MP@ kirjoitti:Se omistajana elämä on halpaa

ÄLÄ VALEHTELE!!!
Voi olla aika hiljaista vähän aikaa varustelurintamalla, on tämä niin helevetin halapaa

... Vaikka tuo scotti varmasti olisi paikallaan jos tanko siirtyy eteenkin. Vakiona en kyllä ohjausiskarille tarvetta näe, mutta lienee eri asia korotettuna.
Jukka kirjoitti: Se eka naarmu se raapasee pahiten! =)
Totta... oli kyllä niin pehmeetä mutalällyä, että ei oikein naarmuja tullut ( vain henkisiä). Ja eikös tuohon laitteeseen jopa kuulu tulla naarmuja?
Tape kirjoitti:Ei tätä Omakisen hehkutusta kestä enään.
Hahaa... Nyt se on sinunkin sielu myyty! Minä murruin aikaisemmin...ja en kadu! Mua alkokin jo vähän hävettää ajella tollasen "ykspyttysen" kanssa

No ei sentään...
Nyt kun lämäsin wingsit kiinni, neuloja ylös ja Epc irti, niin muuttu SEn luonne aika laakista... Ja parempaan päin. Suuttimetkin on tilauksessa.
Nyt pikkusen (PALJON) hävettää

Minulla tuli ongelmia pienemmän eturattaan asennuksessa (syytän naurettavaa työkalu valikoimaa?. No ei siinä muuta, mutta oli (on edelleen) jämähtänyt todella lujasti pooreihin. Ei auttanut rost-offit eikä naputtelut, täytyy ulosvetäjä rakennella.
Ja sitten varsinainen kysymys:
(Joka sekin aivan turha,selviäisi sitten kun saan oikeat kalut, mutta kirjotellaan nyt ihan piruuttaankin)
Mahtuuko vakio (17) eturatas ketju päällä tulemaan ulos akselilta?
Näyttää vaan ihan siltä että kytkimen työsylinteri ottais kiinni siihen. Kokeilemaan en vielä päässyt. On muutenkin aika tiukille mitotettu tuo eturattaan "kammio", piikkiäkään isompi ratas ei näyttäisi mahtuvan.