Uudessa britti Bikessa (June 2007) on vertailtu R1200GS:ään sopivia katurenkaita. Testattu sekä radalla kelloa vastaan että kadulla normiajossa. Samassa testissä oli mukana myös yhdistelmärenkaita.
Voittajaksi pelkältä katurengaspuolelta selvisi Continental Road Attack (oli aika tasoissa Bridgestone BT-020:n kanssa, mutta Continental radalla parempi), joka loisti sekä radalla että kadulla. Olin jo aikaisemmin päättänyt hommata katurenkaat, joilla pääsee paremmin kiusaamaan radalle R1 ja Gikserikuskeja. Nyt on Continentalit tilauksessa ja saapas nähdä miltä tuntuu verrattuna nykyisiin Touranceihin.
R1200GS ratarenkaat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Janne
- Pyörä: SE & MXV & EN
- Viesti:
Re: R1200GS ratarenkaat
Mitä malleja vertailussa oli Micheliniltä, Pirelliltä ja Metzeleriltä?Jhalmar kirjoitti:Uudessa britti Bikessa (June 2007) on vertailtu R1200GS:ään sopivia katurenkaita. Testattu sekä radalla kelloa vastaan että kadulla normiajossa. Samassa testissä oli mukana myös yhdistelmärenkaita.
Re: R1200GS ratarenkaat
Tossa on kaikki mitä vertailtiin (kaipa tässä taas rikotaan jotain lakeja):Janne kirjoitti:Mitä malleja vertailussa oli Micheliniltä, Pirelliltä ja Metzeleriltä?
Ratatesti:
1. Continental Road Attack 1m17.4
2. Bridgestone BT-020 1m17.7
3. Dunlop D607 Trailmax 1m17.8
4. Avon AM34/44 Distanzia 1m18.0
5. Metzeler Tourance 1m18.6
6. Pirelli Scorpion Sync 1m18.8
7. Michelin Pilot Road 1m19.0
8. Bridgestone BW-501/502 Battle Wing 1m19.8
9. Michelin Anakee 1m20.7
10. Avon AV45-ST Azaro/AV56 Storm ST 1m16.9 (oli jotain repeytymiä renkaassa, ei herättänyt luottamusta ja siksi viimeinen vaikka nopein)
Katutesti:
1. Continental Road Attack 9/10
2. Bridgestone BT-020 8.5/10
3. Avon AM34/44 Distanzia 8/10
3. Dunlop D607 Trailmax 8/10
5. Michelin Pilot Road 7/10
6. Metzeler Tourance 6.5/10
6. Pirelli Scorpion Sync 6.5/10
6. Bridgestone Battle Wing 6.5/10
9. Michelin Anakee 6/10
10. Avon AV45-ST Azaro/AV56 Storm ST 9/10 (oli jotain repeytymiä renkaassa, ei herättänyt luottamusta)
Täytyypä kokeilla noita Continentaleja seuraavaksi.
Täytyy ostaa kanssa toi lehti. Kiitos vinkistä.
Mä olen ajanut Touranceilla, ja nytkin on renkaat tulossa Saksasta.
Niissä on vähän karkeampi kuviointi kuin noissa Continentaleissa, joten menevät hyvin myös hiekkateillä.
No ei se maastossa ajo välttämättä renkaita kysy. Tuon kuvan CBR meni viime vuoden Kontiorallin enduroreissun nappularengassarjassa semmoista vauhtia, että muut ei pysyneet kyydissä edes lentohiekoilla.
Pekka

Täytyy ostaa kanssa toi lehti. Kiitos vinkistä.
Mä olen ajanut Touranceilla, ja nytkin on renkaat tulossa Saksasta.
Niissä on vähän karkeampi kuviointi kuin noissa Continentaleissa, joten menevät hyvin myös hiekkateillä.
No ei se maastossa ajo välttämättä renkaita kysy. Tuon kuvan CBR meni viime vuoden Kontiorallin enduroreissun nappularengassarjassa semmoista vauhtia, että muut ei pysyneet kyydissä edes lentohiekoilla.
Pekka
- Liitteet
-
- CBR kurapyörä.jpg
- (411.53 KiB) Tiedosto ladattu 340 kertaa