Mitä talleissa tapahtuu...?
Valvoja: Moderaattorit
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Entäs tällainen vaihtoehto. Pysyy tukevasti ja hyödyntää pyörässä valmiina olevia kiinnityspaikkoja takarungossa. Ei tietenkään toimi, jos käyttää sivulaukkuja ellei sitten laukkurautojen ja renkaan väliin kiinnitä.
Scottoileria tarttis sovitella paikkaansa
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
- CapoSakke
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Viesti:
Vielä olisi vähän tehtävää

Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
JUTAKO
CapoSakke kirjoitti:Vielä olisi vähän tehtävää![]()
jos nuo on kiinaledit, ja tuossa alakuperäset kiinnikkeet... mulla ne repes abt 150km ryminän jälkeen... tein itse uuden ja kestäny toistaseks
- CapoSakke
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Viesti:
Ei toki, orginaali kun on vaan yhdellä M5 kiinnikeellä ja ei taida kestää suunnassa, kun peltikin on niin ohuttajuhap kirjoitti:CapoSakke kirjoitti:Vielä olisi vähän tehtävää![]()
jos nuo on kiinaledit, ja tuossa alakuperäset kiinnikkeet... mulla ne repes abt 150km ryminän jälkeen... tein itse uuden ja kestäny toistaseks
mulla etupää nojaa katteeseen, jolla yritän poistaa momenttia...
Tietoa otetaan ilolla vastaan
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
JUTAKO
JUTAKO
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Tuonne itekkin ajattelin sen laittaa mutta kun on Bemarin alkuperäiset laukut ja kiinnikkeet niin ei mahu...jhe kirjoitti:Entäs tällainen vaihtoehto. Pysyy tukevasti ja hyödyntää pyörässä valmiina olevia kiinnityspaikkoja takarungossa. Ei tietenkään toimi, jos käyttää sivulaukkuja ellei sitten laukkurautojen ja renkaan väliin kiinnitä.
Ottaako tuo ketjusuoja putkeen kiinni pitkässä joustossa?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
mulla tällähetkellä kyrpiäisessä vaan yks... toisen kiinnikkeen jos tekis niin laittelis molemmat käyttöön...CapoSakke kirjoitti:juhap kirjoitti:CapoSakke kirjoitti:Vielä olisi vähän tehtävää![]()
Ei toki, orginaali kun on vaan yhdellä M5 kiinnikeellä ja ei taida kestää suunnassa, kun peltikin on niin ohutta
mulla etupää nojaa katteeseen, jolla yritän poistaa momenttia...
Tietoa otetaan ilolla vastaan
tyytyväine ollu koska nyt voi ajella myös pimeällä
tai näkee siis ajella... sokkonakin voi vissii ajaa
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Ei ota vaikka minulla on tuo lisälokari-ketjusuoja-yhdistelmä suojaamassa takaiskaria ja konetta takapyörän kuralta.Harri Hemmilä kirjoitti:Tuonne itekkin ajattelin sen laittaa mutta kun on Bemarin alkuperäiset laukut ja kiinnikkeet niin ei mahu...jhe kirjoitti:Entäs tällainen vaihtoehto. Pysyy tukevasti ja hyödyntää pyörässä valmiina olevia kiinnityspaikkoja takarungossa. Ei tietenkään toimi, jos käyttää sivulaukkuja ellei sitten laukkurautojen ja renkaan väliin kiinnitä.
Bemarin omat laukut taitavat olla niin "sopivat", ettei tilaa putkelle jää. Joissakin tarviketelineissä olen niitä nähnyt. Kyllähän ne vaihtoehdot vähän vähissä on. Entäs tuo ehdottamani konstruktio ja putki kiinni siipimuttereilla. Sitten kun sivulaukut on mukana, niin putki laukkuun.
Täällä lisää ideoita..jhe kirjoitti:Ei ota vaikka minulla on tuo lisälokari-ketjusuoja-yhdistelmä suojaamassa takaiskaria ja konetta takapyörän kuralta.Harri Hemmilä kirjoitti:Tuonne itekkin ajattelin sen laittaa mutta kun on Bemarin alkuperäiset laukut ja kiinnikkeet niin ei mahu...jhe kirjoitti:Entäs tällainen vaihtoehto. Pysyy tukevasti ja hyödyntää pyörässä valmiina olevia kiinnityspaikkoja takarungossa. Ei tietenkään toimi, jos käyttää sivulaukkuja ellei sitten laukkurautojen ja renkaan väliin kiinnitä.
Bemarin omat laukut taitavat olla niin "sopivat", ettei tilaa putkelle jää. Joissakin tarviketelineissä olen niitä nähnyt. Kyllähän ne vaihtoehdot vähän vähissä on. Entäs tuo ehdottamani konstruktio ja putki kiinni siipimuttereilla. Sitten kun sivulaukut on mukana, niin putki laukkuun.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... start=1200
Minkä huollan, sen myös korjaan.
-
Harri Hemmilä
Kiitos kaikille noista työkaluputki-vinkeistä!
Kunhan tässä toipuu sairaalareissusta niin pitää alkaa vääntelemään rautoja
Kunhan tässä toipuu sairaalareissusta niin pitää alkaa vääntelemään rautoja
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Mul on tuommonen sama kiinaledi kypärävalona. Ihan riittävästi näkee näillä vauhdeilla.
Juomarepussa Motonetin lyijyhyytelöakku. Jollain rc-akulla pääsisi varmaan samaan polttoaikaan
ja vois pitää akkua vaikka taskussa. Lamppu kiinni kypärässä ihan vaan velcrolla.
Juomarepussa Motonetin lyijyhyytelöakku. Jollain rc-akulla pääsisi varmaan samaan polttoaikaan
ja vois pitää akkua vaikka taskussa. Lamppu kiinni kypärässä ihan vaan velcrolla.
Braa-aab!
vaihtelun vuoks akan kelkkaa purkamaan. Ny on hyvä tehdä,ku ei talvee näy eikä kuulu.
Any bike can be taken off road. The question is:
-
Harri Hemmilä
Sehän nyt on varma että kun sait nyt purettua niin ens viikolla tulee h*lvetisti lunta
Itellä pikku purkuhomma ennen saunaa...
Jos huomena venttiilinvälysten tarkastus/säätö...
Itellä pikku purkuhomma ennen saunaa...
Jos huomena venttiilinvälysten tarkastus/säätö...
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS

Pientä remontin tynkää.Jospa tuonne joskus moponkin saisi...