Kurapyöräneitsyelle kurapyörää

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Re: Kurapyöräneitsyelle kurapyörää

Viesti Kirjoittaja jonkko »

joku_tyyppi kirjoitti:Jossain spekseissä väittävät että SXC on 98cm korkea joten on "ulottumattomissani" mikäli pitää paikkansa.
Joku LC4 Endurokin olisi kyllä kovin kiinnostava mutta kauppojen hyllyt eivät mitenkään notku käytetyistä, saati kohtuuhintaisista.

Niemola on omansa myymäs.
Zidi
Pyörä: 2t

Viesti Kirjoittaja Zidi »

SXC on korkea, erittäin (saa olla eri mieltä). Pystyy sen kanssa elämään, kaikkeen tottuu :P

Ja mittaa kuskilla 175cm, lyhyt mikä lyhyt. Ainoat miinukset korkeudesta tulleet niinä hetkinä kun uskallus pettää, vauhti pysähtyy ja on pitänyt alkaa etsimään jalalla maata juuri siitä kuopan kohdalta...

Korkeuden plussana tietysti maavara, ei ihan heti joudu pohjapanssari töihin. Lisättäköön vielä sen verran että SXC ei ollut minulle ensimmäinen pyörä mutta ensimmäinen kurapyörä kylläkin, kovasti olen tykännyt.
Beta 200 rr
Jackpot
Pyörä: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja Jackpot »

Tervehdys

No niin,nyt on iskeny pyöräkuume 15 vuoden jälkeen.Silloin kun kortin sai niin ajeltiin Suzukin TS 125 vm -89:llä sen pari vuotta ja sitte saikin jo auto kortin.
Väliin mahtuu kokeiluja Kawan 600 kyykystä ja Ktm 525 SX:stä.
Kyykyt ei jaksa kiinostaa koska asun täällä luoteis lapissa ja ajamattomia sora teitä riittää.Työ matkaakin tulee päivittäin 120 km.Pyörällä pittää pystyä ajamaan soralla,asvaltilla ja myös pitempääkin matkaa.Katteitakin saisi olla.

Olen nyt alkanut kattelemaan tuollaista matka enduroa,tyyliin Honda xl Varadero ja Ktm Adventure.
Nyt olen kuukkeloinu istuma korkeuksia. Kotarin korkeus vaihtelee tyyliin 6-8 cm ?Honda jää alta 90 sentin.
Onko muita tuon tyylin pyöriä?
Pituutta löytyy 204 cm ja painoakaan ei millään neuvolan puntarilla enää punnita.
Joten Antakaa vinkkejä hiutaleelle.
talkku
Pyörä: T7 , XT500-79

Viesti Kirjoittaja talkku »

Honda xl 1000 varadero, Aprilia caponord,Suzuki v-storm,Tiger 955i, bmw gs 1200,Moto Guzzi stelvio,Ktm adventure ja 990 smt.
Jackpot
Pyörä: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja Jackpot »

Morjensta

Mites tuon KTM supermoton 950 istuin korkeus?
Meneekö tämmöselle 2m ?

....

Näky olevan 87.5 cm
Vastaa Viestiin