Pastori kirjoitti:Onko muilla kyseisen pyörän omistajilla selkä sadekeli ajeluiden jälkeen ravassa? Omasta on poistettu se takahaarukkaan tuleva muovilärpäke, eli kannattaako pistää paikalleen? Lisäksi itsellä tulee hiukan vettä keulan yli suoraan naamalle. Onko syy liian olemattomassa pleksissä vai etulokarissa?
Selkä ja naama on ravassa myös minulla. Minulla on vielä se takapään muovilärpäkekin paikallaan, joten se ei ole oikotie onneen tässä asiassa.
Pitää hankkia esim. Touratechilta rekisterikilven alle metallinen pala jossa
on alareuna taitettu - sen jälkeen ei ole selkä kurassa.
Sama koskee eturapakaaria eli tarvii uuden pidemmän lokarin.
Taas esim. Touratech auttaa...
Pastori kirjoitti:Onko muilla kyseisen pyörän omistajilla selkä sadekeli ajeluiden jälkeen ravassa? Omasta on poistettu se takahaarukkaan tuleva muovilärpäke, eli kannattaako pistää paikalleen? Lisäksi itsellä tulee hiukan vettä keulan yli suoraan naamalle. Onko syy liian olemattomassa pleksissä vai etulokarissa?
Selkä ja naama on ravassa myös minulla. Minulla on vielä se takapään muovilärpäkekin paikallaan, joten se ei ole oikotie onneen tässä asiassa.
Pitää hankkia esim. Touratechilta rekisterikilven alle metallinen pala jossa
on alareuna taitettu - sen jälkeen ei ole selkä kurassa.
Sama koskee eturapakaaria eli tarvii uuden pidemmän lokarin.
Taas esim. Touratech auttaa...
Pystytkö linkittämään tuohon takapään osaan, kun en itse löytänyt.
Oliko pastori tyytyväinen ostokseensa? Mulla on tälläinen bemari kanssa vaihtoehtona seuraavaksi, jos vain saisi tuon terroristimoton sitä ennen myytyä.
-Make- kirjoitti:Oliko pastori tyytyväinen ostokseensa? Mulla on tälläinen bemari kanssa vaihtoehtona seuraavaksi, jos vain saisi tuon terroristimoton sitä ennen myytyä.
Ihan tyytyväinen oon ollu. 2500km takana reilussa kuukaudessa ja toistaiseksi pelannut loistavasti lukuunottamatta pientä valohässäkkää. Ajoasento ei ole itelle paras mahdollinen, joten täytyy ruveta kikkailemaan tangon korotuspalojen kanssa.
Penkistä ehkä kuitenkin suurin miinus, kun ei tunnin ajon jälkeen tunne enää persettään.
No voihan nyt perskutarallaa oletin että on oikein jotku merkki raudat on kyllä niin komeet helkutti kun itseltä puuttuu toi käden taito että osaisi tehdä edes vähän samanlaiset tuskin keneltäkään valmistajalta löytyy edes vähän samanlaisia
Pastori kirjoitti:Saakohan tähän laitokseen koiranluita kotomaasta, vai meneekö esim ebayhommiksi? Hakusessa uus keula ja pitäs saada samalla persekkin nousemaan.
Ja onko näihin puimureihin vain kahta eri mittaa, eli tavis gs ja dakar? Tietty vois viimehädässä itekkin väsätä kun ei nuo kummoset ole.
Taitaa olla ainakin kolmas mittakin, jolla normaali gs saadaan hiukan matalammaksi