KTM 1190 Adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- mico
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Re: KTM 1190 Adventure
Taitaa tulla Milanon reissu kalenteriin 
Jumalaut mullaki yltä jala (varppa) maaha

"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Kummonenkohan möhkö tosta mahtaa tulla? Painoa ei tainnu noissa spekseissä vielä olla?
230kg tankattuna tossa mainittiin... Ja 24 litran tankki.jaa kirjoitti:Kummonenkohan möhkö tosta mahtaa tulla? Painoa ei tainnu noissa spekseissä vielä olla?
Toihan vaikuttaa hyvältä!! Mä kun luulin että tostakin tulee keppivetoinen asfalttihirviö missä on 17tuuman valuvanteet ja se perkeleen ruma nokka.
Toisaalta ihan sama, en voittanu 7-oikein lotossa tänäänkään eli vanhalla luottopelillä ajellaan jatkossakin...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
No olipas jo unihiekkaa simmussa... No ei tuo ihan mahlottomiin karkaa painot vaikka tehoa tulee rapsakasti lisää. Siis 990 verrattuna. Tosin 990 jo ihan tarpeeksi omiin taitoihin nähden... Joo, itekin pitää ootella sitä lottovoittoa tai sitten pidemmän ajanjakson säästösuunnitelma edessä. Jälkimmäinen lienee se todennäköisempi. Ja tuleepahan kaikki lastentaudit ainakin esille tuossa ajassa. Ja jos taitojakin tulisi lisää. Lastentautien korjaamisesta ei taida olla takeita.
Ja miten mahtaa olla noi taidotkin. 
Täytyy n 5-vuotta vielä ootella ja sit ostaa vähän ajettu käyttäri.
Pitää vaan tota vanhaa huoltaa ahkerasti että kestää niin kauan...
Onkohan tossa RC-8 koneessa ollu paljo lastentauteja?
Pitää vaan tota vanhaa huoltaa ahkerasti että kestää niin kauan...
Onkohan tossa RC-8 koneessa ollu paljo lastentauteja?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- mico
Mitä orgin puolella lueskellut niin kovaa ajoa on saaneet ja hyvin ovat kestäneet. Muutamia sieltä tunnenkin ja eivät tosiaan koneita säästele...Onkohan tossa RC-8 koneessa ollu paljo lastentauteja?
Näyttää siltä että tulee hommattavaksi tiketti Milanoon. Tiedä vaikka menis pyörä vaihtoon.
Ei tosta Multista ole soratielle, tai no kyllä sillä voi siellä ajaa ilman että se menee rikki. Jos hyvä säkä käy niin terävät kivetkään ei puhko renkaita. Hauskanpitoon siitä ei kyllä ole muuta kuin tervatiellä.
Ei tosta Multista ole soratielle, tai no kyllä sillä voi siellä ajaa ilman että se menee rikki. Jos hyvä säkä käy niin terävät kivetkään ei puhko renkaita. Hauskanpitoon siitä ei kyllä ole muuta kuin tervatiellä.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
mico kirjoitti:Mitä orgin puolella lueskellut niin kovaa ajoa on saaneet ja hyvin ovat kestäneet. Muutamia sieltä tunnenkin ja eivät tosiaan koneita säästele...Onkohan tossa RC-8 koneessa ollu paljo lastentauteja?
Ja huollot halpoja. Kaveri täälä meidän huudeilla meni käyttän merkkiliikkeesä 20tkm tms. määräaikashuollosa ja laskun loppusumma oli n. 1100 euroa.
Mutta moottori on varmaan mahtava vehje tuommoseen matkaenturoon. Lievästi kun tappaa tehoja siittä niin avotti.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Ja pitihän se heti jonkun saksalaismerkin kuskin tulla dissaamaan ennenku koko pyörää/huoltohintoja on edes kunnolla lanseerattuPeltsi kirjoitti:Ja huollot halpoja. Kaveri täälä meidän huudeilla meni käyttän merkkiliikkeesä 20tkm tms. määräaikashuollosa ja laskun loppusumma oli n. 1100 euroa.
Mutta moottori on varmaan mahtava vehje tuommoseen matkaenturoon. Lievästi kun tappaa tehoja siittä niin avotti.
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Olipa tosiaan lasit orannsit.
Ei mun takia tietenkään tarvi tehoja tappaa, mutta pitäsin melko todennäkösenä että ne ei 180hv laita tuollaiseen laitteeseen.
Mutta tulis äkkiä myyntiin niin sais ensisiä isoja KTM Adveja halvalla. Mun rillit ei näytä potkurin kuvia.
Ei mun takia tietenkään tarvi tehoja tappaa, mutta pitäsin melko todennäkösenä että ne ei 180hv laita tuollaiseen laitteeseen.
Mutta tulis äkkiä myyntiin niin sais ensisiä isoja KTM Adveja halvalla. Mun rillit ei näytä potkurin kuvia.
- mico
Aikas uskomattomalta kuulostaa pelkkä määräaikaishuolto tuohon hintaan
Mulla maksoi 15tkm huolto n. 450€ ja mitään en tehnyt itse. Tosin mitään säätämistäkään ei ollut...
Advessa vielä purkamistakin enemmän kuin sd:ssa.
Antaa tulla vaan tehoja jos ei tule painoa lisään.
Mulla maksoi 15tkm huolto n. 450€ ja mitään en tehnyt itse. Tosin mitään säätämistäkään ei ollut...
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Osui ja upposiPeltsi kirjoitti:Olipa tosiaan lasit orannsit..
Ei vaiskaan, leikki leikkinä...Nuo luvatut 150 hv tarkoittaisi meikäläisen ajotyylillä järjettömiä rengaskuluja. Nyt takarengas kestää 2-3tkm ja noilla tehoilla tulis varmaan vedettyä hiekalla joka pirun kurvi sladissa
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Tämä juttu koskikin tuota kysymystä RC8 koneesta. Ja tämä peli oli siis sellainen.mico kirjoitti:Aikas uskomattomalta kuulostaa pelkkä määräaikaishuolto tuohon hintaan![]()
- mico
Ei saakeli pidä paikkaansa, varmasti tehty muutakin kuin määräaikaishuolto.