http://www.yamaha-motor.fi/corporate/la ... %C3%B6riinmassma kirjoitti:mitenkäs muuten on, saako XT:n tankkiin laittaa E10 bensiiniä?
XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
dq
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
Re: XT 660 R/X rakentelu
Tuolta tietoa joka on tainnut alun jälkeen taas muuttua. Listan lopussa on mainittu Yamahan mallit. Tuon perusteella voisi ajella ehkä silti mielummin 98:a.
http://www.e10bensiini.fi/files/187/E10 ... 1.2011.pdf
http://www.e10bensiini.fi/files/187/E10 ... 1.2011.pdf
Onnistuuko tällänen ajo jammulla pelkkää putkea vaihtamalla? http://www.youtube.com/watch?v=FbyLVd_IuUI
Minkälainen se tuo pikku eturratas on ajaa tuol kangas ja soratiellä ? Tietenkin pitää olla vähä " PALJO " karkeempi ku katukumi.
Kertokaa vähä jotain vikoja ku tuntuu et kukaan ei puhu xt:een vioista. Vai onko niitä
?
Muuta ku vakiona teho ja ääni
Kertokaa vähä jotain vikoja ku tuntuu et kukaan ei puhu xt:een vioista. Vai onko niitä
Ei tuommoiseen kikkailuun Akraa tarvi laittaa, reeniä tosin vaatii sitten enemmänkinPOT kirjoitti:Onnistuuko tällänen ajo jammulla pelkkää putkea vaihtamalla? http://www.youtube.com/watch?v=FbyLVd_IuUI![]()
Minkälainen se tuo pikku eturratas on ajaa tuol kangas ja soratiellä ? Tietenkin pitää olla vähä " PALJO " karkeempi ku katukumi.
Kertokaa vähä jotain vikoja ku tuntuu et kukaan ei puhu xt:een vioista. Vai onko niitä?
Pikkurenkaalla pärjää ihan hyvin, eikä tarvi olla edes karhea, itse tuuppasin Racetekeillä ja niilläkin pärjäsi kun ei vaan mihinkään lutakkoon ja märkään savikkoon eksy.
Karheammilla sitten pärjää liki siinä kuin noilla isommillakin rattailla.
Weteraani kurapyöräilijä
Onko tosi et näissä jammuissa ei oo mitään vikoja ollu
.
Näissä xt 660:ssa ei vissiin oo isoja eroja vuosimallista riippumatta???
Pitää vissiin tolla vanhalla lehmällä ens kesä vielä reenata niin ei niin v...ta ku menee ympäri
Niikin on joskus käyny.
Pitää vissiin tolla vanhalla lehmällä ens kesä vielä reenata niin ei niin v...ta ku menee ympäri
Niikin on joskus käyny.
eipä näissä suurempia vikoja taida olla, tekniikka on perusvarmaa laatua. ktm:n männänvaihtelija miehethän kyllä sanoo että nämä ei ole mitään supermotoja kun ovat niin painavia, ja tehoa on vähän.POT kirjoitti:Onko tosi et näissä jammuissa ei oo mitään vikoja ollu![]()
.
Pitää vissiin tolla vanhalla lehmällä ens kesä vielä reenata niin ei niin v...ta ku menee ympäri![]()
Niikin on joskus käyny.
2004:hän näitä on alettu tekemään nykymallilla, 2008 mallista alkaen katteet ovat hieman sirommat. alkupään vehkeissä oli jotain nykimis hommaa ruskusta johtuen. jotain takaisin kutsujakin on ilmeisesti ollut ensimmäisissä vehkeissä..
Moro.
Viittiskö joku jolla on normikorkea X malli, mitata koiranluiden
reikävälin? Tilasin foorumin kautta käytetyt korottavat ja niissä
reikäväli 80mm. No tänään sitten sain aikaiseksi mitata mopossa
paikoillaan olevat ja saman mittaisethan siellä oli jo paikoillaan.
Eli joko mulla on tuo korotettu tai mua on pissattu silmään...
Viittiskö joku jolla on normikorkea X malli, mitata koiranluiden
reikävälin? Tilasin foorumin kautta käytetyt korottavat ja niissä
reikäväli 80mm. No tänään sitten sain aikaiseksi mitata mopossa
paikoillaan olevat ja saman mittaisethan siellä oli jo paikoillaan.
Eli joko mulla on tuo korotettu tai mua on pissattu silmään...
Samaan asiaan liittyen kysyisin että te jotka olette laskeneet alustaa niin tarvitsiko teidän lyhentää samalla seisontatukea? Koiranleuat olis nyt komerossa odottamassa alustan pudotusta.
Kaaleppi kirjoitti:Samaan asiaan liittyen kysyisin että te jotka olette laskeneet alustaa niin tarvitsiko teidän lyhentää samalla seisontatukea? Koiranleuat olis nyt komerossa odottamassa alustan pudotusta.
