KTM 950 SuperEnduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Virkajärvellä pamahti oikein kunnolla, hampeja lähti. Meille muille vaihdettiin ajoissa torque limiter takuuna parannettuun versioon. Ellei sitä ole sulle vielä tehty (tai edes mopoosi) :D , niin uskon menevän vieläkin valmistajan takuuseen. Kyseessä on selkeä valmistusvirhe.

Kipa
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Täytyypä tyrkyttää sitä huoltoon.

Pitänee vähän purkaa omia ketjuöljyreitä yms. tieltä :lol:
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Huoltoon soittelin, niin niiden kone oli sitä mieltä, että minulla olisi jo parannettu versio startista.

Jumiutuminen kuullostaa startatessa vaan niin totaaliselta, että hirvittää milloin pamahtaa kunnolla.
JoukoWho
Pyörä: Suzuki DL650 V-Strom -10

Viesti Kirjoittaja JoukoWho »

Eikös tätä startin torquelimiter-ongelmaa korjattu jossakin vaiheessa suoralla rattaalla, kun ei vielä ollut sitä kitkan avulla toimivaa versiota saatavilla? Jos tuollainen on asennettu huollossa, ja merkitty kirjanpitoon, niin tilanne voisi ehkä olla kuvatunlainen. Joka tapauksessa se on selvästi avaamisen ja tutkimisen tarpeessa.
skuikka
Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

skuikka kirjoitti:Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
Mulla on Teboilin 15W50 superbike Hintaa on noin 35€/4L ja löytyy paikallisesta tavaratalosta ja autotarvikeliikkestä.
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Pasi kirjoitti:
skuikka kirjoitti:Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
Mulla on Teboilin 15W50 superbike Hintaa on noin 35€/4L ja löytyy paikallisesta tavaratalosta ja autotarvikeliikkestä.
Mä en kyllä power synt 4t:stäkään viime syksynä maksanut "kuin" 40€/4L...
Hannu
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Hannu kirjoitti:
Pasi kirjoitti:
Mä en kyllä power synt 4t:stäkään viime syksynä maksanut "kuin" 40€/4L...
Mistä tuohon hintaan? Itse olen ostanut stormista power synt 4t 55€/4l ja tämäkin kovalla tinkaamisella.

petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

Ite käytän Motul 5100 15w50 (ainakin BW huolto käyttää samaa) ja sitä näytti olevan Motonetissä 29,9 ekee 4l.
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

VAK kirjoitti:Mistä tuohon hintaan? Itse olen ostanut stormista power synt 4t 55€/4l ja tämäkin kovalla tinkaamisella.
Totaöö, pahoitteluni, luin kuittia väärin. Tuota 55€ luokkaa minäkin olen siitä maksanut.
Hannu
Timo Tasakaasu
Pyörä: 1190Adv, 660SMC

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

petev kirjoitti:Ite käytän Motul 5100 15w50 (ainakin BW huolto käyttää samaa) ja sitä näytti olevan Motonetissä 29,9 ekee 4l.
Minkä kaupungin BW, vai kaikki? Mulla nimittäin tehtiin Adventuren eka huolto Raision BW:ssä ja toinen Racingbikessä. Jäkimmäisen huollon jälkeen kytkin ei irroita läheskään niin hyvin ja vaihteet paukkuu. Vapaata joutuu välillä etsimään.
Voisin viedä vaikka oman purkin Motulia mukanani, jos Racingbikeen seuraavaankin huoltoon satun viemään. Siellä varmaankin käytetään Motorexiä. Voisi kyllä vaikka soitella molempiin paikkoihin.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

Minkä kaupungin BW, vai kaikki?
Raision BW:ssä olen jutellut, muista en tiedä
jmtillo
Pyörä: 990 adv R

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

kahlailin keskustelua läpi eikä sattunut silmään. Millainen tomintasäde SE:llä on maantieajelussa tankillisella? siis kun ajellaan nätisti sorapintaista tietä.
Nimim. aika vahvaa SE kuumettaa pukkaa... :D
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

jmtillo kirjoitti:kahlailin keskustelua läpi eikä sattunut silmään. Millainen tomintasäde SE:llä on maantieajelussa tankillisella? siis kun ajellaan nätisti sorapintaista tietä.
Nimim. aika vahvaa SE kuumettaa pukkaa... :D
180-200 kilsaa. Ja tuossa on vielä vähän pelivaraa.
Erkki Hugg

Viesti Kirjoittaja Erkki Hugg »

Moro,

Jos kytkin ei irrota / vaihteet joutuu potkimaan päälle ja pois, auttaa tähän kun puhdistaa "clutch booster"in öljysuuttimen. Tästä on paljon juttua ulkomaisissa foorumeissa, oheessa hyvä linkki.

http://www.advrider.com/forums/showthre ... ost5781004

Itsellä oli Advessa ko. ongelmia ja tilanne palautui normaaliksi kun tukkeutuneen suuttimen puhdisti. Suuttimesta menee voitelu kytkimen tehostinrampeille ja levyille ylipäänsä.

Toimenpide ei ole listattu mihinkään viralliseen huoltoon, mutta näyttää että puhdistus on tarpeen 10-15 t km:in välein.

t. Erkki
Vastaa Viestiin