jolla tiesin olevan rallitermein "jarru, nyppy oikee nopee alas" -tyyppisen mutkan. Kerran tulin saman paikan kaverin perässä pitkin väärää piennarta, kun vaarattoman näköisessä paikassa tie taipuukin alta pois. Ja tänään taas. Hyvä ettei tullut ketään vastaan...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
-
pepe750
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Upee alku Lomalle! Olin kyllä kuullut varoituksia että tänäkesänä on paarmoja. No mökkityömaalle intoo piukassa ohvit taskussa. Ensimmäinen mihin koskin oli painoksi jätetty harkkotiili ja jopas olikin paarmoja ilmassa. Kunnes huomasin että tiilen sisällä on ampiaispesä. Mahto olla hurmaava näky kun ylipainoinen vanha äijä painaa mettässä kun hirvi. Onneksi lopulta selvisin 3 pistolla ja sain sen pesänkin tuhottua ja homman alulle.
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
viewtopic.php?f=4&t=9830&start=1950#p299364:
Ja vitut pääsen Alpeille, homma meni tuulettimeen isäntäperheen aikataulujen sotkeuduttua niin turhasta syystä ettei ole tosikaan.daddy0 kirjoitti:Juhlien aikana appiukko kyseli kyläilemään Itävaltaan ja lupasi maksaa muun perheen lennot, mutta minä saisin kuulemma maksaa moottoripyörän bensat ihan itse. Jos siis kaikki menee putkeen, niin tiedän yhden joka pääsee tänä kesänä Alpeille ajelemaan
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Joskus pienikin asia nostaa veren painetta,kun ei nyt isompiakaan ole.itellan logistiikkakeskus;tavara lajiteltu 9.7,vielkin se siellä lymyää,12 7....express paketti kotimaan sisällä.
**ttu enklannista tuli tnt:llä kotiovelle neljässä päivässä normaali kuriiri lähetys ilman expressiä.Ilmeisesyti odottavat,että kiire menisi ohitse,tai sitten paketti on jo juurtunut hyllyyn,ja tarvii piikata irti .tai ehkä ne on kaikki vaan lomalla.... 
- rainerb
Tanan Kiinalaiset. Ja iipei. Ostin iipeistä panssaripaidan, joka osoittautui pieneksi. Myyjä ei alkanut hyvittämään kunnolla, joten palautin paidan ja vaadin postituskuluja takaisin, koska myyjä oli tahalleen laittanut liian pienen paidan. Nyt on paita mennyt Kiinaan, rahaa ei näy tilillä ja iipei sulki asiakasvalituksen toteamalla "apparently a resolution has been reached"
Ja arvatkaa onko iipein sivuilla hyvin piilotettu mailiosoite johon voi valittaa ihan maililla?
Taidan lopettaa iipeistä ostamisen!
Ja sitten tämä kesäloma. Se kuulemma alkoi tänään. Tältäkö se nyt tuntuu? Saankoi mennä takaisin töihin? Siellä stressaa vähemmän eikä tarvitse koko ajan miettiä sitä että loma loppuu jo kolmen viikon kuluttua....
Niin, ja sitten tuo Samsung Galaxy heittäytyi ihan järjettömäksi. Ja juuri nyt ei olisi aikaa ja mahdolliuutta jätää sitä takuukorjaukseen. Romu!
Ai kun mulla on kivaa. Edes ajohaluja ei ole.
Taidan lopettaa iipeistä ostamisen!
Ja sitten tämä kesäloma. Se kuulemma alkoi tänään. Tältäkö se nyt tuntuu? Saankoi mennä takaisin töihin? Siellä stressaa vähemmän eikä tarvitse koko ajan miettiä sitä että loma loppuu jo kolmen viikon kuluttua....
Niin, ja sitten tuo Samsung Galaxy heittäytyi ihan järjettömäksi. Ja juuri nyt ei olisi aikaa ja mahdolliuutta jätää sitä takuukorjaukseen. Romu!
Ai kun mulla on kivaa. Edes ajohaluja ei ole.
9 päivän perheloma on ohi ja on aika rentoutua viimein. Onneksi lomaa on vielä jäljellä reilu pari viikkoa.
Tavallaan tää ois voinu olla tuola positiivisesaki, mutta tänne se tuli luontevammin.
Rainer: hommaa Lumia. Toimii luotettavan huonosti. Ei tuu yllätyksiä.
Tavallaan tää ois voinu olla tuola positiivisesaki, mutta tänne se tuli luontevammin.
Rainer: hommaa Lumia. Toimii luotettavan huonosti. Ei tuu yllätyksiä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- rainerb
Peltsi: jos arvaan minkä kokoinen tuliasijuomalasti on keikkunut auton katolla kotiin tullessa, niin minuakin vituttaisi. Eihän sitä saa mahtumaan minnekään kotona.
Nokialainen on kovassa harkinnassa, mutta kun kyseessä on työluuri niin en ihan vielä voi vaihtaa sitä ilman rahallista omaa vahinkoa. Osta paskaa ja kärsi. No, mä kärsin ihan ilman eri kehoitustakin, vissiin. Tällä luonteella.
Tottin aikaisemmin tarjoama Marsalkka Luomukarpalo-olut oli aivan yllättävän hyvä. Piti ostaa tänään samaa, ja se on vieläkin hyvää. Ihmeellistä.
Nokialainen on kovassa harkinnassa, mutta kun kyseessä on työluuri niin en ihan vielä voi vaihtaa sitä ilman rahallista omaa vahinkoa. Osta paskaa ja kärsi. No, mä kärsin ihan ilman eri kehoitustakin, vissiin. Tällä luonteella.
Tottin aikaisemmin tarjoama Marsalkka Luomukarpalo-olut oli aivan yllättävän hyvä. Piti ostaa tänään samaa, ja se on vieläkin hyvää. Ihmeellistä.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Älä suotta huolehi, joka kesä iltapäivälehdissä ei muuta olekkaan kun neuvoja miten välttää loma- ja lomaltapaluu stressin, miten laittaa korkin kiinni loman loputtua ja miten saat lomalla nousseen kolesterolin laskuun. Joka saatanan kesä samat jutut samoissa lehdissä, ihan sama kun lukisi samaa lehteä vuodesta toiseen, muuta eroa ei ole kun TV-ohjelma, tai ei siinäkään ole mitään eroa kun samat uusinnat pyörii telkkarissa vuodesta toiseen.rainerb kirjoitti:Ja sitten tämä kesäloma. Se kuulemma alkoi tänään. Tältäkö se nyt tuntuu? Saankoi mennä takaisin töihin? Siellä stressaa vähemmän eikä tarvitse koko ajan miettiä sitä että loma loppuu jo kolmen viikon kuluttua....
Ei nyt varsinaisesti vituta mutta kunhan avauduin että saa heti aamusta adrenaliinit nousuun
Kylätason kurapyöräilijä.
Pitäähän se päivä saada käyntiin.Koheltaja kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti vituta mutta kunhan avauduin että saa heti aamusta adrenaliinit nousuun