Kipa
KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
JoukoWho
- Pyörä: Suzuki DL650 V-Strom -10
Eikös tätä startin torquelimiter-ongelmaa korjattu jossakin vaiheessa suoralla rattaalla, kun ei vielä ollut sitä kitkan avulla toimivaa versiota saatavilla? Jos tuollainen on asennettu huollossa, ja merkitty kirjanpitoon, niin tilanne voisi ehkä olla kuvatunlainen. Joka tapauksessa se on selvästi avaamisen ja tutkimisen tarpeessa.
Mulla on Teboilin 15W50 superbike Hintaa on noin 35€/4L ja löytyy paikallisesta tavaratalosta ja autotarvikeliikkestä.skuikka kirjoitti:Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
Mä en kyllä power synt 4t:stäkään viime syksynä maksanut "kuin" 40€/4L...Pasi kirjoitti:Mulla on Teboilin 15W50 superbike Hintaa on noin 35€/4L ja löytyy paikallisesta tavaratalosta ja autotarvikeliikkestä.skuikka kirjoitti:Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
Hannu
Mistä tuohon hintaan? Itse olen ostanut stormista power synt 4t 55€/4l ja tämäkin kovalla tinkaamisella.Hannu kirjoitti:Mä en kyllä power synt 4t:stäkään viime syksynä maksanut "kuin" 40€/4L...Pasi kirjoitti:Mulla on Teboilin 15W50 superbike Hintaa on noin 35€/4L ja löytyy paikallisesta tavaratalosta ja autotarvikeliikkestä.skuikka kirjoitti:Mitäpä öljyä käytätte lc8:ssa? Alkaa tuo power synt 4t:n hinta kyrsimään kun saa olla vaihtamassa noita litkuja 2kk välein.
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Minkä kaupungin BW, vai kaikki? Mulla nimittäin tehtiin Adventuren eka huolto Raision BW:ssä ja toinen Racingbikessä. Jäkimmäisen huollon jälkeen kytkin ei irroita läheskään niin hyvin ja vaihteet paukkuu. Vapaata joutuu välillä etsimään.petev kirjoitti:Ite käytän Motul 5100 15w50 (ainakin BW huolto käyttää samaa) ja sitä näytti olevan Motonetissä 29,9 ekee 4l.
Voisin viedä vaikka oman purkin Motulia mukanani, jos Racingbikeen seuraavaankin huoltoon satun viemään. Siellä varmaankin käytetään Motorexiä. Voisi kyllä vaikka soitella molempiin paikkoihin.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
-
Erkki Hugg
Moro,
Jos kytkin ei irrota / vaihteet joutuu potkimaan päälle ja pois, auttaa tähän kun puhdistaa "clutch booster"in öljysuuttimen. Tästä on paljon juttua ulkomaisissa foorumeissa, oheessa hyvä linkki.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... ost5781004
Itsellä oli Advessa ko. ongelmia ja tilanne palautui normaaliksi kun tukkeutuneen suuttimen puhdisti. Suuttimesta menee voitelu kytkimen tehostinrampeille ja levyille ylipäänsä.
Toimenpide ei ole listattu mihinkään viralliseen huoltoon, mutta näyttää että puhdistus on tarpeen 10-15 t km:in välein.
t. Erkki
Jos kytkin ei irrota / vaihteet joutuu potkimaan päälle ja pois, auttaa tähän kun puhdistaa "clutch booster"in öljysuuttimen. Tästä on paljon juttua ulkomaisissa foorumeissa, oheessa hyvä linkki.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... ost5781004
Itsellä oli Advessa ko. ongelmia ja tilanne palautui normaaliksi kun tukkeutuneen suuttimen puhdisti. Suuttimesta menee voitelu kytkimen tehostinrampeille ja levyille ylipäänsä.
Toimenpide ei ole listattu mihinkään viralliseen huoltoon, mutta näyttää että puhdistus on tarpeen 10-15 t km:in välein.
t. Erkki