Africa twin crf 1000 2014- ja 1100 2020-
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Re: uusi africa twin 2014-15
Saa nähdä seuraako KTM vuoden viiveellä, ja esittelee Super Enduron seuraajan. Juuri sen hengenheimolainenhan tuo AT:n rally-versio on.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
No jopas. Vähän on kyllä liian ahtaan näköinen istuin ajettavaksi pyöräksi. Mitähän tapahtuu jos tuohon tekisi tasaisen penkin koko matkalle, onnistuuko vaihtamatta tankkia?
Mielenkiintoinen vehjes. Tosin tuossa kyllä istutaan kaukana edestä ja melkoisessa montussa tuollaiseksi pyöräksi. Ja miksi pitää olla ylälokari - roiskii kaikki roinat "naamalle".
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Ei kyllä vakuuta ulkonäöllään, on kuin "tee-se-itse" miehen kevennetty versio AT:stä. Olisi nyt tehnyt pikkasen eri muotoja tankkiin/penkkiin ja erilainen teippaus, kokonaisuus on erittäin rikkonainen ja näyttää tosiaan autotalliversiolta, tein itse ja säästin. Jos vertaa KTM Adv vs SE niin vaikka peruspyörä oli sama niin mallit erottui selkeästi toisistaan molempien mallien eduksi.
Ei jatkoon.

Ei jatkoon.
Kylätason kurapyöräilijä.
Satula suoraksi/uusiksi ja tuo "kate" ärvötys vaatis vähä uusimisen. Muuten tuo on kyllä hieno.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Juu, HP:ssä syytä kuraa ylös eli "naamalle" ellei ole 60+ vauhtia.SaPeKa kirjoitti:Onhan se ylälokari esikuvissaan hp2:ssa ja superissakin .
Miten tää oikein menee...
- JuhaL
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Viesti:
Pojat käyny vähän kiipeilemässä: Honda Africa Twin Riders Break Climbing World Record
A team of Honda Africa Twin riders have completed a world record expedition climbing the Nevado Ojos del Salado Volcano, located between the border of Argentina and Chile. At 22,608 feet (6,891 meters) high, it is the highest volcano in the world. A climb that was made even tougher by adding the challenge of reaching the extreme height within 24 hours, without the support of oxygen.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Taitaa superi roiskia enemmän takana tulevan naamalle kuitekiÅ kirjoitti:Mielenkiintoinen vehjes. Tosin tuossa kyllä istutaan kaukana edestä ja melkoisessa montussa tuollaiseksi pyöräksi. Ja miksi pitää olla ylälokari - roiskii kaikki roinat "naamalle".
Moi..
Eli dct , tricolor tuli valittua... . Nyt pari kysymystä , onko kukaan vaihtanut vakioiden jalkatappien tilalle muunlaisia ?
tuntuvat karvan liian lyhyitä. ..
Millaisia renkaita ootte käyttänyt sora 80/ asfaltti 20 ja asfaltti/80 / sora 20 ?
Ite käyttänyt misukkoja tuol katupuolella pääasiassa , muutamia sarjoja metukkoja mut misukat ollut mun mieleen..
Millaisia kilometrejä on renkaat kestäneet ?
Olen lähdössä itä - Eurooppaan ja Balkanilla kiertään kesäkuun alussa ja siellä on tiet 50/50 .
Olen ns Paluumuuttaja enskan pariin 15 asfaltti vuoden jälkeen ja siks kyselen tän päivän tietoja noista renkaista ..
Kiitos etukäteen mielipiteistä.
t Karitee
Eli dct , tricolor tuli valittua... . Nyt pari kysymystä , onko kukaan vaihtanut vakioiden jalkatappien tilalle muunlaisia ?
tuntuvat karvan liian lyhyitä. ..
Millaisia renkaita ootte käyttänyt sora 80/ asfaltti 20 ja asfaltti/80 / sora 20 ?
Ite käyttänyt misukkoja tuol katupuolella pääasiassa , muutamia sarjoja metukkoja mut misukat ollut mun mieleen..
Millaisia kilometrejä on renkaat kestäneet ?
Olen lähdössä itä - Eurooppaan ja Balkanilla kiertään kesäkuun alussa ja siellä on tiet 50/50 .
Olen ns Paluumuuttaja enskan pariin 15 asfaltti vuoden jälkeen ja siks kyselen tän päivän tietoja noista renkaista ..
Kiitos etukäteen mielipiteistä.
t Karitee
- JuhaL
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Viesti:
Onnittelut uudesta pyörästä!karitee kirjoitti:Moi..
tuntuvat karvan liian lyhyitä.
.....
AT-varustetopikissa taisi olla juttua jalkatapeistakin. Itse olen toistaiseksi pysynyt vakiotapeissa, enkä näe omilla ajoillani tarvista vaihtoon.
Vähäisellä kokemuksellani suosittelen 50/50-renkaaksi Mitas E-07:aa. Toimii melkein missä vaan ja on kulutuskestävä (6000km 50/50 sora/asvalttireissun jälkeen noin puolet kuviosta jäljellä). Haukkuvat märällä liukkaaksi, mutta se ei liene normaaliajolla ongelma. Edullinen hinta.
Nyt kevätkaudelle laitoin Continental TKC80:t alle, ja jos toukokuun pariviikkoinen vapaa toteutuu, laitan tuon vanhan E-07 taakse. Kesälomareissuun uudet E-07:t alle.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Laitoin juuri kuukausi sitten piikkirenkaiden tilalle nuo Mitaksen E-07:t ja hyviltä tuntuu. Foorumin suosituksia tottelin minäkin.
Elämässä ei jaeta uusintoja.
Moro,
tämäkin vuosi mennee DCT Crosstourerilla, joten minulla onkin myydä ylimääräiset käyttämättömät Pivot Pegzin jalkatapit Africa Twiniin. Ilmoitus myyntiosastolla, tapit Kangasalla.
T: TiuSo
tämäkin vuosi mennee DCT Crosstourerilla, joten minulla onkin myydä ylimääräiset käyttämättömät Pivot Pegzin jalkatapit Africa Twiniin. Ilmoitus myyntiosastolla, tapit Kangasalla.
T: TiuSo
TiuSo
Kävin parin viikon reissun Italiassa ja lentoasemalla osui silmään tuo lehti, jossa on ko kamppeen kestotesti.
http://m.motociclismo.it/honda-africa-t ... enti-67437
http://m.motociclismo.it/honda-africa-t ... enti-67437