Väri alkaa olla sinnepäinLare kirjoitti:Käväsin tänään ostoksilla
Onnittelut! Viikonlopuksi vaunulle että pääsee maistelemaan
Ahti ja Adve.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Väri alkaa olla sinnepäinLare kirjoitti:Käväsin tänään ostoksilla
Raimohan on tämän foorumin perustajajäseniä ja meikäläisen kans kotoisin samalta kylältäÅ kirjoitti:Ei kyllä istu minun silmään tuokaan. Jotenkin se keula on edelleen keskentekoisen näköinenPer Saukko kirjoitti:En tiedä onko tämä jo täällä jo nähty, mutta tuolta saisi valmiin ...
Paremman näköinen valmiina.
http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F8 ... lumbauten/
Raimo ja Kanttura ovat legenda. Esiintyy tälläkin foorumilla.jarno78 kirjoitti:Uudessa moto1 lehessä on hiukka juttua gs bemuista ja historiikista ja perään on jonkun miehen tosi kyrväkäs bemu, tommonen se enskan pitää olla, ei mitn ylimääräisiä jutskiarupees tekeen mieli, jos vain rahat riittäis
Kyllä se varmaan pysyy. Mulla tällä hetkellä rallinastoitettu Mitas C-02 130/80 ja kyllähän tuo pysyy. Olen käyttänyt sitä parina aikaisempanakin talvena. Tuo 130 leveä on kyllä tosi rajoilla, kannattaako laittaa, koska vanneleveys on lähes sama (Mitaksen kulutuskuvio on hieman ulkoneva sivuilta, joten pelastaa vähän). Renkaan muoto on sitten kaukana optimaalisesta.Lare kirjoitti:Pysyyköhän vanteella kendan 130 levee rengas takana nastojen kera?
Myyjän mitan mukaan renkaan leveys on 135 vaikka renkaassa on merkintä 130.Å kirjoitti:Kyllä se varmaan pysyy. Mulla tällä hetkellä rallinastoitettu Mitas C-02 130/80 ja kyllähän tuo pysyy. Olen käyttänyt sitä parina aikaisempanakin talvena. Tuo 130 leveä on kyllä tosi rajoilla, kannattaako laittaa, koska vanneleveys on lähes sama (Mitaksen kulutuskuvio on hieman ulkoneva sivuilta, joten pelastaa vähän). Renkaan muoto on sitten kaukana optimaalisesta.Lare kirjoitti:Pysyyköhän vanteella kendan 130 levee rengas takana nastojen kera?
Ajatko nastoilla vai ilman?Dura kirjoitti:Pikku gessu ollu ajossa keleistä ja pakkasesta huolimatta joka päivä.. -10c ja pyörä hörähtää nätisti liikkeelle joka kerta.
Virtalukko on tarvinnut muutamaan otteeseen lukkosulaa, tuon suojaus on tehty melko huonosti mielestäni, hörppii vedet iloisesti sisällensä.
Yks kerta en tahtonut saada avainta lukosta kun oli jäätynyt lukkoon.![]()
Vääntöä on aikalailla liukkaille, saa ajaa pykälää paria isommalla että perä pysyy nätisti kiinni alustassa.
Katsotaan miten pitkään talvea jaksaa ajella, ensin se sattuu ja nyt alkaa jo tykkäämään, talviajosta meinaan.
-J-