Mitä talleissa tapahtuu...?
Valvoja: Moderaattorit
-
eero1989
- Pyörä: Purettuna leikkimökin takana
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Ainakin mun yhdessä mobedissa(ktm) oli selvää monttuuntumista..
vaik ei ollu edes hiottu.. liekkö paljon ajettu vai miten mahtanut onnata.
vaik ei ollu edes hiottu.. liekkö paljon ajettu vai miten mahtanut onnata.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Kyllä säätöpalat on läpi kovaa tavaraa !
Hankalia hioa magneetti pöydässäkin kuulemani mukaan
Hankalia hioa magneetti pöydässäkin kuulemani mukaan
Magneettipöydässä juurikin niitä oon hionu ja pitää laittaa vasteet joka puolelle, ettei pääse liukumaan ja irtoamaan.
On niitä joskus tullu kiireessä tehtyä ihan uusiakin, sopivan paksuisesta reikämeististä vaan katkoo pätkiä sopivalla hionta varalla ja hioo sitten oikeaan mittaan.
On niitä joskus tullu kiireessä tehtyä ihan uusiakin, sopivan paksuisesta reikämeististä vaan katkoo pätkiä sopivalla hionta varalla ja hioo sitten oikeaan mittaan.
Viikonloppuna Kawasaakelin pesu, lisäaineistus ja talviteloitus. Pesun jälkeen kun laitoin römpöttämään niin kävi yhdellä pytyllä, vaikka olin mielestäni varovainen pesun kanssa. Yön yli kuivaus tallissa ja mopo käyntiin. Nyt kävi yhdellä vaan alakierroksilla ja toinen pannu tuli mukaan ~ 5000rpm kohdilla. Hetken kaasuttelun ja käyttelyn jälkeen tuntui lopulta asettuvan sellaiseksi, kuin twinissä kuuluukin. Tais vaan olla vettä nenässä
toivottavasti. Pitää käydä vielä joku päivä se tuolta herättelemässä ja fiilistelemässä kevättä varten
Talviprojekteina sitten venanvälykset, reissussa rähjääntyneiden kaatumarautojen ja moottorin posken maalaus sekä ohjaustangon korotusta.
Talviprojekteina sitten venanvälykset, reissussa rähjääntyneiden kaatumarautojen ja moottorin posken maalaus sekä ohjaustangon korotusta.
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Minä olen hionut myös, kun lupauksista huolimatta en uusia saanut ja pata oli jo auki. Siinä mietin, että jos ne tekisikin sopivan pehmeästä materiaalista, että tyssääntyisivät samaa tahtia, kun lautaset painuu kanteen, niin ei tarvitsis ikinä säätääTase kirjoitti:Minä olen hionut vesihiomapaperilla. Sitten kaverit maalaili kauhukuvia että palat on vain pinnasta karkaistuja jolloin ne kuluvat/tyssääntyvät. Ainakaan LC8:ssa ei ongelmia ole ilmennyt 10 tkm aikana.tertsu kirjoitti:Hion venttiilinsäätöpaloja ihan hiomakivellä, siis sellaisella jolla puukkoja teroitetaan. Hommaa siinä oli, mutta tehtävissä kuitenki. Nyt on kaikki välykset about säätöarvojen puolessavälissä ja käy minusta siistimmin.Roiske kirjoitti:Pystyy niitä hiomaan tarvittaessa ohuemmaksi, itse olen työkalutasohiomakoneessa hionut. Mittaustarkkuus mikrolla menee sen satkun sisään jos on laadukas mitta ja paloissakin on toleranssia varmaan ainakin se 0,005 suuntaansa nimellismitasta, joten kyllä nuo palat on 220.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Mikälaisia arvoja pitäs löytyä 2-t kotarin staattorista ? Valkoisesta ja keltaisesta molemmista mittasin staatorin runkoon 1, 2 oomia . Valot toimii mutta palaa himmeänä .
Niin kelojen välistä oli johto poikki jonka tinasin sen jälkeen valot himmeni . Vai oisko joku keloista palanut samalla kun piuha meni poikki staatorista ja lyö sieltä läpi
Niin kelojen välistä oli johto poikki jonka tinasin sen jälkeen valot himmeni . Vai oisko joku keloista palanut samalla kun piuha meni poikki staatorista ja lyö sieltä läpi
Kotarii tehny syyshuoltoa.
http://aijaa.com/Wc2Wly
-Vesipumppuremppa
-Velttiiliesäätö
-Tulpat
-Suuttimet ja muut säädöt
-Saastehärpäköide poisto
-Öljyt ja nesteet tietty samassa
Vielä olisi uus navi asennettava ja jarrunesteet vaihdettava.
http://aijaa.com/Wc2Wly
