Mulla tulee kohta 60Tkm mittariin, eikä ole vielä ollut sähköjen kanssa eikä muutoinkaan ongelmia. Koputetaan nyt puuta kun on juuri rypyreissu edessä ja sinnehän ne sähköt tietysti Viron suohon hiipuu.Mänäk kirjoitti: Onkos tuo jännitteen säädin kovinkin yleinen vika noissa? Eli kannaattaako ottaa pidemmälle reissulle varasäädin mukaan?
Itsellä vm. 2012 Tenere ja 5 tonnia mittarissa. Luulisi että myöhemmissä malleissa olisi tyyppiviat korjattu.
Mulla vielä vuosimalli -09, jonka jälkeen ilmeisesti juuri liitintä parannettu. Tosin ei ole varmaa, jos pyörän alkutaipaleella olisikin uusittu. En kuitenkaan alkaisi johtosarjoja ja jännitteensäätimiä roudaamaan mukana, tuntuis hätävarjelun liioittelulta. Ongelma tulee aina kuitenkin siihen, mihin ei ole varautunut.
Itse pitäisin tärkeimpänä etuakselin kuusiokolopulttiin ja taka-akselin mutteriin sopivat avaimet(mulla ainakaan ei kumpiakaan, tärkeimpiä avaimia ollut työkalusarjassa) ja renkaanvaihto työkalut, sekä sissarit tai ainakin paikkarasia. Tietysti myös pumppu mukaan. Takajarrupaloja kuluu myös, jos ajelee vauhdikkaasti kosteikoissa(hiekka, vesi ja takajarrulla ohjaileminen).