Geelipehmuste satulaan
Valvoja: Moderaattorit
Re: Geelipehmuste satulaan
Taitaa noi Timon byysat olla aika tuoreet ku ei oo yhtään jarrutusjälkeä. Tai sit e on vaan käyttäny noit riiraidilla ajaessa.
Ana.
Ei mene takavakoon, eikä tule jarrareita, paitsi.. no ehkä joskus kun mopo pukittaa yliAna kirjoitti:jarrutusjälkeä.
Niijjoo.. aattelin varmaan minäkin nuorena poikana uimasta tullessa, tukan hulmutessa, ennen mopoilijoiden kypäräpakkoa silleenkin, että maapallon pehmustaminen patjoilla olis tietysti kaikille hyväksi, mutta toistaiseksi ehkä helpointa on peittää pää kypärällä jos ja kun on aikomus osua sillä maapalloon.
Istumaluiden kanssa sama periaate.
Paitsi jos tykkää ajella perse paljaana pelkästään seisaaltaan.
Eilen viimeksi istuin polkupyörän muovikalikkaa muistuttavassa satulassa reilut 60km. Ahterin ja muovikalikan välissä oli tuommoinen säämiskän pala. En mä edes ajatellut koko asiaa, koska se toimii. Enimmillään yli 400km alle vuorokauteen olen noin pärjännyt (polkupyörällä), ja aika pirun paljon pidempiä matkoja mopolla.
Tottakai jossain vaiheessa alkaa hanuri kuin hanuri puutumaan, se on väistämätöntä, mutta silloin pitää sille konahtaa jotta: kestä perse kun kerran olet perseeksi ryhtynyt
Tuo on kyllä sinällään mielenkiintoinen homma. Nuo säämiskäiset kalsasit. Tiedä sitten mistä noita osaisi kysellä?
Totta on kyllä sekin että persekin oppii ja kovettuu. Kun ajattelee omia vähän pidempiä pyrähdyksiä niin reissun alussa tuntuu ettei jaksa AT:n jakkaralla istua pyörimättä 100 km pidempään mutta kotiapäin tultaessa kolmen-neljän viikon jälkeen menee yhden pysähdyksen taktiikalla aina yhden tankillisen siivut 350-400 km vähän asentoa vaihdellen puolelta toiselle.
Totta on kyllä sekin että persekin oppii ja kovettuu. Kun ajattelee omia vähän pidempiä pyrähdyksiä niin reissun alussa tuntuu ettei jaksa AT:n jakkaralla istua pyörimättä 100 km pidempään mutta kotiapäin tultaessa kolmen-neljän viikon jälkeen menee yhden pysähdyksen taktiikalla aina yhden tankillisen siivut 350-400 km vähän asentoa vaihdellen puolelta toiselle.
Housuja myydään jos jonkinmoisilla pehmusteilla, joka makuun.
Kokeilin joskus polkupyörän satulaan geelipintaa, se variaatio meni hylkyyn aika äkkiä.
Makuasioitahan nämäkin, mutta tuo satulan pehmustaminen ei ole ainakaan mun juttuni.
Kokeilin joskus polkupyörän satulaan geelipintaa, se variaatio meni hylkyyn aika äkkiä.
Makuasioitahan nämäkin, mutta tuo satulan pehmustaminen ei ole ainakaan mun juttuni.