KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
Pitäisi jostain löytää facet 40171 bensapumppu superiin. Paikallisesta autotarvikeliikkeesta pumppua kyselin, ja ei kuulemma saa muuten kuin tehdastilauksena. Tällöin minimi tilausmäärä olis 10kpl.
Olisko vinkkiä mistä pumppua voisi kysellä?
Linkki facet pumppujen ominaisuuksista: http://www.facet-purolator.com/solidstate.asp
Olisko vinkkiä mistä pumppua voisi kysellä?
Linkki facet pumppujen ominaisuuksista: http://www.facet-purolator.com/solidstate.asp
-
ankara
- Pyörä: Swedukotari&LadyDomina
Hyödynnä halpa taala? Paitsi tietenkin hyvinvointi-suomi-valtion jäsenmaksut päälle
http://www.wicksaircraft.com/catalog/pr ... index.html
http://www.wicksaircraft.com/catalog/pr ... index.html
Grr, brother louie^Hs oli nostanut nova mbb:n kierroslukumittarien hintaa ~145EUR:oon... sen siitä saa kun on hidas liikkeissään
Noh, bongasin samaan tilaukseen melko edukkaan Givin 42l jämäerä-takalaukun (10024288, ~80EUR adapterilevyn kanssa, jos jotakuta kiinnostaa), jotta voi käydä superilla maitokaupassa 
Hannu
jaha päivän sana on siis venttiilivälykset ,no laihialainen kun olen niin tein sen huollon itse ja tarkistin myös ne välykset jo 6500km kohdalla eipä ollut mitää muutosta sitten 1000km säädön jälkeen joten seuraavan kerran tarkistan ensvuonna
Sarkolan pajasta lähtenyt tankki on nyt asennettu ja näyttää toimivan kuten oli luvattu
Aluksi oli pieni vuoto alasaumassa mutta se loppui 1min vuotamisen jälkeen
oliskos näin että sauma tarvitsee pienen bensakosteuden että pitää
SE kun ei enää vuoda päivän odottelunkaan jälkeen vaikka eilen yritin sitä saada patikossakin vuotamaan
Sarkolan pajasta lähtenyt tankki on nyt asennettu ja näyttää toimivan kuten oli luvattu
Aluksi oli pieni vuoto alasaumassa mutta se loppui 1min vuotamisen jälkeen
oliskos näin että sauma tarvitsee pienen bensakosteuden että pitää
SE kun ei enää vuoda päivän odottelunkaan jälkeen vaikka eilen yritin sitä saada patikossakin vuotamaan
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
Ulkomailta sais kyllä nuita pumppuja.. Tarviisko siihen sitten luottokortin? Ee oo kokemusta osien tilaamisesta ulkomailta..
>Täältä löytys vielä edukkaammin: http://www.aircraftspruce.com/search/se ... h&search=1
Euroissahan tuo olisi 28,2e + toimitus kulut, tullit ym...
>Täältä löytys vielä edukkaammin: http://www.aircraftspruce.com/search/se ... h&search=1
Euroissahan tuo olisi 28,2e + toimitus kulut, tullit ym...
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
Olikos paljon säädettävää sitten siinä 1000km kohdalla?MP@ kirjoitti:eipä ollut mitää muutosta sitten 1000km säädön jälkeen
Ps. Kiitos Wingseistä, alkaa superikin murisemaan ( meinasin heittää paketin ilmaan, kun olettanut että kaks pönttöä voi killereineen ja paketteineen painaa niin vähän. Piti sitten pyytää vielä postin tätiä punnitsemaan ja noin 5kg paketti se oli
Onko kellään muuten tietoa alkuperäiset pönikät painaa? Jotain 98 Kg?
n.11kgOmakinen kirjoitti:MP@ kirjoitti:eipä ollut mitää muutosta sitten 1000km säädön jälkeenetypytys oli säädettävää,oli silloin takuuhuollossa ja näin ne kertoiOmakinen kirjoitti: Olikos paljon säädettävää sitten siinä 1000km kohdalla?
nyt 6500km kohdalla on kaikki tolenranssien sisällä
styroksi ja pahvi on painavaaOmakinen kirjoitti: Piti sitten pyytää vielä postin tätiä punnitsemaan ja noin 5kg paketti se oli)
![]()
Omakinen kirjoitti: Onko kellään muuten tietoa alkuperäiset pönikät painaa? Jotain 98 Kg?
