Tätä lähinnä pyörittelin:
"ADV/SE/DRZ on jo aika vaikea löytää mitään uutta. Anteeksi mutta 07 eteeskäsin on jo mennyt ittensä toistoksi/hienosäädöksi"
Eli lopputulos mihin päädyin oli, että tarkoittanet ehkä ettei 3/2007 jälkeen ole muuta luvassa kuin toistoa ja hienosäätöä

Sillä näinhän se tavallaan on. Kaikkea Skaista opittua käytetään tässä projektissa hyväksi.
Vaikken tälle foorumille ole kirjoitellutkaan (tarviiko syytä kysyä kun ei kilpimopoakana ole ollut ja tieto niistä rajoittuu kaikkeen esihistorialliseen?), niin olen kyllä aktiivisesti seuraillut. Ja aina harmittaa sama asia.
Kun lähden tuohon 7min. tai 10min. tai 12min. (vain mopolla, autolla 20min.) päähän ajamaan: Ensinnäkään ajokamoja ei viitsi pestä joka tahran takia -> kotona mopo autoon, ajokamat taakse. Ajopaikalle autolla, ajokamat niskaan, möyrimään. Autolle, ajokamat pois, siviilit päälle, kotiin. Kamat mudassa, mopo mudassa, siviilit päällä. Siis remppakamppeet niskaan, mopoa pesemään, ajokamojen viruuttelu lavalla. MIKÄ RUMBA! TYHMÄÄ! Justiinsa nämä kolme ajopaikkaa on semmoisia, joihin oikeesti viitsisi ajella mopollakin, siirtymänä. Ja vaikka yhdeltä toiselle, oikein safaria. Kotoa lähtiessä painepesurin letku valmiiksi ikkunasta ulos ja takasin tullessa viruuttelee kamat suoraan päällään ja mopon lavalla.
Johon se saa sitten viedä ihan a j a m a l l a
Eikä siinä vielä kaikki. Viimeset 1,5 vuotta olen todellakin saanut ajaa juuri mieleiselläni pelillä niihin maastoihin mitä lähinnä tykkään ajaa. Tehoa puuttuu ja kisoissa nopeilla osuuksilla se todella sieppaa. Mutta kun vaihtoehtoja katsoo, ei muutakaan mieli tee, näillä koivilla (jos haaveilisin, haaveilisin olevani normaalikokoinen). Mutta kun siinä ei sitä kilpeä ole, eikä sitä siihen mitenkään laillisesti saa (2-satku kone piikkiin, siihen ei omatunto enää jousta). Nyt tuli puolisen vuotta pakollista taukoa kunnon enskaamiseen, joten käytän sen hyväkseni. Naksu on valmiiksi sopivan pieni, joskin liian pullea ja ylipainoinen. Mutta jos saan tuon keulan toimimaan kivikkoon ja takaiskarin kanssa pystyy pärjäilemään, paketti pysyy nipussa ja koneenkin saa edes riittäväksi niin miksipäs ei?
Ja silloinhan sillä voi yhtä lailla lähteä kisoihinkin, ne kun ei minulle mitään totisia ole olleet tähän astikaan.
Ja vielä loppuun: Salmisen Juhan ajotyyliä ihailen, Stenberg'n Arskaa henkilönä/suorituksia. Kyllä pisti huokasemaan syvään ja kunnioittavasti herran suoritus KaMoKen syys-SM:ssä 2005: tulee sillä möhkö-DR:llään paikalle (yhdistelmä lk. 300kg), ajaa ne kaikki kalliot ja kaiken sen mudan, sekä sen helvetillisen suosiirtymän LÄPI ja HYVÄKSYTYSTI sillä MÖHKÖ-DR:llä ja ajaa vielä siitä kotiin, sillä möhkö-DR:llä!!! Kyllä se Salminenkin varmaan saman tekisi, mutta se Salminen ei olekaan ylipainoinen lupsakka epäurheilija! Eli mun asteikolla Arsca on tavoittanut lähes täydellisen vapauden, motskarilla siitä mistä suo on syvin, eikä siitä mistä aita on matalin
E: Tuli muuten Arscalta turpiin 2007 syksylläkin, Pinteleellä, että pakko se on vaan katsoa täältä sammakkoperspektiivistä sinne lintuperspektiiviin