Hähä, kiinni jäit, on näköjään bemu vaihtunut superiin...Jaakkima kirjoitti:Tilasin kans sellaisen. Kiitos vihjeestä![]()
PS. et viitsis tehdä mulle kans niitä kiinnityspalasia, korvausta vastaan tietty
KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 950 SuperEnduro
jmka kirjoitti:Hähä, kiinni jäit, on näköjään bemu vaihtunut superiin...Jaakkima kirjoitti:Tilasin kans sellaisen. Kiitos vihjeestä![]()
PS. et viitsis tehdä mulle kans niitä kiinnityspalasia, korvausta vastaan tietty
Tunnustetaan....
Sain vihdoin viimein inspiraation renkaiden vaihtoon ja etupään huoltoon. Etupyörän akselin päässä, siis sillä puolella josta akseli pitää vetää ulos, on olematon amuliininen mutterinpää jonka tehtävä lienee lähinnä estää lian ja kuran meneminen akselin sisälle. Ei siinä ainakaan mitään avainta saanut pysymään kiinni, nulju mikä nulju. Piti tehdä oma versio tulpasta, nyt saa akselin kivasti ulos vaikka ruuvarilla vetämällä.
- Liitteet
-
- akseli.jpg
- (101 KiB) Tiedosto ladattu 192 kertaa
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
AVK:lla olisi Super Halpa SE myynnissä! Tosin runko puuttuu ja loppu mopo on palapelinä
T. Sepi
T. Sepi
Osia voisi aina ostella, mutta että koko läjä viidellä tonnilla tms. tarjoushintaan. Taitaapi olla läjästä tohon hintaan vaikea päästä eroon, mutta esim parilla tonnillahan tuo on jo ihan hyvä setti kamaa. Kas kun kukaan ei ole vielä tarjonnut mitään 
Enpä olis arvannut että superiinkin pitää ostella varaosia. Luulin että riittää kun ostaa h*lvetisti renkaita 
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Kenties SE-kuskit ovat tämän tuotteen jo löytäneetkin, mutta panempa linkin tyrkylle. Nyt tilaamaan itselle/kavereille hieeeeenooooo joululahja!!
http://cgi.ebay.com/Motorcycle-Coffee-M ... .m63.l1177
Oma ja lahjamukit kavereille tulivat tänään ehjänä perille
. Tuosta maistuu eunukin kusikin hunajalle, SE on varmaa
terv. Tapsa ja SE
Oma ja lahjamukit kavereille tulivat tänään ehjänä perille
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Hiano homma, mulle on nyt sitten yks (ja ainut) joululahjakinAkilleus kirjoitti:Kenties SE-kuskit ovat tämän tuotteen jo löytäneetkin, mutta panempa linkin tyrkylle. Nyt tilaamaan itselle/kavereille hieeeeenooooo joululahja!!
Oma ja lahjamukit kavereille tulivat tänään ehjänä perille. Tuosta maistuu eunukin kusikin hunajalle, SE on varmaa
![]()
![]()
terv. Tapsa ja SE
-
ossi
- Pyörä: GSA, EXC ja Duke 390
Bensaa mahtuu yli 7 litraa.
Joo, mä hommasin kans. Olen kuullut jossakin jonkun kertoneen ,että pytyn voisi koplata orkkis systeemiin niin , että pyrstöpytty hupeninisi ensiksi. Voikohan tän tehdä niin, että kaikki kolme raanaa on yhtä aikaa auki? Kuinka toteutit itse?
Joo, mä hommasin kans. Olen kuullut jossakin jonkun kertoneen ,että pytyn voisi koplata orkkis systeemiin niin , että pyrstöpytty hupeninisi ensiksi. Voikohan tän tehdä niin, että kaikki kolme raanaa on yhtä aikaa auki? Kuinka toteutit itse?
juu maistuu ja kupin laatukin on hyvä,kuvat on lasituksen sisälläAkilleus kirjoitti:Kenties SE-kuskit ovat tämän tuotteen jo löytäneetkin, mutta panempa linkin tyrkylle. Nyt tilaamaan itselle/kavereille hieeeeenooooo joululahja!!
Oma ja lahjamukit kavereille tulivat tänään ehjänä perille. Tuosta maistuu eunukin kusikin hunajalle, SE on varmaa
![]()
![]()
terv. Tapsa ja SE
toimitus oli vain täs alkusyksyllä tosi hidas mutta toivottavasti nyt noita saa vähän paremmin
Eikös tuo ohje ole ollut tässä viestiketjussa? Muistaakseni se oli Timo kun oli liittänyt takatankin etutankin korvausilmaletkun liittimeen. Mulla on kans kytketty näin ja toimii. Eikä tarvi mitään raanoja, pelkkä suora letku. Takatankki tyhjenee ensin.ossi kirjoitti: Olen kuullut jossakin jonkun kertoneen ,että pytyn voisi koplata orkkis systeemiin niin , että pyrstöpytty hupeninisi ensiksi. Voikohan tän tehdä niin, että kaikki kolme raanaa on yhtä aikaa auki?
-
ossi
- Pyörä: GSA, EXC ja Duke 390
Kiitokset vinkistä. Testataan.
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
timo kirjoitti: Nyt laitoin kuitenkin taas tuntuvasti halvempaa (Denicol) öljyä pumppuihin. Saattaa olla ihan samaa, mutta eri pullossa. Saas nähdä muuttuiko öölinssilitkun jälkeen mikään.
Löytyykö jo käyttäjäkokemuksia halvemmasta litkusta?
Jaa, no toki renkaita mutta välillä pitää paskaa huoltaakinPasi kirjoitti:Enpä olis arvannut että superiinkin pitää ostella varaosia. Luulin että riittää kun ostaa h*lvetisti renkaita
Juu. Tosin toipilaana on viimeisin kuukausi mennyt haavoja nuollessa.Omakinen kirjoitti:timo kirjoitti: Nyt laitoin kuitenkin taas tuntuvasti halvempaa (Denicol) öljyä pumppuihin. Saattaa olla ihan samaa, mutta eri pullossa. Saas nähdä muuttuiko öölinssilitkun jälkeen mikään.
Löytyykö jo käyttäjäkokemuksia halvemmasta litkusta?
Tein perstuntumalla Denicolista miksauksen, joka vastaa Öhlarin #2:ta hieman paksumpaa (tykkään käsille paukkuvasta ja luistavasta keulasta hehheh
Onnistui ihan hyvin, eli tuntuma on sama kuin aiemmassa Ö-säädössä.
Saas nähdä kauanko säilyy hyvänä. Vaihdan uuteen kumminkin ennen kuin alkaa litku tummumaan.