Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Re: Vitutus ketju!!
Hitusen omaa tyhmeyttä ja vielä enemmän tappelua 2 työnantajan kans,sossun ja työkkärin kans tuli postista taas iloista lukemista,käräjille kutsu edellisen osotteen vuokra rästistä lus oikeuden käynti kulut päälle, noin velka lisäänty taas 1900 eurolla
Yksinäinen Susi
koko kesän oikea käsi on vihoitellu mut ny se on jo liian paha. 3viikkoa jo saikulla,lääkettä ja piikki ja edelleen se on hemmetin kipee.mopokin on jo seissy 3viikkoa
no eipä mene pölyä väärälle pualelle suaratinta...
onkohan ajot sit ajettu tältä vuarelta..
onkohan ajot sit ajettu tältä vuarelta..
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
No perskeles! Sitä se ikä teettää
Jos asuisit täällä päin, niin passittaisin vyöhyketerapeuttini vastaanotolle hoitoon.
T. Sepi
T. Sepi
- Totti
- Pyörä: Tenere 700
- Viesti:
Kun työ on pilattu, niin korjaamalla sitä pilataan vain lisää.tokor kirjoitti:Eikös se ollukkaan viel kunnossa?Totti kirjoitti:Hammassärky.
ot mitäs ihmettä te eilen ouluntullin kohdalla pikitietä etelään käsin...at taitaa olla kuramopo ja kai yammuki siihen lasketaan
kotilolla vastaan
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 2
Kävin saattelemassa Jania mökille.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
lääkäri ei uskaltanut vielä tehdä mitään terapeuttien suhteen,jotta ei tarttisi amputoira koko tassuaSeppo Honkanen kirjoitti:No perskeles! Sitä se ikä teettääJos asuisit täällä päin, niin passittaisin vyöhyketerapeuttini vastaanotolle hoitoon.
T. Sepi
ja mää oon kyl ihan nuari....
....eron jälkee viimmeset viisvuatta 37v
ai niin 3viikkoa on paistanut aurinkokin ja sehän ny täs tikuttaakin eniten ku ei pääse ajamaan...
monta hyvää rastia on jo jäänyt välistä
Solisluu pätkinä ja jotain muuta "pientä".. vähentää kummasti ajohaluja.
Kipeen hampaan voi heittää menee,mut mitäs tolle luulle.
Kipeen hampaan voi heittää menee,mut mitäs tolle luulle.
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Menisi harmitus-ketjuun jos tietäisi syyllisen ja maksajan. Nyt vituttaa kun joku on kolhinut puoli vuotta vanhan auton takapuskurin, siinä taas menee toimintatonni kun sen käy maalauttamassa, harrastebudjettiin tuli yhden kypärän ja 2-4 renkaan mentävä reikä 
Kylätason kurapyöräilijä.
- Totti
- Pyörä: Tenere 700
- Viesti:
Eikö tommonen mene ilkivaltavakuutukseen?
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Vitutus ketju!!
#ittu kun en pysty maalaamaan enää ..
Tekisin sen sulle viiteensataan
Tekisin sen sulle viiteensataan
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mä en edes tiedä mitä vakuutuksia mulla siinä on
Pitää kattella huomenna kun pääsee kotiin täältä mettän keskeltä, pimeetäkin alkaa olla ja fikkarista patterit lopussa. Kohta kun fikkari sammuu niin ei nää laittaa silmiä kiinni niin joutuu valvomaan koko yön, sekin vielä... Ei, mitään en oo ottanut, muuten vaan jutustelen sekavia 
Kylätason kurapyöräilijä.
Kävin viikko sitten Siilinjärvellä..
Hieno mesta, yritin tarjota kunnalle rahaa pysäköintipalvelusta.. Mulle sanottiin, ettei kuule käy. Me ei vuokrata meidän useita tyhjiä pysäköintihallejamme sulle edes rahasta. Saattaa kuulemma joutua vuokraamaan niitä jollekin muullekin, jos mulle olis vuokrannut.. Parempi kuulemma pitää hallit tyhjänä, niin ei tarvii kellekään vuokrailla ja laskuja lähetellä..
En sitten tuu veroeurojani moiseen paikkaan enää jättämään, enkä suosittele että kukaan muukaan näin tekee..
Kovin vaan ihmettelen ettei rahakaan enää nykyään kelpaa.. Mitä sitä pitäs tarjota??
Hieno mesta, yritin tarjota kunnalle rahaa pysäköintipalvelusta.. Mulle sanottiin, ettei kuule käy. Me ei vuokrata meidän useita tyhjiä pysäköintihallejamme sulle edes rahasta. Saattaa kuulemma joutua vuokraamaan niitä jollekin muullekin, jos mulle olis vuokrannut.. Parempi kuulemma pitää hallit tyhjänä, niin ei tarvii kellekään vuokrailla ja laskuja lähetellä..
En sitten tuu veroeurojani moiseen paikkaan enää jättämään, enkä suosittele että kukaan muukaan näin tekee..
Kovin vaan ihmettelen ettei rahakaan enää nykyään kelpaa.. Mitä sitä pitäs tarjota??
Minkä huollan, sen myös korjaan.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Tuo hemmetin hyvä kysymys, minä olen yrittänyt tässä myydä ylimääräisiä mopon osia pois mut ei pussihousuille kelepaa kun eivät oo priimaa ja vaikka tarjoisin vaihossa 40 eestä ja omat osani maksais 15 euroo niin ei siltikään 
Yksinäinen Susi
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Kauhean kiva kun oli naru viritelty puiden väliin juuri kaulan korkeudelle. Onneksi pää vielä on hartioiden välissä, mutta kaula on kivan näköinen. Nyt jonotellaan OYS:n yhteispäivystykseen...
Kura lentää...
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Epäviralliselta enskaradalta lipsahti pikkasen sivuun ja semmoseen oranssinväriseen muovinaruun törmäsin. Naru kesti ja mies jäi siihen. Oli ainekset hengenlähtöön lähellä. Naru oli muutaman metrin päässä soramontun reunalta. Enpä syytele tästä ketään, mutta tosi vaarallisia tuommoiset.
Kura lentää...