Konetta ei ole aukaistu kertaakaan. EWS anturi ja ABS meni takuun aikana.
Tällä hetkellä olen Itä-Timorissa tuolla pyörällä ja seuraavaksi suuntana on Australia.
Pyörään olen ollut oikein tyytyväinen. Tietenkin se saisi olla kevyempi ja voisi olla vaikka aavistus lisää tehoa (täällä tuota tehoa kuitenkin on riittävästi
Huollot on helppo tehdä ja kun muistaa vaihtaa perä-, vaihteisto- ja moottorin öljyt niin homma toimii (itse olen noita vaihtanut tiheämmin kuin huoltokirja käskee).
Osa noista huonoista kokemuksista on taatusti johtunut huoltojen tekemättä jättämisestä. Kuulin Jakartan BMW:llä jutun Italialaisesta jampasta joka valitti että hänen 150tkm ajetussa 1150GS:ssä vaihteisto pitää isoa ääntä. Huollon omistaja oli kysynyt että milloin on öljyt viimeksi vaihdettu vaihteistoon, johon jamppa vastasi kysyvällä ilmeellä... Ulos tullut öljy oli kuulemma melkoista puuroa ja parin öljynvaihdon jälkeen vaihteisto oli jälleen hiljainen...
Tietenkin täytyy pitää mielessä että nämäkin ovat vain mekaanisia laitteita (ok, on siellä elektroniikkaakin) ja aina voi joku paikka särkyä. Hyvänä puolena on että Saksan ebay:stä saa vähän käytettyjä osia todella halvalla.