Dominator kysymyksiä

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

RistoH
Pyörä: Dominator

Re: Dominator kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja RistoH »

Motomaxissa taitavat lyyä motulia kouraan vaikka pullovettä kysyisi.. :lol:
Coroner
Pyörä: Myyty..

Viesti Kirjoittaja Coroner »

Minä ostin Hondan öljyä motomaxista, on ihan hyllytavaraa siellä. Ja pitäisi löytyä myös Joukon Koneesta keskustasta samaa tavaraa. Thumperia olen saanut myös motomaxin kautta, tilaavat sitä Duellilta. Kannattaa muuten kokeilla Thumperia, voi olla että sen jälkeen tuntuu GN4 erilaiselta..

-J-

Ps. Pakko myöntää että Motul toimi paremmin XT350:n koneessa paremmin kuin Thumper. Eli ei se mitään kaikkivoipaa eliksiiriä ole!
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
DOMI
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000

Viesti Kirjoittaja DOMI »

Tuli sitten päädyttyä sliparissa tuohon Laserin 2-1 putkeen. Sopivuus ja työn jälki oli hyvä, eikä enää ruostu. Soundit on nyt vähän "pliisut", lähtisköhän se kärpäsverkko sieltä päästä nykäisemällä veks. Täytyy alkaa suunnitella työkaluputkea toiselle puolelle, harmikseni myöhästyin kimppatilauksesta. Oliskohan kellekään jäänyt ylimääräistä putkeloa nurkkiin, voisin sellaisen lunastaa. :roll:
RistoH

Pistä DOMI kuva näytille jos pystyt, että miltä se Laseri näyttää!
TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Täälä gn nelosta löytyy ihan perus varaosaliikkeestä. Tosin jotain vaikutusta valikoimaan voi olla yhden myyjän transalpilla :mrgreen:
RistoH

DOMI kirjoitti: Soundit on nyt vähän "pliisut", lähtisköhän se kärpäsverkko sieltä päästä nykäisemällä veks.
Minulla taas Leo Vincessä äänestä ei ainakaan puutetta ole.. :lol: Joutui hieman soveltamaan siinä yhdysputken kohdalla kun alkukäyrät ei meinannu kunnolla ruveta menemään sisään. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
Minkähänlainen db-killeri tuohon oikein kävisi? Kaverilla myöskin Leon X3 vaimennin ja sanoi, että erilainen rakenne eikä siitä se killeri passaa tuohon jonka olisin saanut.
Ja olisko hyviä vinkkejä kuinka vaihtaa pääsuutin tuohon? Mitä joutuu irrottelemaan etc.. Olen ajatellut laittaa 155 vanhan 145 sijaan. Vielä on K&N tulossa lisäksi.
Liitteet
IMG_1639.JPG
Putken pää
(1.19 MiB) Tiedosto ladattu 194 kertaa
IMG_1625.JPG
Koko komeus
(1.43 MiB) Tiedosto ladattu 164 kertaa
TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Penkki ja tankki pois (ja tietysti sivukatteet) ja tankin takakiinnike rungosta. Kaasarista kaikki vaijerit ja bensaletku irti, klemmarit auki kaasarin molemmin puolin, ilmansuodatinkotelon kansi ja suodatin pois, suodatinkotelon ja kaasarin välinen kumi suodatinkotelon sisään klemmaria myöden. Kaasari tulee pienen miettimisen ja kääntelyn jälkeen ylöspäin pois sieltä välistä :lol: En tiedä onko helpompia konsteja, mutta nuon mä oon teheny aina :mrgreen:
Coroner

RistoH kirjoitti:Minulla taas Leo Vincessä äänestä ei ainakaan puutetta ole..
No on melkoinen tuuba! Ja minä kun luulin että minun Devil on iso.. :roll:

-J-
RistoH

TeroK kirjoitti:Penkki ja tankki pois (ja tietysti sivukatteet) ja tankin takakiinnike rungosta. Kaasarista kaikki vaijerit ja bensaletku irti, klemmarit auki kaasarin molemmin puolin, ilmansuodatinkotelon kansi ja suodatin pois, suodatinkotelon ja kaasarin välinen kumi suodatinkotelon sisään klemmaria myöden. Kaasari tulee pienen miettimisen ja kääntelyn jälkeen ylöspäin pois sieltä välistä :lol: En tiedä onko helpompia konsteja, mutta nuon mä oon teheny aina :mrgreen:
Ihanan hankalan oloista. Saas nähä miten se sitten onnistaa. Ja kaasari on siis käytettävä irti, että suuttimen voi vaihtaa?