pumpun etsijöille on muitakin vaihtoehtoja olemassa
tämä Pierburgin lamellipumppu antaa vakiona 0.3bar joten se vaatii kaveriksi Petrol king mekaaninenpaineesäätimen jolla saa paineen säädettyä niin alas että SE ei käy edes patikossakaan
neulat ylös 2.pykälääOmakinen kirjoitti:Oisko sulla "MP@" heittää jotain sopia säätöjä suuttimien, neulojen ja seoksien osalta noille wingseille?
Tässä vaiheessa vielä kaikki ihan vakiota ja melko amatööri olen, niin kävis tuo säätöjen löytäminen ehkä helpommin. Tiedän että wikistä löytyy, mutta taisi olla 2-1 putkella testattuja.
suuttimet 160/165 (nyt 155/160)
kaikki saastehärpäkkeet pois
ilmaboxista vastaava "sommerdoor" reijitys...
vanhasta 950 foorumista löytyy lisää
En näe tuossa mitään outoa. Paitsi että sinullakin pakopuoli on vähän löysä.kuramopotin kirjoitti:Tuo venttiilienvälysten tarkastus kannattaa kyllä tehdä.
Tässä mittaustuloksia 1000km kohdalta...
Venttiilienvälykset pitäisi olla: Imu: 0,10-0,15mm
Pako: 0,25-0,30mm
Mitatut välykset:
Taka:
Pako: o: 0,34
v: 0,38
Imu: o: 0,11
v: 0,10
Etu:
Pako: o: 0,33
v: 0,31
Imu: o: 0,10
v: 0,15
Ei se haittaa. Pieni lisänapse ei tunnu sepelimyllyssä
-
niffestone
- Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Maahantuojan ekspertti valisti minua aikoinaan, että LC4:sten ja SXC:n venttiilejä ei välttämättä säädetä koskaan ja EXC:n voi katsoa parinkymmenen tunnin kohdalla. Jos jälkimmäisessä on muutoksia, säädetään. Kerran säädettyä ei sitten välttämättä tarvitse säätää toista kertaa. Epäilen, että olette selanneet XR:n manuaalia, jossa neuvotaan säätämään venttiilit joka liikennevaloissa tai viimeistään ajosta palatessa . 
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Jos ei kuitenkaan ole ekspertti vaan tavallinen kuolevainen niin LC4:n venttiilinvälykset kannattanee tarkastaa huolto-ohjelman mukaisesti eli ekan kerran 1tkm kohdalla ja sen jälkeen 5tkm välein.niffestone kirjoitti:Maahantuojan ekspertti valisti minua aikoinaan, että LC4:sten ja SXC:n venttiilejä ei välttämättä säädetä koskaan ja EXC:n voi katsoa parinkymmenen tunnin kohdalla. Jos jälkimmäisessä on muutoksia, säädetään. Kerran säädettyä ei sitten välttämättä tarvitse säätää toista kertaa. Epäilen, että olette selanneet XR:n manuaalia, jossa neuvotaan säätämään venttiilit joka liikennevaloissa tai viimeistään ajosta palatessa .
-
niffestone
- Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
Minä taidan tehdä tuon tarkistuksen 7500 km tai 15000km.
Nyt kävi niin, että väärän sukupuolen edustaja veti minut satojen kilometrien päähän pyörästäni, joten seuraavaa asiaa en itse tähän hätään pysty tarkistamaan...
Paljonko SEssä on varaa nostaa ohjaustankoa, ilman että jarruletkut,vaijerit ja muut piuhat alkavat kiristämään?
Tuntuu nimittäin 190 senttiselle olevan ihan paikallaan tuo tangon nosto...
Nyt kävi niin, että väärän sukupuolen edustaja veti minut satojen kilometrien päähän pyörästäni, joten seuraavaa asiaa en itse tähän hätään pysty tarkistamaan...
Paljonko SEssä on varaa nostaa ohjaustankoa, ilman että jarruletkut,vaijerit ja muut piuhat alkavat kiristämään?
Tuntuu nimittäin 190 senttiselle olevan ihan paikallaan tuo tangon nosto...