KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
DNA-ilmanputsaria käytän ja olen ihan tyytyväinen sen toimintaan
tilasin sen ebayn kautta adventureen sekä varalle yksi...adv. meni joten vara jäi superiin sitten
ajovaloilla kuuluu olla se kumitötsä suojaamassa pölyiltä
tulppa-avainta ei ole superissa joka aika ihme juttu sisänsä
tavallinen avain kun ei menekkään reikään vaan tarvittaan sellainen ohennettu versio.
Luultavasti superissa tulpatkin kuluu ,laitoin ngk-idirium tulpat ja jo 6tkm jälkeen oli jo 0.10mm kärkiväli kasvanut molemmissa.näin jälkeen päin olen kyllä miettinyt laitoinkohan viimmeksi oikean kärkivälin
pitää tarkistaa jossain vaiheessa uudestaan kun noita km saa rallateltua lisää
mulla on myös vain toisella puolella ilmaboxissa tuuletusreikä.
Tein jostain vanhasta muovisesta hengityssuodattimesta siihen kotelon, jonka voi helposti putsata tarvittaessa
tilasin sen ebayn kautta adventureen sekä varalle yksi...adv. meni joten vara jäi superiin sitten
ajovaloilla kuuluu olla se kumitötsä suojaamassa pölyiltä
tulppa-avainta ei ole superissa joka aika ihme juttu sisänsä
tavallinen avain kun ei menekkään reikään vaan tarvittaan sellainen ohennettu versio.
Luultavasti superissa tulpatkin kuluu ,laitoin ngk-idirium tulpat ja jo 6tkm jälkeen oli jo 0.10mm kärkiväli kasvanut molemmissa.näin jälkeen päin olen kyllä miettinyt laitoinkohan viimmeksi oikean kärkivälin
pitää tarkistaa jossain vaiheessa uudestaan kun noita km saa rallateltua lisää
mulla on myös vain toisella puolella ilmaboxissa tuuletusreikä.
Tein jostain vanhasta muovisesta hengityssuodattimesta siihen kotelon, jonka voi helposti putsata tarvittaessa
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.MP@ kirjoitti:ajovaloilla kuuluu olla se kumitötsä suojaamassa pölyiltä
Kyllä minun SEn työkalupussista siihen käypänen avain löytyy.Kipa kirjoitti:Ja jollen ihan väärin muista, niin etuakselin mutteriin sopivaa avainta pussissa ei ole...? Olikohan koko 27
Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "Omakinen kirjoitti: No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.
Tuolta löytyy tarvittaessa varaosakirjat sekä hinnat osille. Varaosakirjojen lataus taitaa vaatia rekisteröitymisen.
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Katsoin juuri kalukukkarooni. Oli siellä 27 mm avain, tosin siinä luki "made in Japan"Omakinen kirjoitti:Kyllä minun SEn työkalupussista siihen käypänen avain löytyy.Kipa kirjoitti:Ja jollen ihan väärin muista, niin etuakselin mutteriin sopivaa avainta pussissa ei ole...? Olikohan koko 27
Kipa
- Omakinen
Kiitosta vaan... Varmaan paikallinen KTM-Diileri hoitaa takuisiin samoin kuin uudet tankin tarratkin.Hakahill kirjoitti:Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "
Tuolta löytyy tarvittaessa varaosakirjat sekä hinnat osille. Varaosakirjojen lataus taitaa vaatia rekisteröitymisen.
Jos nyt tarkoitit sitä etuakselin päätymutteria, niin kyllä minun "pusseistani" siihen lääke löytyy.Kipa kirjoitti:Katsoin juuri kalukukkarooni. Oli siellä 27 mm avain, tosin siinä luki "made in Japan" Jonku tarvikeosan jälkeenpäin olen sinne laittanut.
Taitaa olla vähän eroja noissa "kaluissa", mutta kai se luoja on sen näin ajatellut, ainahan sitä toisilla on paremmat kalut mukamas...
- sahuri
- Pyörä: SE & EXC
- Viesti:
Takatalvi
Viime viikonloppuna lauantaina alkuillasta ajattelin:
"nyt saa työnteko riittää tätä viikolta, vaihdan molempiin kotkiin suvirupulit, et pääsee taas suvikelillä rossimaan"
Sunnuntai-aamuna keli olikin sitten aivan toinen
Harvoin on ihan noin pahasti rangaistu renkaanvaihdosta...
"nyt saa työnteko riittää tätä viikolta, vaihdan molempiin kotkiin suvirupulit, et pääsee taas suvikelillä rossimaan"
Sunnuntai-aamuna keli olikin sitten aivan toinen
Harvoin on ihan noin pahasti rangaistu renkaanvaihdosta...
SE sahuri
0400-511321
0400-511321
Noniin. SE on siinä. Kotipihaan saatu tänään oma pikku kaunokainen. Kiva oli pikkuAdventure, mutta ihan kivalta vaikuttaa tämäkin...
Muuta en ole kerennyt oikeastaan vielä ihailemaan, kuin sitä avarista putkista tulevaa sinfoniaa, joka on kuin linnunlaulu aamuauringossa. Työmatka hiekkateitä pitkin yövuoroon oli yhtä hartialukkoa...
Eikä ne alla nuljuavat misukan krossirenkaaat mitenkään helpottanut tilannetta
Ensimmäinen kysymys. Tarviis hetimiten eturenkaan. Taakse on odottamassa 2 kpl D908RR. Mites tuollaisessa yleisajossa menisi esim. MT21? Hiekkateitä, työmatkoja, pikkusen polkujakin.
Ensimmäinen kysymys. Tarviis hetimiten eturenkaan. Taakse on odottamassa 2 kpl D908RR. Mites tuollaisessa yleisajossa menisi esim. MT21? Hiekkateitä, työmatkoja, pikkusen polkujakin.
- Omakinen
Taitaa sittenkin olla niiin, että SEssä ei kuulukaan olla "kumituttia" kuin polttimon kannan ympärillä. Langenneena ajattelin vain, jotta kamala vääryys on päässyt tapaahtumaan, kun polttimon kanta ja siihen tuleva liitin on paljaana.Hakahill kirjoitti:Osanumero lienee 58614001050 "GUMMIKAPPE FÜR SCHEINWERFER "Omakinen kirjoitti: No sekin täytyy sitten takuisiin käydä tilaamassa.
Näinhän se taitaa olla?