Coroner: suuri on kaunista?!? 8)
DOMI
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000

Viesti Kirjoittaja DOMI »

RistoH kirjoitti:Pistä DOMI kuva näytille jos pystyt, että miltä se Laseri näyttää!
Kuva

Tuosta kuvasta nyt ei paljoa putkea näe, tuo motoloksu näyttää tuolta.
Hyvin sattui muutoin Laser paikallensa, toinen puoli näyttää hiukka orvolta. Täytyy työkaluputkeloa suunnitella tilan täytteeksi.
Soundit oli ihan hyvät, etenkin kierroksilla murisee ihan mukavasti (muistuttaa tosin ehkä bokserin pörinöitä). Tulee käytettyä kierroksia enempi, joten tuntui "lisäävän tehoa". Tyhjäkäynnillä hiukka liian hiljainen ääni ja "nokiverkko" putken päässä vähän supattaa. :cry:

Todella hauskat ajelukelit oli muuten viikonloppuna, tuli tankillinen kurvailtua. :P
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Millainen alusta Dominatorissa on? Pääseekö sillä sorateillä kovaa, sivuluisua mutkasta toiseen? Jarrut lienee perus hondaa, eli tuntuma paranee teräspunosletkuilla jos niin haluaa...
Uraa uurtava motoristi
Coroner

Alusta on mukava/pehmeä, mutta ei sovellu vakiokuntoisena kovinkaan hyvin ns. kovaan ajoon. Eli metsätiet menee kyllä, mutta crossiradalle tarttis vähän "päivitystä". Itselläni on WP:n takapamppu, ja se muutti kyllä pyörää paljon!

Kyllähän Domilla pääsee miten haluaa, sehän on vain kuskista kiinni! Tosin niinhän se taitaa olla melkein joka pyörän kanssa..

-J-
Kaaleppi
Pyörä: XT 660 X

Viesti Kirjoittaja Kaaleppi »

Nyt on hankittu pönttö Hondan G-nelosta. Eipä ole tosiaan hinnalla pilattu :lol: . Se mitä minä kerkesin viime syksynä ajaa (170 km) omalla domilla kun kaupat tein, niin aiempiin kokemuksiin verrattuna domissa on ainakin minun mielestä ihan hyvä etupää jousituksen osalta. Painoa on about vajaa 80 kg ja ihan jämäkältä se tuntui asfaltilla. Se onkin sitten eri asia kunhan emäntä hyppää kyytiin niin katotaan alkaako täälläkin jäykemmän takaiskarin etsintä :oops:
RistoH

Coroner kirjoitti: crossiradalle tarttis vähän "päivitystä"
Ja se päivitys olisi ihan erilainen pyörä, eihän tuota siihen ole tehtykään! Normi soratie enskaan tosi etevä peli.
Teräspunosletkut eteen taitaa itellä olla seuraavaksi hankintalistalla.
DOMI: onko sulla muuten originelli kunnossa pyörä vai pelkästään putki vaihettu? Mietin vain suuttimen vaihtoa, että onko siitä sitten minkäänlaista hyötyä, että toimiiko alkuperäiselläkin. Laiskana kun en sitä vielä ole kerenny tehä..
Coroner

RistoH kirjoitti:
Coroner kirjoitti: crossiradalle tarttis vähän "päivitystä"
Ja se päivitys olisi ihan erilainen pyörä.
Senpä takia sen lainausmerkkeihin kirjoitinkin..

-J-
Vastaa Viestiin