Tervehdys
Mahtaskos jyväskylän kieppeiltä löytyä XT600:n omistajia? Itselläni XT600K -91. Voitais pitää miitti, kuulostella pannujen kilinää ja vaihtaa pikku pätkäksi pyöriä.
Onkelman symptoomit: Ostin pyörän talvella ja aiemmin ei ole edes nelarilla tullut ajettua. Eli kokemus pyörän luonteesta puuttuu kokonaan. Remonttia on tehty alkutalvi ja kaasari / venttiilipuolella pitäisi arvojen olla kutakuinkin paikoillaan. Yläpään tehoista tuntuisi jotakin puuttuvan koska 120km/h-> kipuaminen alkaa olemaan melkoisen vaívalloista. Lisäksi vaivaa moottorista kuuluva helinä kilinä tietyllä kierrosalueella. 3 vaihteella kun ajaa 70..80 ja kikkailee pienen vedon ja piene moottorijarrutuksen välillä kuuluu kilinä, liekö 3500-4500rpm. Vedätyksellä ääni häviää tai katoa moottorimurinaaan. Ominaisuusko? Nakuttaako? Mätää koneessa? Voisi kuvitella että jumalattomat venttiilivälykset pitäs moista mekkalaa.
Neula / suutin asetuksiin parhaat set-up:t?
Jyväskylän ympäristö XT600 sällejä? XT600 kilistää
Valvoja: Moderaattorit
Jyväskylän ympäristö XT600 sällejä? XT600 kilistää
Tieto lisää tuskaa!
XT kilistää
Moro vaan. En ole Jyväskylästä aivan, mutta Suolahdesta tästä liki vierestä.
Mulla on Tenere eikä se kyllä liiemmin kilise.
Pistän sulle yv:nä yhteystietoja niin treffataan vaikka. Oon purkanu ja kasannu k.o. koneita eräjän kerran ja osiakin on kertyny.
T: Janne
Mulla on Tenere eikä se kyllä liiemmin kilise.
Pistän sulle yv:nä yhteystietoja niin treffataan vaikka. Oon purkanu ja kasannu k.o. koneita eräjän kerran ja osiakin on kertyny.
T: Janne
Xt:n kilinät
Jostain syystä tuo yv jää lähtevien kansioon köllöttämään. Jos kiinnostaa vaihtaa mielipiteitä, soita mulle 050-3005270 tai meilaa janneh1971ÄTluukku.com
XT :n äänet
Itselläni on n. 70.000 km ajettu vm 89 Xt. Mekaaniset äänet ovat kohtuullisen kovat, korostuvat, kun olen käyttänyt jonkinmoista etu plexiä. Ilmeisesti tuulen viima vie ääniä ajettaessa pois, mutta tuosta plexistä ne oikein kaikuvat.
Olen kuitenkin itse noine äänineen sillä ajanut reilun 20.000 km. Öljyä tuo rakkine vie jo aikalailla (n. ½ l / 1000 km), mutta muuten toimii kuin junanvessa. Kuvailemasi kaltaisia käyntihäiriöitä ja tehon ahdistusta omassani oli, syyksi paljastui huonosti paikalleen aseteltu ja vuotava kakkoskurkun alipainekalvo.
Ostovaiheessa, siis n. 20.000 km sitten minulle kerrottiin, että nokkaketju oli uusittu ja kanteen tehty jonkinmoista remonttia, mutta mene ja tiedä kun kyseessä on noinkin vanha ja Saksan tuonti.
Kilinät eivät niinkään haittaa minua, hankinta listalla olisi parempi takajousi / vaimennin, sekä avarampi pakoputkisto.
Pyörällä olen kolunnut lähinnä näitä Petäjäveden ja ympäristökuntien metsäautoteitä, oletan että niillä lenkeillä tuo ääni ja ajotuntumien vertailukin onnistuu.
Minut tavoittaa parhaiten puhelimella 040 3113434
Sojo
Olen kuitenkin itse noine äänineen sillä ajanut reilun 20.000 km. Öljyä tuo rakkine vie jo aikalailla (n. ½ l / 1000 km), mutta muuten toimii kuin junanvessa. Kuvailemasi kaltaisia käyntihäiriöitä ja tehon ahdistusta omassani oli, syyksi paljastui huonosti paikalleen aseteltu ja vuotava kakkoskurkun alipainekalvo.
Ostovaiheessa, siis n. 20.000 km sitten minulle kerrottiin, että nokkaketju oli uusittu ja kanteen tehty jonkinmoista remonttia, mutta mene ja tiedä kun kyseessä on noinkin vanha ja Saksan tuonti.
Kilinät eivät niinkään haittaa minua, hankinta listalla olisi parempi takajousi / vaimennin, sekä avarampi pakoputkisto.
Pyörällä olen kolunnut lähinnä näitä Petäjäveden ja ympäristökuntien metsäautoteitä, oletan että niillä lenkeillä tuo ääni ja ajotuntumien vertailukin onnistuu.
Minut tavoittaa parhaiten puhelimella 040 3113434
Sojo