Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Jännitys tiivistyy,jos ensi ke aamuna huomaat olevasi töissä,niin et ole firmasta irtisanottujen joukossa,se on deadline tällä kertaa :twisted:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Uncle_Mickey
Pyörä: Bandu

Viesti Kirjoittaja Uncle_Mickey »

Vituttaa kun kaikki vituttaa... Pitäis päästä kunnolla pohjalle että näkis jossain jotain hyvääkin.
"Perheessä voi sanoa mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla. (Håkan 6v)"
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Älä nyt tuollaista toivo,täällä ei ole mitään nähtävää :lol: Tai no,tekemättömät työt parilta vuosikymmeneltä,kytkimestä halvaantunut auto,ja vailla yläpohjan eriteitä oleva ikivanha "talo" Ei osaa päättää,palelisko vai käveliskö ...
gixxerman

Yksi... on olla työmaalla,kun nuo irtisanomiset käynnissä. :evil: :twisted: Ja huomenna selviää,tarvitseeko itse tulla ke.enää töihin. :x
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Vasta alkamasa tuo kahden kirjaimen kirosana. Mutta vitutus on jo alkanu.
Paskapuhetta, mutta uskon.
meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Viesti Kirjoittaja meikä »

Pistin kotarin koneen nippuun ja välittömästi liikkeelle lähtiessä huomaan että ykkönen ääntää kummasti. No sinnehän meni epäyhteensopiva rataspari vahingossa. Ykkösellä siis rattaat jotka eivät aivan vastaa toisiaan. Ei kun uusiksi... Toisaalta toimii se noinkin mutta kuluminen on epäilemättä nopeampaa, mutta eihän sitä ykköstä missään käytetäkään. Toisaalta kone on nyt pesty ja aivan viimeisen päälle puhdas jne. joten se olisi aika ilo paukaista auki.
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Keskiviikkona joutuu osallistumaan YT-projektiin työnantajan edustajana ja pöydän toisella puolella työkaverit. Vähemmän mua varmasti vituttaa kuin heitä, mutta ei tässä kyllä ilolla tätä nakkia otettu vastaan. Eipä tuo johtaja kyllä paljon kysellyt, että haluanko...
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Keväästä asti selkä rikki ja vaihtelevasti saikulla.
Nyt taas kolmen viikon saikku menossa,joskin tällä kertaa työpaikalääkäri sanoi että nyt aletaan tehdä sen selän kanssa töitä.
Salon ainoalle aurion ketjun fysille lähete.
Fysio ilmoitti viikko sitten olevansa pari viikkoa saikulla...Eli ei hoitoa.
Lähdin sitten appiukon metsään hupi/kunto kävelylle.
Nyt on nimettömästä varpaasta nivel murtunut.
Kun kulkee niin kulkee...
gixxerman

Eräs tavallinen ma.aamu,tai sitten ei.

Tuttu tie tänään,tuttu tarina,tuttu tunne tapahtuman tauottua.
Olin lähdössä tuota rastia hakemaan,minkä sit porukalla haimme,itselle se oli terapia-ajelua.
No,niin,ysikympin mutka,jossa suoraan edessä pensasaita,omakotitaloineeen.Joku herpaantuminen,en tiedä mikä,katsoinko sivulle,ajattelinko muuta.Ja kun selkiää,olen menossa suoraan kohti peräksiantamatonta sähköpylvästä,mikä on keskellä tuota pensasaitaa ja vauhtia aivan liian paljon,pyörä ei käänny.
Pöyristyttävän selkeästi,ennätän tajuta,että kohta tärähtää viimeisen kerran.
Mutta jollain ihme konstilla,älkää kysykö,miten,saan pyörän ohjattua pensasaidan läpi,osumatta sähköpylvääseen,murjoen mennessäni kyläyhdistyksen infotaulun ja päädyn puutarhaan koiratarhan viereen kyljelleni saaden vain henkisiä kolhuja ja pyörästä toinen rysteri hajonneena,osuttuaan tuohon tauluun,sekä keula kolmioista kierossa.Hämmästyttävän pienet vahingot
Pikkasen ravistavaa.Siksi tuo päivällinen ajelu tuli tarpeeseen terapiana.Ystäväni Juhan houkutteli mukaan,hyvä niin.
Jarski61
Pyörä: k

Re: Eräs tavallinen ma.aamu,tai sitten ei.

