Ajomotivaatiosta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jylppy
Pyörä: Husaberg 390

Re: Ajomotivaatiosta

Viesti Kirjoittaja jylppy »

No voi perkules minkä teki, tsemppiä sinne sairasvuoteelle, mulla ei katkennut kun yksi kämmenluu. Onneks ei oo hussen tarvinnu toimettomana tallissa nököttää, poika on ulkoiluttanut sitä ihan ahkerasti. Tänään tunattiin muutama tunti yhdessä siihen pienempää kilpitelinettä. Kolmen viikon päästä pitäis päästä kahvoihin kun kipsi poistetaan ellen sitä ennen kehitä jotain jalkakytkintä :lol:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Pikaista kuntoutumista vaan .toivoo kohtalotoveri(tosin hiukan pienemmillä vammoilla] ja hiukan huumoria perään

- Miksi uusi sairaanhoitaja sai potkut?
- Hän erehtyi laittamaan potilaat tiputukseen sairaalan yhdeksännestä kerroksesta. :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tänään pesty pyörä ja jätetty talvehtimaan. Pakkasen kuivattua kelit motivaatio kyllä varmasti nousis ja mieli tekis ajella talvellakin, mutta nastarenkaat ja talviajelu aiheuttaa sellasta hellasäröä että olkoot :x
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Pastori kirjoitti:Tänään pesty pyörä ja jätetty talvehtimaan.
Täällä taas pyörä hinkattiin talviteloille viikolla ja tänään siitä tuli taas likainen, ei voinut olla lähtemättä ajamaan kun kelit oli kohdallaan. Hinkataan peli sitten josku uudestaan talvikuntoon... :mrgreen:
Kylätason kurapyöräilijä.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Tunskassa jo nakit alla ja himot kovat, mut eipä tuo lähtenyt käyntiin, tänään uutta polkemista :lol: ja rahaa on siirtynyt säästöpossuun et saa isomman mopon alle
Yksinäinen Susi
gixxerman

Ajomotivaatiota lisää hankitut osat tuohon talvileluun,on isompaa Mikunia,väljempää pönttöä,matalampaa iskaria ja käsikin ilman kantosidettä tänään ekaa kertaa täyspäiväisesti,kyllä tästä kohta taas... :P
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

Kyllä se vaan tuo pyörän vaihto on hyvä konsti,varsinkin,jos se poikkeaa edellisestä,polte on jo kova tuon pikkupemun sarviin ja samaten tuon Espanjanihmeen,nyt motovanteilla ja viriosilla varustettuna,joten jo pikku rakentelu lisää intoa päästä kokeilemaan tuloksia.Toisaalta tuo talviajelu pikkasen tasaa tilannetta,mutta...
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Lomat loppuu kohta ja pyörähommat ei kiinnosta tippaakaan. Mitenhän tähän on tultu? Märkä kesä? Loputtoman tylsät reitit täsä tuntumasa?

En tiiä mikä on. Jos jaksas pestä pyörän niin vois koittaa myydä pois. Tietysti sekään ei oo hyvä idea kun eihän noista pääse eroon nykyään muuta kun ottamalla kuolleen hevosen vaihosa ja ite välejä vielä.

Jos koittas keksiä jonku uuden harrasteen. Oiskohan joku auto kiva? Ainaki siihen sais upotettua vähintään yhtä paljon rahaa kun pyöräänki. Vai oisko muutaman vuoden ilman ja jos vielä alkas kiinnostaan niin hankkis sitten joskus jonku Viragon tms. mahtikustomin taas.

Aika hämmentävää. Viime kesänä ajot maistu oikein mainiolle, mutta nyt ei juuri kevään jälkeen ole napannu.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Motivaatiota olisi kyllä vaikka muille jakaa mutta kun ei ole aikaa ajella kuin vähä työmatkoja.

Edit: Olen näköjään lokakuulla kirjoittanut tähän samaan ketjuun melkein samata sanat. Akuutti vaiva.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Tulin kotiin reissusta puolitoista viikkoa sitten. Pyörä seisoo edelleen just siinä, mihin sen pihassa pysäytin. Mut jos tämä vielä tästä... Tuli sentään 9000km ajettua reilun puolentoista kuukauden aikana. Oli vähän rankka ponnistus kaikkien sairauksien keskellä... :oops: Mut saanpa taas näyttää pitkää nenää lekurille, joka väitti, ettei minusta ole enää tällaiseen.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kunkku kirjoitti:Tuli sentään 9000km ajettua reilun puolentoista kuukauden aikana. Oli vähän rankka ponnistus kaikkien sairauksien keskellä... :oops: Mut saanpa taas näyttää pitkää nenää lekurille, joka väitti, ettei minusta ole enää tällaiseen.
Oot kyllä sitkee sissi kun sairastelujen kanssa jaksat vetää vielä tollasia reissuja!
Kylätason kurapyöräilijä.
gixxerman

kyllä nyt on ollut motivaatio huipusssaan,eilen oikein pelästyin,kun totesin,että pikkugeessä on jo 10tonnin huolto mennyt ylitse tonnilla,mulla vaikutti se sairastelu siihen,että oli aivan hirveä ajokiima varsinkin kuvarastien suhteen(hyvä syy ja motivaatio hypätä satulaan.niitä on haettu yöllä,aamulla ja kaatosateessa. :lol:
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

No joo, tällä kertaa käsi poikki....alkukesästä murtui jalkapöytä. Ajomotivaatiota kyllä olis, kunhan vain uskailtais pyörän selkään uudestaan.

Ajohommissa ei niinkään pelota ne murtumat, vaan tämä helevetin tylsä toipuminen joka on pois kaikesta liikunnasta...vähän vaikeeta, kun on liikuntafriikki :lol:

Eihän tämä harrastus ole niitä kaikkein terveelisempiä...voisin kyllä vaihtaa lajia, jos keksisin jonkin turvallisen mutta yhtä haastavan ja koukuttavan lajin tilalle.
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Toi KTM Rally lisäs kyllä ajomotivaatiota ihan törkeesti!! Tänään sentään maltoin pitää mopon tallissa ja virittelin vaan toisen gepsitelineen hajonneen turhatekin tilalle. No huomenna täytyy jonkunlainen "Räyskälän kautta Suvirantaan" lenkki heittää...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Kampi
Pyörä: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Ajomotivaatio on paljon renkaista kiinni :mrgreen: Uudet alla ja johan kutittaa. Johtopäätös: Anakee aiheuttaa depressiota.
treriksrøysare
Vastaa Viestiin