en tiedä mutta voi ihmiseläimellä käydä huono tuuri perk* ,, nyt siitä vuotaa jäähdytin,,
just kun meinasin että kaikki on komiasti,, vaihdoin pyörän mukana tulleen tkc80pin eteen ja menee kun sukkasilteen kun vertaa vanhaan runkovikaseen crossi-renkaaseen..
Eipä mulla vuotanutkaan öljyt vetoakselin stefan ohi vaan akselin (1) ja holkin (10) välistä. Mites tommonen vuoto korjataan ja mikähän sen on aiheuttanut?
No niin.. Nyt on tehty laiskan miehen (= tumpelon) tuunaus.
Pyörä päivitetty KVR:llä ..EVO 3... ja nyt loppu ruohonleikkurilla ajelu.
Tuloksena samat arvot kuin Birdien pyörässä.
Tulin kotiin pyörän hausta aamulla n. 00.30 niin pitihän sitä vähän tallissa "pöristellä" , mamma ei jaksanut olla yöllä yhtä innostunut asiasta - kummallista
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin
epe kirjoitti:Tulin kotiin pyörän hausta aamulla n. 00.30 niin pitihän sitä vähän tallissa "pöristellä" , mamma ei jaksanut olla yöllä yhtä innostunut asiasta - kummallista
On se kyllä kumma juttu miten naiset ei aina ymmärrä Motoorspoorttia.
timpen kirjoitti:Missä etelässä kannattais pyörä huoltaa. 1000kn huolto kyseessä. On meinaan melkoiset hinnat vaikka vain 80min pitäisi hommaan mennä.
Koheltaja kirjoitti:Eka huolto tehty Vantaan BW:ssä. Palvelu oli tiskillä yhtä hyvää kuten tähänkin asti, huolto tehty hyvin siitä päätellen että pääsin himaan , öljyiksi laitettiin pyynnöstä 10W60 Motorexit.
Huollon hinnaksi kerrottiin huoltoa varatessa noin 250€ ja huollon ajaksi noin 2.5h. Kun vein pyörän huoltoon, kysyin huoltoveloituksen perusteista ja tarkistuksen jälkeen huollon hinta putosi noin 190 euroon joka on mun mielestä varsin kohtuullinen veloitus ekasta hullosta.
Kyllä mulle on BW:ssä tullut hyvää palvelua, niin myynnin, varaosien kuin huollon puolelta. En osaa valittaa enkä vaatia parempaa, varmaan jatkossakin asioin samassa paikassa.
Mitkäs ne olikaan ne KTM:n taittuvat peilit jotka tähän kannatti laittaa, vai oliko ne KTM:n omat? Eilen alkoi semmoinen resonointi huuto vasemmasta peilistä 4k kiekoilla joka ei kiristämälläkään hävinnyt. Myös toi suojapressu istuis hieman paremmin jos parkkiksella sais peilit käännettyä.
Suosittelen myöskin, hinnat kohdillaan ja asiakaspalvelu todella huippuluokkaa. Tässä paikassa asioidessa tuntee että heidän pääasiallinen tavoitteensa todellakin on tyytyväinen asiakas
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Pasi kirjoitti:Mulla on ruvennut mopo valskaamaan öljyä ja olen paikallistanut vuodon etuhammasrattaan akselin reikään. Onko kokemusta että minkälainen homma on vaihtaa tiivisteet po. kohteeseen?
Löytyykö jostain osanumeroa?
0760142461
Oli muuten väärä toi osanumero, olisko vaihepolkimen akselin stefa?