KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- __Antti__
- Pyörä: Ktm 690 Enduro R
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tarkista kaikki sähköpiuhat kunnolla että ne ei ole poikki tai kupari näkyvissä. Liitin voi olla jopa irti.
Esim. ilma anturi tai sytytyspuolan virta syöttö tai maadoitus piuha.
Esim. ilma anturi tai sytytyspuolan virta syöttö tai maadoitus piuha.
Polttoainetta ei tule suuttimeen eikä myöskään syöttöletkusta eli olisko polttoainepumppu
mennyt? Ktm:llä 470 ekee. Ebaysta näyttäs saavan 83 euroa kuluineen.
-
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Kuuluko pumpun sirinä, kun laittaa virrat päälle? Tankissa oleva suodatin voi myös olla tukossa, jos sitä ei ole koskaan vaihdettu.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
-
B12
- Pyörä: 690 Enduro R -15
Aliexpressillä näkyy olevan 15 eurosta ylöspäin 2008 pumputJuku61 kirjoitti:Polttoainetta ei tule suuttimeen eikä myöskään syöttöletkusta eli olisko polttoainepumppu
KTM 690 Enduro R -15
BMW R-NineT 2023 Option 719 Aluminium
BMW R-NineT 2023 Option 719 Aluminium
Onkos muilla käynyt niin että kun vaihtaa rocker armsit niin venojen välyksen lipsahtaa niin isoiksi että kaikki shimmilevyt on vaihdettava?
muistaakseni yhden venan shimmi piti vaihtaa, kun itse vaihdoin keinuvivut. Tarkistitko ennen vaihtoa välykset, jos ne oli jo valmiiksi väljät?
Taas lähti mopo käsistä
Juku61 kirjoitti:Polttoainetta ei tule suuttimeen eikä myöskään syöttöletkusta eli olisko polttoainepumppu
polttoainepumpun rele voi myös mennä rikki, letkuliitoksen pikkusuodin voi olla tukkeessa, missä kunnossa on tankissa oleva suodin?
pumppuja kyllä tietty menee kanssa rikki vaihdelevaan tahtiin, niinkuin kaikissa ruiskupeleissä.
Taas lähti mopo käsistä
Nyt on purettu tankki pois ja virta kulkee liittimissä. Polttoainepumppu ei pelaa.
Nyt vain jostain halpa pumppu tilaukseen.
Nyt vain jostain halpa pumppu tilaukseen.
Olisihan se aika tarkkaa jos niitä keinuvipuja tehtäisiin alle 0,10 mm toleranssilla kun säätöpaloissa on reilusti enemmän pelivaraa.
Tuotantoteknistaloudellinen näkökulma puoltaa sitä että ei tuhlata rahaa pyrkimällä tarpeettoman suureen tarkkuuteen vaan kompensoidaan toleranssit siellä missä muutenkin säätöhommia hommaillaan.
Eli en usko että on syytä huolleen.
Tuotantoteknistaloudellinen näkökulma puoltaa sitä että ei tuhlata rahaa pyrkimällä tarpeettoman suureen tarkkuuteen vaan kompensoidaan toleranssit siellä missä muutenkin säätöhommia hommaillaan.
Eli en usko että on syytä huolleen.
Kahdet keinut olen vaihtanut ja muistaakseni kaikissa nurkissa olen simmit vaihtanut, ei ne samana pysy. Eli ei tarvi olla huolissaan.Onkos muilla käynyt niin että kun vaihtaa rocker armsit niin venojen välyksen lipsahtaa niin isoiksi että kaikki shimmilevyt on vaihdettava?
"Roads? Where we're going, we don't need roads..." Dr. Emmett Lathrop "Doc" Brown
-
Tommitomminen
- Pyörä: Tiger xc -11
Minkähän kokoinen työkalu osuu -12 enduron takajousen säätöön? Jos vaikka ensi viikolla käväisisi Motonetissä.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
- _JPA_
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Kahvanlämppäreitä asentelin, Oxfordin Adventuret. Ne on nyt lyhennetty minimi mittaan, mutta kaasukahva tulee silti yli tangon päädystä.
Se taas ei ole hyvä, kun pitäisi saada käsisuojan kiinnike mahdollisimman syvälle tangon sisään.
Pitänee leikata tuo laippa pois kaasukapulasta? Sen tarkoitus on varmaankin estää tupin painuminen katkaisijan/kaasukahvan runkoa vasten. Alkuperäisessä tupissa on upotus tuolle laipalle. Onhan tuossa tuo toinen matalampi laippa vielä, niin ei pitäisi tupin päästä niin syvälle, että jumittuu kaasu auki.
Se taas ei ole hyvä, kun pitäisi saada käsisuojan kiinnike mahdollisimman syvälle tangon sisään.
Pitänee leikata tuo laippa pois kaasukapulasta? Sen tarkoitus on varmaankin estää tupin painuminen katkaisijan/kaasukahvan runkoa vasten. Alkuperäisessä tupissa on upotus tuolle laipalle. Onhan tuossa tuo toinen matalampi laippa vielä, niin ei pitäisi tupin päästä niin syvälle, että jumittuu kaasu auki.
Mä leikkasin tuon laipan pois. Ei ole ollut ongelmia, ainakaan toistaiseksi
Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
- _JPA_
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Jep. Smirglasin laipan pois.
Kytkinpuolella hieman säätöä ettei kytkinvipu ota kiinni tupin sisäpäähän/johtoon.
Kytkinpuolella hieman säätöä ettei kytkinvipu ota kiinni tupin sisäpäähän/johtoon.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mulla ei ollut Ox Advessa tuollaista olaketta ollenkaan, pääty oli suora. Onko sulla kalliimpi UK versio vai tavallinen? Mulla ilman UK merkintää eli se halvempi.
Kylätason kurapyöräilijä.