Tuskimpa siinä muuta kuin vaihtaa jarrunesteet ajallaan ja huoltaa liikkuvat osat.repa kirjoitti: Oliko näissä jotain ongelmaa ollut takajarrun kanssa?
KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 950 SuperEnduro
Kiinnostaisi myös nuo valmiit mitat.hmrman kirjoitti:2-1 putki adapterin mitat oli jossain? Siis sen 2-1 haaroitus kpl:een mitat?kiitos taas etukäteen avusta.
Puolasta kyllä tuli 2-1 putki mutta ei sopinut paikalleen, otti runkoon kiinni taisi olla adven putki ja jouduin tällä viikolla lähettämään tuon takaisin, joten voisi sillä välin rakennella ite jonkinlaisin yhdyspurken, koska luulen että putki on puolan reissussa kuukauden päivät.
Älä lähetä takaisin, mulla olisi käyttöä tuolle ja olin juuri tilausta suunnittelemassa joten varmaan päästäisiin kauppoihin hutitilauksesta?MArko kirjoitti:Kiinnostaisi myös nuo valmiit mitat.hmrman kirjoitti:2-1 putki adapterin mitat oli jossain? Siis sen 2-1 haaroitus kpl:een mitat?kiitos taas etukäteen avusta.
Puolasta kyllä tuli 2-1 putki mutta ei sopinut paikalleen, otti runkoon kiinni taisi olla adven putki ja jouduin tällä viikolla lähettämään tuon takaisin, joten voisi sillä välin rakennella ite jonkinlaisin yhdyspurken, koska luulen että putki on puolan reissussa kuukauden päivät.
On jo lähtenyt puolaan päin. Lähettelin tuosta kuvia myyjälle ja totesi vaan että laita taikaisin, hän tekee uuden. Katselin vaan kuvista niin saamani 2-1 putki
näytti ehkä adve mallilta, tai sitten mittavirheittä, olin kyllä tilannut superiin sopivan alkujaan.
näytti ehkä adve mallilta, tai sitten mittavirheittä, olin kyllä tilannut superiin sopivan alkujaan.
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Ajattelin nostaa SE-topikin ylöspäin kyselemällä ketjuista
. Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ??
terv. Tapsa ja SE
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
No ei mistään tuollaisia tuohon mopoon. Vastaavaa 525-zetveeämmää mä oon hakenut aina vanhan tilalle lähimmästä mopoliikkeestä.Akilleus kirjoitti: Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ??![]()
terv. Tapsa ja SE
Ootko tosiaan ratastanut 530-sarjaiseksi omasi? Kerro ny mistä löysit,, mulle kans!!
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
No voi pärkkele, tapahtui henkilökohtaisella prosessorillani muistisuojaloukkaustimo kirjoitti:No ei mistään tuollaisia tuohon mopoon. Vastaavaa 525-zetveeämmää mä oon hakenut aina vanhan tilalle lähimmästä mopoliikkeestä.Akilleus kirjoitti: Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ??![]()
terv. Tapsa ja SE
Ootko tosiaan ratastanut 530-sarjaiseksi omasi? Kerro ny mistä löysit,, mulle kans!!
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
http://www.motorradteile-hamburg.de/ tuolta tilasin adveen ketjut ja rattaat. Postikuluineen tais olla n.170€
Se vaan piti muistaakseni maksaa tilille eli mitään paypallia noilla ei olllut.
Ei noiden listassa kyllä se:tä ole, mutta advelle myydään 118 lenkkistä ketjua. Montako lenkkiä se:ssä sitten lienee?
Ei noiden listassa kyllä se:tä ole, mutta advelle myydään 118 lenkkistä ketjua. Montako lenkkiä se:ssä sitten lienee?
Sami
Tämä on varmaan halvimmasta päästä ja toimittaa noita rattaita myös SE:hen halutulla koolla, kun sitä kysyin mailitse. Täältä itsekkin viimeksi tilasin.srbg kirjoitti:http://www.motorradteile-hamburg.de/ tuolta tilasin adveen ketjut ja rattaat. Postikuluineen tais olla n.170€
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Ajelepa huomenna Motokeitaaseen, kiskaiset poikien tarjoaman shotin huiviin ja saat 30% alennuksen (ja palavan suun), kysy toki varastotilanne ensin. Keitaan naamakirjassa lisää, Dirty Days tai jotain sinne päin, MotoFlunssa oli kai muille mopoliikkeille liian "hauska" nimi..... Tarjolla oli myös herkullisia sipsejä, nyt on mennyt koppa Karhua ja alkaa suu jäähtymään vähitellen.Akilleus kirjoitti:Ajattelin nostaa SE-topikin ylöspäin kyselemällä ketjuista. Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ??
![]()
terv. Tapsa ja SE
- taas kahden mopon taktiikalla -
saitko sä siitä oranssin värisestä nippusiteestä sen 30% alennuksen? Toivottavasti olo helpottaa, eikä siitä chilistä tuu mitään jälkivaikutuksia, että pääset huomenna lumispooria ajamaan.Kipa kirjoitti:Ajelepa huomenna Motokeitaaseen, kiskaiset poikien tarjoaman shotin huiviin ja saat 30% alennuksen (ja palavan suun), kysy toki varastotilanne ensin. Keitaan naamakirjassa lisää, Dirty Days tai jotain sinne päin, MotoFlunssa oli kai muille mopoliikkeille liian "hauska" nimi..... Tarjolla oli myös herkullisia sipsejä, nyt on mennyt koppa Karhua ja alkaa suu jäähtymään vähitellen.
- Kipa
Jep, säälistä. Onko sulla pakastimessa pätkä lumispooria? Lauantai kuluu kyllä liukastellen, mutta sisätiloissa. Perinteinen kauden huipentuma eli kotiturnaus.VAK kirjoitti: saitko sä siitä oranssin värisestä nippusiteestä sen 30% alennuksen? Toivottavasti olo helpottaa, eikä siitä chilistä tuu mitään jälkivaikutuksia, että pääset huomenna lumispooria ajamaan.
ollu ennenkin puhetta tietty mut akkuasilla ollaan vaihtaa varmaa tarvis käynnisty nyt ku latas vaikka heikosti virtaa ottiki vastaan. 4v ja 25000km takana.
onko tuo kallis yousa hommattava vai toimisko esin tällänen yhtähyvin.
http://verkkokauppa.akkutalo.fi/mpakku- ... -1177.html
sopiva olis mutta piisaako amppeerit muistelin et kaikki akut ei käyny.
luulis voittavan ton vanhan ainakin.
onko tuo kallis yousa hommattava vai toimisko esin tällänen yhtähyvin.
http://verkkokauppa.akkutalo.fi/mpakku- ... -1177.html
sopiva olis mutta piisaako amppeerit muistelin et kaikki akut ei käyny.
luulis voittavan ton vanhan ainakin.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
0400624303
SUPER ENDURO
- Kipa
Eurogloben halpiksella olen pari vuotta mennyt, aina on lähtenyt paitsi -11 Talvirallin -23 graadia oli pikkuisen liikaa. Oli liikaa uudelle Yuasallekin, joka timon mopossa oli. Helpoiten mulla meidän porukasta sitten lähti kun pikkuisen sai apuvirtaa, sahurilla oli uudenkarhea Varta ja kyykkyyn meni sekin. Itse en ainakaan Yuasaan ropojani laita, 3 Euroglobea kun saa samalla rahalla. MP-purkaamo Silvola myy Globea, samoin Motonet.
- taas kahden mopon taktiikalla -