Mp:n kuljetuskärry
Valvoja: Moderaattorit
Mp:n kuljetuskärry
Itävallan tiepalvelulla ÖAMTC:llä oli käytössä tuollainen kärry moottoripyörien kuljetukseen.
Kätevän oloinen, tuo keskiosa oli kourua, joka piti renkaat tukevasti sivusuunnassa paikallaan, etupyörä kiinnitettiin vähän polkupyörätelineen tyyliseen putkirakennelmaan liinalla ja takapää liinalla kärryn runkoon.
Kärry oli matala, kouru ehkä parikymmentä senttiä maanpinnasta ja perälauta toimi ramppina.
Tuollaisen voisi vaikka rakennella itselleen.
Kätevän oloinen, tuo keskiosa oli kourua, joka piti renkaat tukevasti sivusuunnassa paikallaan, etupyörä kiinnitettiin vähän polkupyörätelineen tyyliseen putkirakennelmaan liinalla ja takapää liinalla kärryn runkoon.
Kärry oli matala, kouru ehkä parikymmentä senttiä maanpinnasta ja perälauta toimi ramppina.
Tuollaisen voisi vaikka rakennella itselleen.
- Liitteet
-
- 30032008(006).jpg
- (155.29 KiB) Tiedosto ladattu 407 kertaa
-
- 30032008(007).jpg
- (257.46 KiB) Tiedosto ladattu 453 kertaa
-
- 30032008(004).jpg
- (244.28 KiB) Tiedosto ladattu 619 kertaa
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Re: Mp:n kuljetuskärry
bemAri kirjoitti: Tuollaisen voisi vaikka rakennella itselleen.
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
En osaa sanoa, miksi tuollaisia kutsutaan. Tuo Motokärry taitaa olla yhden firman nimi Naantalissa, jossa Penttisen Risto valmistaa kaikenlaisia prätkän perässä kuljetettavia kärryjä, mm. Tekee kyllä kaikenlaista muutakin...
http://kotisivu.dnainternet.net/rpenttin/
http://kotisivu.dnainternet.net/rpenttin/
-Hämis-
Olen melkein varma, että tankkasin kotoa lähtiessä, ei se siitä voinut johtua.
Mutta mulla on vahva epäilys, että Itävällassa, kottaraisten kotimaassa kävivät terrorisoimassa vääräuskoisen mopoa poraamalla reiän tankkiin. KTM:ssähän bensan loppuminen ei ole ongelma.
Mutta mulla on vahva epäilys, että Itävällassa, kottaraisten kotimaassa kävivät terrorisoimassa vääräuskoisen mopoa poraamalla reiän tankkiin. KTM:ssähän bensan loppuminen ei ole ongelma.
- Liitteet
-
- KTM Country Star.jpg
- (352.62 KiB) Tiedosto ladattu 175 kertaa