mutta kun olen uusi foorumilainen ja vasta pyörän hankkinut niin esittäydytäämpä
sitte samalla, eli ole Ville ja asustelen keskipohjanmaalla vetelissä
eli, melko tuore tapaus mulle tää honda nx dominator 650 ja kaiken lisäks vieläpä ihan 1. pyörä.
pyörä on mallia -88 eli vissiin ekaa mallia missä on takana levyjarru mutta polkukäynnistinkin vielä löytyy.
mittarissa on 55tkm ja kylmänä kun käynnistää niin tupruttaa hetken aikaa sinistä aikalailla, liekkö niin harva sitten jo vaiko venttilin ohjarin kumetko sielä sitte päästää läpi öljyä.
ongelma on sellanen että tahtoo nykiä aikalailla kun ajelee tasakaasulla alle 3000rpm.
oon koittanu säätää ilmaseosta molempiin suuntiin mutta olevinaan ei kauheesti vaikutusta.
pyörä on tietääkseni ihan täysin vakio, siis alkup. keihinin kaasarillakin... täälä on varmasti paljon tietoa
ja taitoa näissä asioissa ja siispä pahoittelenki jos oon tän topiikin laittanu väärään paikkaan
ja kyselen tyhmiä kun en haulla kaikkee tarvitsemaani tietoa löytäny... toivotaan että kukaan ei vetäny tästä pakastevihanneksia sieraimeensa
kiitoksia jo etukäteen jos joku osaa/haluaa neuvoa mistä alottasin "vian" etsinnän.