KTM 950 SuperEnduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MotoMasa
Pyörä: 990Adv

Re: KTM 950 SuperEnduro

Viesti Kirjoittaja MotoMasa »

repa kirjoitti: Oliko näissä jotain ongelmaa ollut takajarrun kanssa?
Tuskimpa siinä muuta kuin vaihtaa jarrunesteet ajallaan ja huoltaa liikkuvat osat.
MArko
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja MArko »

hmrman kirjoitti:2-1 putki adapterin mitat oli jossain? Siis sen 2-1 haaroitus kpl:een mitat? :mrgreen: kiitos taas etukäteen avusta.
Kiinnostaisi myös nuo valmiit mitat.

Puolasta kyllä tuli 2-1 putki mutta ei sopinut paikalleen, otti runkoon kiinni taisi olla adven putki ja jouduin tällä viikolla lähettämään tuon takaisin, joten voisi sillä välin rakennella ite jonkinlaisin yhdyspurken, koska luulen että putki on puolan reissussa kuukauden päivät.
HH Järvi
Pyörä: KTM 690

Viesti Kirjoittaja HH Järvi »

MArko kirjoitti:
hmrman kirjoitti:2-1 putki adapterin mitat oli jossain? Siis sen 2-1 haaroitus kpl:een mitat? :mrgreen: kiitos taas etukäteen avusta.
Kiinnostaisi myös nuo valmiit mitat.

Puolasta kyllä tuli 2-1 putki mutta ei sopinut paikalleen, otti runkoon kiinni taisi olla adven putki ja jouduin tällä viikolla lähettämään tuon takaisin, joten voisi sillä välin rakennella ite jonkinlaisin yhdyspurken, koska luulen että putki on puolan reissussa kuukauden päivät.
Älä lähetä takaisin, mulla olisi käyttöä tuolle ja olin juuri tilausta suunnittelemassa joten varmaan päästäisiin kauppoihin hutitilauksesta?
MArko
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja MArko »

On jo lähtenyt puolaan päin. Lähettelin tuosta kuvia myyjälle ja totesi vaan että laita taikaisin, hän tekee uuden. Katselin vaan kuvista niin saamani 2-1 putki
näytti ehkä adve mallilta, tai sitten mittavirheittä, olin kyllä tilannut superiin sopivan alkujaan.
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Ajattelin nostaa SE-topikin ylöspäin kyselemällä ketjuista 8) . Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ?? :shock:
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

Akilleus kirjoitti: Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ?? :shock:
terv. Tapsa ja SE
No ei mistään tuollaisia tuohon mopoon. Vastaavaa 525-zetveeämmää mä oon hakenut aina vanhan tilalle lähimmästä mopoliikkeestä.
Ootko tosiaan ratastanut 530-sarjaiseksi omasi? Kerro ny mistä löysit,, mulle kans!!
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

timo kirjoitti:
Akilleus kirjoitti: Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ?? :shock:
terv. Tapsa ja SE
No ei mistään tuollaisia tuohon mopoon. Vastaavaa 525-zetveeämmää mä oon hakenut aina vanhan tilalle lähimmästä mopoliikkeestä.
Ootko tosiaan ratastanut 530-sarjaiseksi omasi? Kerro ny mistä löysit,, mulle kans!!
No voi pärkkele, tapahtui henkilökohtaisella prosessorillani muistisuojaloukkaus 8) 525zvm-ketjuillahan sitä on vedelty, sitä näköjään ihmismieli tahtoo pullistella tilanteessa kuin tilanteessa, ketjutkin perskuleet pyrkii olemaan hiukan stydimmät kuin muilla :mrgreen: Eli edullisia d.i.d.525zvm-ketjuja hakusessa 8) .......
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Kura lentää...
srbg
Pyörä: 990s