-Vesipumppuremppa
-Velttiiliesäätö
-Tulpat
-Suuttimet ja muut säädöt
-Saastehärpäköide poisto
-Öljyt ja nesteet tietty samassa
Vielä olisi uus navi asennettava ja jarrunesteet vaihdettava.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
0400624303
SUPER ENDURO
Rospuutosta routaan ja piikkikauteen. Talvihuolto kuivine laakereineen jne.
Kiitos poikkeuksellisesta inspiraatiosta Terolle, huomenna latupohjia koluamaan.
Kiitos poikkeuksellisesta inspiraatiosta Terolle, huomenna latupohjia koluamaan.
- t.t.tammi
- Pyörä: Pan European 1991
- Viesti:
Ei paljoo mut siistiyty lämmin talli sen verta että pari kakspyöräst mahtu sisäl ja samal innol ny saa tarvittaessa kylmään talliin autonki mahtuun.
Tai pesin mä ajopuvunki, tokiha tallis pitää pyykinpesukone olla.
Tai pesin mä ajopuvunki, tokiha tallis pitää pyykinpesukone olla.
Herranjestas j.s.h!
Juotko sinä renkaita vaihtaessasi Lonkeroa? Vai muutenko tuo avattu tölkki on piikkirenkaiden vaihdon aikana tuossa käsillä?
Eduskunta (missä kansakunnan kaikki viisaus sijaitsee) on lakeja säätäessään päättänyt että moottoripyörän työntäminen on sen kuljettamista. Rattijuoppous ei katso paikkaa, olipa kysymyksessä oma piha tai talli, eikä tilanne muutu vaikka ovet ovat lukossa. Jos vaihdat renkaita Lonkeron avulla niin sakko ja ajokielto napsahtaa sen kerran kun lasket mopon pukilta ja tönäiset sitä, sentti riittää. Sama koskee muutakin rempan tekoa parin olusen jälkeen, turha on selittää että kun siinä ei ollut edes tankki paikallaan, eikä sylinteri, sytytystulpasta puhumattakaan. Kielletty, lain nimissä.
Oletko (sinäkin) RIKOLLINEN?
Juotko sinä renkaita vaihtaessasi Lonkeroa? Vai muutenko tuo avattu tölkki on piikkirenkaiden vaihdon aikana tuossa käsillä?
Eduskunta (missä kansakunnan kaikki viisaus sijaitsee) on lakeja säätäessään päättänyt että moottoripyörän työntäminen on sen kuljettamista. Rattijuoppous ei katso paikkaa, olipa kysymyksessä oma piha tai talli, eikä tilanne muutu vaikka ovet ovat lukossa. Jos vaihdat renkaita Lonkeron avulla niin sakko ja ajokielto napsahtaa sen kerran kun lasket mopon pukilta ja tönäiset sitä, sentti riittää. Sama koskee muutakin rempan tekoa parin olusen jälkeen, turha on selittää että kun siinä ei ollut edes tankki paikallaan, eikä sylinteri, sytytystulpasta puhumattakaan. Kielletty, lain nimissä.
Oletko (sinäkin) RIKOLLINEN?
Sachs,Puch60cc,Soliferexport+Sachs,TunturiSport-73,DT125-83,KTM250GS-87,SuzTS250X-86,KTM350GS-89,KTM125SX-06,200EXC-09,HusaTE300-11,KLX250S-09,530EXCR-08,WR250R-12,Jawa250typ353-59,Jawa350typ354-59,XT660R-07,530EXC-09,690EnduroR-14,T7-22
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
DR-Z tutkintaa ... Näitä pitää opiskella ettei tuu yllätyksiä 
Vein uudet lämpökahvat talliin mopon viereen, jos vaikka talven aikana hyppäisivät paikalleen.
- Tappur
- Pyörä: Yamaha XT660Z Tenere
laitoin Pegasoon tangon korotuspalat
http://www.ebay.com/itm/Handle-bar-rise ... 5d306e42cd

ja tuo nahkainen tankinsuojus tuli laitettua samalla.
http://www.ebay.com/itm/Handle-bar-rise ... 5d306e42cd

ja tuo nahkainen tankinsuojus tuli laitettua samalla.
Yamaha XT660Z Tenere 16
Subaru XV 2.0 2012
Subaru XV 2.0 2012
- T Koponen
- Pyörä: BMW R 1150 GS
AT:n ehostaminen ens kesää varten aloitettu.. tarkoitus olisi vaihtaa pohjapanssari, valorauta, mittarinpyöritin, takapyörän laakerit, ketjut ja rattaat, takarengas ja korjata sivukate. Vaihtaa öljyt ja totta kai elvyyttä varmuudeksi bensa pumppu. Ohjaustanko on jo vaihdettu ja laitettu uudet kahvan lämmittimet. Onneksi tuli hankittua kesällä 8 laatikollista varaosia niistä jos vielä kerkiäis kasamaan uuden koneen niin eiköhän siinä ole jo talvelle tarpeeksi

Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95