Heavu duties -kaatumaraudat

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

SavoSusi
Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07

Re: Heavu duties -kaatumaraudat

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

Mä Mietin ja en tiedä kuinka maksutapa sinne? heavy duties-kotisivussa ei näy maksusta. :?: Mä aion lähettää sähköposti heille ensi maanantaina ja toivottavasti saisin kaatumanrauta ja sivulaukkuraudat sieltä...
SavoSusi

Sain tietää heiltä että heillä on honda At:n kaatumaraudat ja sivulaukkuraudat varastossa. mä laitoin maksu heille paypalin kautta tänään ja he lähettävät postiin mulle niistä. :)

he nostivat vähän hinnasta ja myös kustannuksen takia. rahti maksaa 48 euroa.
SavoSusi

viimeksi Heavy Dutiesin lähettäjä lähetti 30.4 tavarat kuriirilähetykseen ja se kuriiri kuljetti sieltä ja unkarin kautta saksaan, tavarat oli jäänyt saksassa lajittelukeskuksessa viime viikolla maanantai 5.5.... :shock: Heavy duties unohti mulle seuranta numerosta ja antoi heti numero mulle, tarkistin kuriirin lähetys ( DPD-firma)netissä. Mä ihmettelin kuinka tavarat ei tullut vielä kauan... :evil: ja päätin lähettää Heavy Dutiesille kysyä ja sain vastauksen heiltä heti. myöskin heavy dutiesin lähettäjä ihmetteli..ja lupasi hoitaansa asia.

HD:n lähettäjä kirjoitti: Now, after I also checked I saw that since 5.05 the parcel is in Germany,
not moving. I really apologize, just please wait for us one more and I will
speak tomorrow with the courier and try to see what is happening.
empperi
Pyörä: Tenere 700

Viesti Kirjoittaja empperi »

Tilasin kaatumaraudat sekä laukkutelineet romanian pojilta, ja kaikki sujui hyvin! Laatu on mielestäni hyvä, ja toimitus nopea kun reilussa viikossa sain tavarat kotiovelle.

Prismasta löysin Vaude Aqua Pack-polkupyörälaukut (24 ltr),jotka saa hyvin pikakiinnikkeillä rautoihin kiinni.
Suosittelen kyllä lämpimästi kyseistä firmaa!
Liitteet
DSC_0264 (800x450).jpg
Mr T
Pyörä: Honda XRV, Honda VF700C

Viesti Kirjoittaja Mr T »

Ensimmäinen posti uudelta Africa Twinin omistajalta ja samalla kommentti Heavy Dutiesin raudoista:

Tilasin kesällä Heavy Dutiesilta -99 Africa Twiniin Adventure -mallin kaatumaraudat. Sähköposteihin vastattiin nopeasti ja ilmoittivat kyseisiä rautoja löytyvän hyllystä. Joten maksu tilille, jonka jälkeen toimitus Suomeen oli aika nopea. Lähettivät sähköpostiin myös rautojen asennusohjeet ja rautojen mukana pari romanialaista suklaapatukkaa. Asennusoluet olisivat tietysti olleet vielä mieluisampia, mutta kyllä suklaatkin kelpasivat. Kaatumarautojen laatu vaikutti hyvältä ja asennus oli aika helppo - pientä muoviosien modausta joutui suorittamaan.

Eli olen oikein tyytyväinen romanian poikien toimitukseen ja laatuun, joten voin suositella kyseistä puulaakia muillekin. Rautojen hinta oli erittäin kilpailukykyinen, kuriirifirman kustannukset muodostivat itse asiassa noin kolmanneksen koko toimituksen hinnasta. Kyseisen firman alumiinilaukut alkoivat myös kiinnostamaan, kun heiltä näyttäisi saavan kaksi laukkua samaan hintaan, kuin tunnetummilta merkeiltä yhden laukun...
Liitteet
2014-07-10-1091.jpg
JTapani
Pyörä: Africa Twin

Viesti Kirjoittaja JTapani »

Terve

Saako ruuvit irti ja sopiiko sivukatteet edestä lähtemään irti, ilman rautojen irroitusta?
Elämä ei koostu niistä päivistä, jotka ovat menneet, vaan niistä, jotka jäivät muistiin.
-Pjotr Pavlenko-
Mr T

En ole vielä katteiden irrotusta kokeillut. Rautojen ja katteiden välissä näyttää olevan jonkin verran tilaa, mutta varmaksi en pysty sanomaan. En ole nyt pariin viikkoon pyörän lähettyvillä, mutta voin testata kunhan palaan reissusta.
Mr T

Vastaamiseen menikin vähän enemmän aikaa, kuin "pari viikkoa". Mutta näin joulun pyhinä oli sopivaa aikaa tehdä pieniä asennuksia. Joten nyt voin vahvistaa, että hyvin sai katteiden ruuvit irti ja sivukatteet mahtuivat lähtemään kaatumarautojen välistä raudat paikoillaan. Että siinä mielessä hyvin suunnitellut kaatumaraudat.
-zimi-
Pyörä: eBike

Viesti Kirjoittaja -zimi- »

Talvella tilasin 650GS twiniin kaatumaraudat ja tarakkalevyn. Tarakkalevyyn heillä ei ollut spaceriholkkien mittoja kun eivät olleet sellaisia ilmeisesti ennen tehneet, otin suuntaa-antavia mittoja heille valokuvineen, he saivat jostain testipyörän kuitenkin tänä aikana käsiinsä ja saivat siitä itse otettua tarkat mitat.

Maksu tilille etukäteen vähän hirvitti, mutta homma toimi 100% ok. Luotin tämän ketjun tilaajien posiitiivisiin kommentteihin, kiitos siitä :)

Postikulut ovat korkeat (45€), mutta ainakin rautojen hinta/laatu on sen verran kohdallaan että kannatti tilata, ei kaduta yhtään. Kamojen asennuskin sujui ilman ohjeita hyvin. Vielä en ole kaatunut (kop kop), joten rautojen kestävyydestä ei ole kokemusta.
Vastaa Viestiin