Viesti Kirjoittaja srbg »

http://www.motorradteile-hamburg.de/ tuolta tilasin adveen ketjut ja rattaat. Postikuluineen tais olla n.170€
Se vaan piti muistaakseni maksaa tilille eli mitään paypallia noilla ei olllut.
Ei noiden listassa kyllä se:tä ole, mutta advelle myydään 118 lenkkistä ketjua. Montako lenkkiä se:ssä sitten lienee?
Sami
petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

srbg kirjoitti:http://www.motorradteile-hamburg.de/ tuolta tilasin adveen ketjut ja rattaat. Postikuluineen tais olla n.170€
Se vaan piti muistaakseni maksaa tilille eli mitään paypallia noilla ei olllut.
Ei noiden listassa kyllä se:tä ole, mutta advelle myydään 118 lenkkistä ketjua. Montako lenkkiä se:ssä sitten lienee?
Tämä on varmaan halvimmasta päästä ja toimittaa noita rattaita myös SE:hen halutulla koolla, kun sitä kysyin mailitse. Täältä itsekkin viimeksi tilasin.
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Akilleus kirjoitti:Ajattelin nostaa SE-topikin ylöspäin kyselemällä ketjuista 8) . Itse oon ajellut aina d.i.d 530zvm-ketjuilla ja sellaiset olisi taas hakusessa...rattaat on jo. Mistäs wirtuoosit on ostanut ketjut SE:hen ?? :shock:
terv. Tapsa ja SE
Ajelepa huomenna Motokeitaaseen, kiskaiset poikien tarjoaman shotin huiviin ja saat 30% alennuksen (ja palavan suun), kysy toki varastotilanne ensin. Keitaan naamakirjassa lisää, Dirty Days tai jotain sinne päin, MotoFlunssa oli kai muille mopoliikkeille liian "hauska" nimi..... Tarjolla oli myös herkullisia sipsejä, nyt on mennyt koppa Karhua ja alkaa suu jäähtymään vähitellen. :lol:
- taas kahden mopon taktiikalla -
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Kipa kirjoitti:Ajelepa huomenna Motokeitaaseen, kiskaiset poikien tarjoaman shotin huiviin ja saat 30% alennuksen (ja palavan suun), kysy toki varastotilanne ensin. Keitaan naamakirjassa lisää, Dirty Days tai jotain sinne päin, MotoFlunssa oli kai muille mopoliikkeille liian "hauska" nimi..... Tarjolla oli myös herkullisia sipsejä, nyt on mennyt koppa Karhua ja alkaa suu jäähtymään vähitellen. :lol:
saitko sä siitä oranssin värisestä nippusiteestä sen 30% alennuksen? Toivottavasti olo helpottaa, eikä siitä chilistä tuu mitään jälkivaikutuksia, että pääset huomenna lumispooria ajamaan.

Kipa

VAK kirjoitti: saitko sä siitä oranssin värisestä nippusiteestä sen 30% alennuksen? Toivottavasti olo helpottaa, eikä siitä chilistä tuu mitään jälkivaikutuksia, että pääset huomenna lumispooria ajamaan.

Jep, säälistä. Onko sulla pakastimessa pätkä lumispooria? Lauantai kuluu kyllä liukastellen, mutta sisätiloissa. Perinteinen kauden huipentuma eli kotiturnaus.
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

ollu ennenkin puhetta tietty mut akkuasilla ollaan vaihtaa varmaa tarvis käynnisty nyt ku latas vaikka heikosti virtaa ottiki vastaan. 4v ja 25000km takana.
onko tuo kallis yousa hommattava vai toimisko esin tällänen yhtähyvin.
http://verkkokauppa.akkutalo.fi/mpakku- ... -1177.html
sopiva olis mutta piisaako amppeerit muistelin et kaikki akut ei käyny.
luulis voittavan ton vanhan ainakin.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303

KuvaSUPER ENDUROKuva
Kipa

Eurogloben halpiksella olen pari vuotta mennyt, aina on lähtenyt paitsi -11 Talvirallin -23 graadia oli pikkuisen liikaa. Oli liikaa uudelle Yuasallekin, joka timon mopossa oli. Helpoiten mulla meidän porukasta sitten lähti kun pikkuisen sai apuvirtaa, sahurilla oli uudenkarhea Varta ja kyykkyyn meni sekin. Itse en ainakaan Yuasaan ropojani laita, 3 Euroglobea kun saa samalla rahalla. MP-purkaamo Silvola myy Globea, samoin Motonet.
Vastaa Viestiin