Olen laskenut 3cm alustaa koiranluilla. Vakiotuella pyörä pysyi pystyssä, mutta sai olla tarkkana, että mihin jättää. Hitsautin säädettävän seisontatuen.
Kiitos tiedosta. Minulla on kuvan mukaiset koiranluut, kai se noilla putoaa ainakin sen 5 cm. Silloin lienee jo pakko lyhentää seisontatukea.
Kannattaa myös varmistaa, ettei takarengas iskeydy takalokariin. Mulla on R malli ja siinä on 5.10x17 Kings nastarengas. Kun laskin pyörää 3cm niin piikit raapaisi takalokariin isommissa montuissa. Laitoin stopparin takaiskariin (1cm paksu muoviholkki).
Kesäisin käytän X:n renkaita (160/60/17), mutta ei ole ollut sellaista ajoa, että jousi iskis pohjaan, joten ei ole tietoa vaatisko holkin...
Kesäisin käytän X:n renkaita (160/60/17), mutta ei ole ollut sellaista ajoa, että jousi iskis pohjaan, joten ei ole tietoa vaatisko holkin...
- Liitteet
-
- Capture.PNG
- tämän tapaisen
- (24 KiB) Tiedosto ladattu 3998 kertaa
Tuopa on hyvä tietää. Mulla on X-malli, takana TKC ja kesällä taakse menee 150/70 Anakee 2. Pitää seurata pohjaako se tuolla paketilla kesän ajoissa. Anakeet ja muut tilattiin juuri ekan kerran mynetmotosta ja tässä odotellaan miten homma toimii. Hinnat on ainakin kohdallaan.
Asentelin keväiseen ajeluun sopivia tarvikkeita:
Biltema kahvasuojat, ne alumiinirunkoiset:
- Sopivat oikein hyvin pyörään, tosin sitä vaahtomuovihässäkkää ei oikein mahdu pitämään paikallaan leikkaamatta koloa tuon jälkeen.
- Tukevan tuntuiset ja Bilteman tavaraksi ihan laadukkaan oloiset.
Oxford kahvalämppärit:
- Tulee kunnolla lämmin
- Ohjausyksikkö meni aika kivasti tankin yläosan vasemman puolen muovin tasaiseen osuuteen.
- Asennus kaasun puolelle vaatii kikkailua, mukana tullut pikaliima jämähtää käytännössä väkisin ennen kuin kahvan saa kunnolla paikalleen.
Loobman ketjun öljyäjä:
- Mahtuu todella nätisti samaan paikkaan vasemmalle puolelle, missä oikealla puolella on takajarrun nestesäiliö.
- Asennus oli kohtuullisen helppo ja letkut sai vedettyä siististi. Saisi vielä siistimmin jos kiinnostaisi
- Pikaisen kokeilun perusteella toimii hyvin.
- Minulle toimitettiin uudempi, kovamuovinen malli jossa öljyä annostellaan nappia painamalla, ei koko laitetta puristamalla.
Biltema kahvasuojat, ne alumiinirunkoiset:
- Sopivat oikein hyvin pyörään, tosin sitä vaahtomuovihässäkkää ei oikein mahdu pitämään paikallaan leikkaamatta koloa tuon jälkeen.
- Tukevan tuntuiset ja Bilteman tavaraksi ihan laadukkaan oloiset.
Oxford kahvalämppärit:
- Tulee kunnolla lämmin
- Ohjausyksikkö meni aika kivasti tankin yläosan vasemman puolen muovin tasaiseen osuuteen.
- Asennus kaasun puolelle vaatii kikkailua, mukana tullut pikaliima jämähtää käytännössä väkisin ennen kuin kahvan saa kunnolla paikalleen.
Loobman ketjun öljyäjä:
- Mahtuu todella nätisti samaan paikkaan vasemmalle puolelle, missä oikealla puolella on takajarrun nestesäiliö.
- Asennus oli kohtuullisen helppo ja letkut sai vedettyä siististi. Saisi vielä siistimmin jos kiinnostaisi
- Pikaisen kokeilun perusteella toimii hyvin.
- Minulle toimitettiin uudempi, kovamuovinen malli jossa öljyä annostellaan nappia painamalla, ei koko laitetta puristamalla.
Moro. Kausi avattu ja olipa taas mukavaa. Koiranluut vaihtuu perjantaina, oliko kellään ne jo vaihtaneilla tarvetta laskea myös etuputkia vai muuttuuko geometria niin paljon että olisi tarvetta?
Assulle kannattaa puottaa, mutta jos räppäilet soralla tai hiekkateillä, voi jättää laskemattakin niin menee vakaammin.
Weteraani kurapyöräilijä