kyykkymiehestä soralle. cbr600-dr750

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ekes
Pyörä: Desert Express

Re: kyykkymiehestä soralle. cbr600-dr750

Viesti Kirjoittaja ekes »

Siis mitä ihmettä!!! :shock:

Onko se jokin ison tohtorin tyyppivika tai joku muu maaginen kirous, kun jengillä paukkuu ketjut vauhdissa?!? Meinaan, alkaa kohta olla itselläkin raitaa kalsareissa, kun noita juttuja lukee.
Olen kyllä kuullut tasapainoakselin ketjun katkeamisesta, mutta nyt siis lienee kyse toisiovedosta. Ainakin 750-tohtorissa on sellainen suojarauta eturattaan etupuolella - onko se sitten hyödytön vaiko peräti haitallinen?

Olen juuri vaihtanut uudet ketjut+rattaat, että siinä mielessä en kai ole välittömässä vaarassa. Silti ihmettelen.....

Ai niin, tervetuloa Jarbose enskaporukan uljaaseen joukkoon! Kyllä isotohtori on mielestäni aika monikäyttöinen ajokki - sekä kesällä, että talvella.
aapo
Pyörä: DR 750 S

Viesti Kirjoittaja aapo »

Mulla ne on katkennu kerran, ja silloin sinne meni jotain väliin tai osu johonkin sielä suolla... lukko (se ohuin lenkki katkesi)

Sitten kun ne katkee, niin se ..tun ketju survoo sen suojarauta pellin lätkylän sinne lohkon ja magneeton kopan väliin :evil:

ei ne katkee useammin kuin muissakaan pyörissä. Mutta jos ja kun katkee, niin tuhoa voi olla luvassa. Ja yleensä kun katkee, niin on tuppi nurin :lol:

Jostain latasta oon itte ajatellu tehdä paremman suojan, mutta en oo jaksanu...
-too Big to fail-
Antti J
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Antti J »

Onko pyörä jo ajossa? Oliko lohkojen kanssa mitään ongelmaa?
Vastaa Viestiin