Itse leikkelin niitä muovisia ripoja, joissa kumikotelo roikkuu. Vajaan sentin verran sain boxeja alkuperäistä alemmas. Lisäksi teippasin noin 15 cm pätkän puutarhaletkua boxien päälle, jolloin penkki painaa letkun välityksellä suoraan purkkeja eikä liittimiä. Runkoputken ja penkin välissä on myös muutaman millin kumipalat nostamassa penkkiä ylemmäs. Uskoisin ettei ongelmat enää uusiudu.AVMakkonen kirjoitti:Alppikuskit ainakin tietää mistä on kyse... Myyköhän kukaan Suomessa niitä parempia telineitä TA:n CDI-bokseille?
Mitä talleissa tapahtuu...?
Valvoja: Moderaattorit
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Uskokaa nyt, ei niitä bokseja mikään penkki rikki paina. Samat boksi meni rikki niistä uudemmista Alpeista, joissa boksit on siirretty. Hommaa uudet halvat Argentiinassa valmistetut tarvikeboksit, niin taas voi päästellä ilman boksihuolia seuraavat 15 vuotta.
Happi
Happi
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Juuri näin, poksit vaihtamalla paras ratkaisu. Tinailu ei kauaa kestä, täällä näitä tilailtiin muutama vuosi sitten.
Hyvät oli plug and play.
viewtopic.php?p=122555#p122555
Hyvät oli plug and play.
viewtopic.php?p=122555#p122555
Kuraköröttelijä
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
Ketju vaihdettu,molemmat rattaat vaihdettu,jarrupalat molemmissa päissä vaihdettu,eturengas vaihdettu,pienet laukut mitkä mulla oli tarrakan kyljissä aluminilevyn päällä oli vetoketjut mennyt hiekast ja nytt vaihdettu bilteman suht samankokoisiin vedenpitäviin ilman vetoketjua.
Huomenna on öljyn/filtterien vuoro,sen jälkeen pitäis olla avot taas viikonlopun yli kun sen jälkeen tarvii vaihtaa uus takarengas vaikka sillä on nyttenkin ajettu vasta 3 päivää Spirit of Allroad touris,ei näköjään nappulakumit kestää mulla vaikka minkäänlaisia kokeilee
Mitenköhän kestäin mulle lc8 alla
Huomenna on öljyn/filtterien vuoro,sen jälkeen pitäis olla avot taas viikonlopun yli kun sen jälkeen tarvii vaihtaa uus takarengas vaikka sillä on nyttenkin ajettu vasta 3 päivää Spirit of Allroad touris,ei näköjään nappulakumit kestää mulla vaikka minkäänlaisia kokeilee
Mitenköhän kestäin mulle lc8 alla
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
-
eero1989
- Pyörä: Purettuna leikkimökin takana
Piti asennella Frame sliderit tai mitkä Crashpadsit nyt onkaan RC8siin ,, vaan vaan oikeen puolinen sopi,,
on se helsvetti kun CNC jälki on niin paskaa ettei sitä saa viilapenkkibillettillä korjattua,, ja kun tuote on uusi
Kierre on väärä ja yks monttu on unohtunut kokonaan koneistaa,,
noo lähtipä semmonen palautekkin kyseiselle puljulle että oppivat toivottavasti olemaan
ja vielä toivottavampaa että mulla olis ennen perjantaita semmonen osa kourassa kun haluan,,
on kerran ennenkin tullut enkuista parissa päivässä kun olen antanut palautetta..
on se helsvetti kun CNC jälki on niin paskaa ettei sitä saa viilapenkkibillettillä korjattua,, ja kun tuote on uusi
Kierre on väärä ja yks monttu on unohtunut kokonaan koneistaa,,
noo lähtipä semmonen palautekkin kyseiselle puljulle että oppivat toivottavasti olemaan
ja vielä toivottavampaa että mulla olis ennen perjantaita semmonen osa kourassa kun haluan,,
on kerran ennenkin tullut enkuista parissa päivässä kun olen antanut palautetta..
Vaihdettu Motoz enska renkaat alle, ei voi muuta sanoa kun että ovat liukkaat asfaltilla. Ei ole ennen millään pyörällä ajaessa rengas lyöny tyhjää joka vaihteella kiihdytettäessä.
Alussa tuntui että kytkinluistaa, mutta kun se ei luistanut smoto renkailla ajaessakaan.
Alussa tuntui että kytkinluistaa, mutta kun se ei luistanut smoto renkailla ajaessakaan.
Pienimuotosta mopon tonkimista vaan. Navitelinettä,sähköjä yms.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Omituisen näköinen SE...RiiMi kirjoitti:Pienimuotosta mopon tonkimista vaan. Navitelinettä,sähköjä yms.
Noo kattelin,et parempi laittaa superiin moottorinsuojaraudat ,ennen,ku sattuu mitään täytyy kyl myöntää et ulkonäkö muuttu aika pal rautojen myötä.
Näitä työkaluputkiloita oli jo pari tänne laitettu, mutta laitanpa kuitenkin oman tekeleeni jota on askarreltu parvekkeella (maalaukset) ja autokatoksessa (metallityöt ja kokoonpano). Tallia ei siis tässä oikeastaan ole mukana... 
- Liitteet
Allekirjoitus? Tähän viivan alle?
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Vihdoinkin sain sen verran et pääsin niputtaan ultra kevyttä matka enskaa, huomenna sit keulaan uuet öljyt, takakumin vaihtoo,uuet laakerit taakse ja eteen pitää vielä käydä hakemassa
Yksinäinen Susi
-
BryGgi
- Pyörä: EXC 300 TPI -20
Piti hiukan 690 penkkiin tehdä stopparia jotta perse pysyy spoorissa oikeassa kohti, että ei ajaminen mene niin herkästi takalokkarilla ajamiseksi. pysyy "paketti" kasassa helpommin.
Nyt kun saa vielä crossinappulat alle niin voisi käydä hiukan spoorissa kurmuuttamassa..
Miks kaikem maailman reikiä täytyykin jättää mopoihin,kun ne vois tilkitä jo Mattighofenissa. 1190 adv:ssa jalkatappien yläpuolella olevasta reijästä päivä paistaa komiasti. 45mm mustaa pommitankoa,sorvi käyntiin ja eikun lävet umpeen.
KTM:n 5000km:n "huolto" takana. Muutama pieni oranssinen pahvilaatikko tyhjennetty osista ja laitettu osat mopediin. Syy laiskahkoon starttaukseenkin selvisi. Ihme, että lähti edes lainkaan napista käyntiin tai ettei mitään särkynyt.
Osa on vaihdettu viimeksi reipas vuosi sitten. Lieneekö sokka ollut huonosti paikallaan, sillä se oli irti.
Osa on vaihdettu viimeksi reipas vuosi sitten. Lieneekö sokka ollut huonosti paikallaan, sillä se oli irti.
Viimeksi muokannut Torsti, La Elo 31, 2013 8:03 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Aikas valmiin näköistä
tunturiin vanne nauha jesarista ja uuen kumin laitto, on nuo 19 tuumaset kiven alla niin laitan sit vanhan hakkapeliitan siihen, pikkasen nastoja mukana 
Yksinäinen Susi