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

gixxerman kirjoitti:Tuttu tie tänään,tuttu tarina,tuttu tunne tapahtuman tauottua.
Olin lähdössä tuota rastia hakemaan,minkä sit porukalla haimme,itselle se oli terapia-ajelua.
No,niin,ysikympin mutka,jossa suoraan edessä pensasaita,omakotitaloineeen.Joku herpaantuminen,en tiedä mikä,katsoinko sivulle,ajattelinko muuta.Ja kun selkiää,olen menossa suoraan kohti peräksiantamatonta sähköpylvästä,mikä on keskellä tuota pensasaitaa ja vauhtia aivan liian paljon,pyörä ei käänny.
Pöyristyttävän selkeästi,ennätän tajuta,että kohta tärähtää viimeisen kerran.
Mutta jollain ihme konstilla,älkää kysykö,miten,saan pyörän ohjattua pensasaidan läpi,osumatta sähköpylvääseen,murjoen mennessäni kyläyhdistyksen infotaulun ja päädyn puutarhaan koiratarhan viereen kyljelleni saaden vain henkisiä kolhuja ja pyörästä toinen rysteri hajonneena,osuttuaan tuohon tauluun,sekä keula kolmioista kierossa.Hämmästyttävän pienet vahingot
Pikkasen ravistavaa.Siksi tuo päivällinen ajelu tuli tarpeeseen terapiana.Ystäväni Juhan houkutteli mukaan,hyvä niin.
Ota nyt jo opikses! Puolet vauhdista pois niin ei ne tienpielekset kutsu:)
T Jarski
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Vitulla päähän. Ja etc. 6 viikkoa lomautusta tälle talvelle. Alkaa meneen kipurajasta yli että onko tällä tseksikkäällä MP- alalla enää intoa olla. Kai sitä vois välillä olla sylkykuppina jossain muualla.
Paskapuhetta, mutta uskon.
jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Viesti Kirjoittaja jaa »

Ikäviä kyllä nuo irtisanomis ja lomautustiedot kaikkinensa, sattuu ne kelle tahansa. Mutta mikäs se niin tseksikäs ala sitten olisi jossa ei joksikin sylkykupiksi joutuisi? Nelisen vuotta sitten sain puristeltua yhden työmaan vimosen päälle iskuun ja koko Suomen ainoaksi tuottavaksi yksiköksi kyseisessä firmassa. Palkkiona 4 kk lomautus kun sektori itessään oli tappiolla. Tuon jälkeenkin työmaa on ollut joka vuosi voitollinen...

Vaihdoin alaa. Sama tilanne edelleen. Palkka on pieni, tajuton määrä ylitöitä ja sektori kun kituu, niin se kituu. Mutta kun päästään taas vauhtiin, niin ei taida olla alaa johon syleksitään. Uskokaa pois.

Mutta onneksi on perhe, terveys ja kaverit (ja mopo). Niitten tuella jaksaa. Jaksakaa tekin. Ja joilta joku osa-alue puuttuu, jaksamista teillekkin, kyllä se aurinko paistaa ihan varmasti jonain päivänä teillekkin! Tätä ei pysty kumoamaan kukaan. Niin monta tilanteen parantajaa (siis em. osa-alueilla) kuitenkin näinkin lyhyen elämäni aikana (alle 40v) olen nähnyt, että välillä ihmettelen itsekin.

Eikä ollut tarkoitettu siksi, että ei täällä murheita saisi kirota. Kirotkaa rauhassa jos se helpottaa. Se joka ottaa kupoliin niin ottaa kupoliin ja sen saa sanoa ulos.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Niin, pikkuhiljaa Suomi kituu pois. Ja miksi niin tapahtuu? Eräs syy on tietenkin monikansalliset yhtiöt jotka etsivät (kvarttaalitasolla) halvinta mahdollista kustannustasoa.

Sitten se toinen syy, joka vaikuttaa varsinkin pk-sektorilla ja monilla kaupan aloilla. Me yksityiset ihmiset tilataan netistä sieltä mistä halvimmalla saa. Ei ajatella sitä paikallista taikka kotimaista kauppiasta, vaan käydään siellä korkeintaan hypistelemässä ja sitten hypätään nettiin tilausta tekemään. Kumminkin yleisen edun mukaan voisi olla parempi, jos kuluttajat maksaisivat hieman enemmän ja naapuritalon perhekin kulkisi töissä. Työssäkäyviltä kumminkin peritään veroina yms. maksuina se työttömän naapurin elantokin, ainakin toistaiseksi on näin tehty.

Tarina kertoo että saksalainen ostaa ensisijaisesti toiselta saksalaiselta. Siten raha pysyy omassa maassa ja kaikilla jonkinlainen elintaso. Nyt maailman rahat ovat kertyneet Kiinaan, ja me ollaan saatu sieltä kaikkea mahdollista roinaa nurkkia täyttämään.
Harri Hemmilä
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Tase kirjoitti:Niin, pikkuhiljaa Suomi kituu pois. Ja miksi niin tapahtuu? Eräs syy on tietenkin monikansalliset yhtiöt jotka etsivät (kvarttaalitasolla) halvinta mahdollista kustannustasoa.

Sitten se toinen syy, joka vaikuttaa varsinkin pk-sektorilla ja monilla kaupan aloilla. Me yksityiset ihmiset tilataan netistä sieltä mistä halvimmalla saa. Ei ajatella sitä paikallista taikka kotimaista kauppiasta, vaan käydään siellä korkeintaan hypistelemässä ja sitten hypätään nettiin tilausta tekemään. Kumminkin yleisen edun mukaan voisi olla parempi, jos kuluttajat maksaisivat hieman enemmän ja naapuritalon perhekin kulkisi töissä. Työssäkäyviltä kumminkin peritään veroina yms. maksuina se työttömän naapurin elantokin, ainakin toistaiseksi on näin tehty.

Tarina kertoo että saksalainen ostaa ensisijaisesti toiselta saksalaiselta. Siten raha pysyy omassa maassa ja kaikilla jonkinlainen elintaso. Nyt maailman rahat ovat kertyneet Kiinaan, ja me ollaan saatu sieltä kaikkea mahdollista roinaa nurkkia täyttämään.
Tuo Suomalaiselta ostaminen olis muuten hyvä ajatus muttakun Suomen valtio on kiitettävästi pitänyt huolen siitä että korkean verotuksen takia Suomessa on kaikki niin helevetin kallista...
Tämmönen perseaukinen pakkolomalainen jos aikoo jotain ostaa motskariin niin on pakko ostaa ulkomailta kun ei vain rahat riitä Suomen hintoihin... Esim pelkän takarenkaan hinnalla saa Saksasta etu- ja takarenkaan kotiovelle.
Suomen valtion pitäis pitää rahat kotimaassa eikä antaa kaikkia Kreikkalaisille...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
gixxerman

Re: Eräs tavallinen ma.aamu,tai sitten ei.

Ota nyt jo opikses! Puolet vauhdista pois niin ei ne tienpielekset kutsu:)
T Jarski[/quote]
Ei tienpielekset,vaan omakotitalon puutarha tällä kertaa. :lol:
Mutta joo,pientä itsetutkiskelua on harrastettava.Tuo ei saa enään toistua,näen vieläkin välillä sen sähköpylvään edessäni ja kuulen rouvan,joka paikalle ekana tuli sanat:''Sinulla oli suojelusenkeli matkassasi tällä kertaa.''
Vastaa Viestiin