Eipä kestä, mukava olla avuksi.-W- kirjoitti:Ja lopuksi Å:lle kiitoksia takavanteen offset mittausten varmistamisesta tuon rihtausrumban aikana.
Itse odottelen kassavarannon paranemista (a**tot
Valvoja: Moderaattorit
Eipä kestä, mukava olla avuksi.-W- kirjoitti:Ja lopuksi Å:lle kiitoksia takavanteen offset mittausten varmistamisesta tuon rihtausrumban aikana.
Juu, vipattaahan se ja taisi saada hieman moukkua postitien reissulla, kun sen jälkeen sitä heittoa ilmaantui. Tosin vanne itsessään ei ole saanut näkyviä kolhuja, joten pitänee vaan koittaa rihdata uudelleen. Ja kaveri on melko pätevä noita vannejuttuja tekemään eli oikoo aika nätisti pienet heitot ennen rihtausta. Olis oikaissut etuvanteenkin, mutta totesi, että on niin huono vanne, ettei kannata-W- kirjoitti:No tuota vaihtoehtoa minäkin mietin, kunnes hokasin paljonko se vakio takavanne viipottaa sivusuunnassa vaikka sitä en edes mihinkään ole ihmeemmin paukutellut.. Ja niin se muuten taitaa viipottaa sinunkin takavanne mitä nyt muistelen viimeksi kun sun perässä ajelin..?!![]()
Itse asiassa en tiedä. Latoin muutama päivä sinun tilauksen jälkeen omani ja ilmoitin vaan kyseessä olevan F800GS-W- kirjoitti:Tosin laittoikos Å ihan "standardin" Excelin eteen, vai porattiinko se sopivaksi..?
Periaatteessa pinnaustapoja on japanilainen ja eurooppalainen (japan indexing, european indexing). Excel-vannekehät on pääsääntöisesti japanilaisen tavan mukaan, kun taas esim KTM LC8:n etunapa on eurooppalaisen tyylin mukaan. Pinnojen lähtökulmaa säätämällä voi Excel-kehän laittaa myös eurooppalaistyyliseen napaan. Minulla on LC8:ssa toiset vanteet Excel-kehillä, Symotic on tehnyt sellaisen pinnasarjan että kehä menee napaan paikalleen. Alkuperäisillä pinnoilla homma ei onnistu muuhun kuin esimerkiksi D.I.D Dirtstar vannekehään. Sitten on tietenkin myös BMW:n omia pinnaustapoja, uudessa Super Teneressä on todella mielenkiintoinen pinnaus, siinä on nippelit navan päässä.-W- kirjoitti:No on se silloin ainakin porattu sopivaksi jos ei muuta!Ja onko noita "standardi" porauksia edes olemassakaan - joka mopomerkillä kun tuntuu olevan hieman eri tapa toteuttaa tuo pinnaus..
skuikka kirjoitti:Eräänä päivänä kuuluu huuto, JU&!#UTA! olen luonut Kotarin. Mutta ei se väärin ole, siltä tuo omakin touhu vaikuttaa
Minkäslaiset pakat sieltä keulasta löytyi?
Voi olla vähän vaikea verrata jos ei pääse ajamaan peräjälkeen kumpaakin.. Mielenkiintoista tuo kyllä olisi, oma keula tosin on jo pidempi joustoinen kuin tuo Öhlins.Ilipo kirjoitti:Ilmeisesti Suomeenkin ollaan saatu (ainakin) yksi Öhlinsin keula kasigessuun. Bongasin maailman voorumeilta.
Ois kiva tietää miten vertautuu tuohon Marzocchin keulaan.
-Ilkka
Suojat on Acerbiksen suojat joissa on itse asiassa nuo sisemmät alumiinikiinnikkeet Bilteman suojista kun Acerbiksen omat ei oikein sopineet. Ne Biltemat näyttää olevan muuten ihan 1:1 kopio noista Acerbikseista. Kahvasuojat on ulkopäästään asennettu siten että vakiot kahvapainot on halkaistu ja niihin on jyrsitty ura sisälle noihin rystereille. Lisäksi noista kahvasuojista on hiottu vaijereiden tienoilta hieman muovia pois tieltä. Ne vaativat hieman sovittelua, mutta lopulta istuvat todella hyvin paikoilleen ja halkaisemalla/jyrsimällä kahvapainot ja tekemällä kiinnityksen niiden sisään noista tulee todella vahvat.anahonda kirjoitti:Viittitkö W laittaa pari kuvaa noista kahvasuojista, joista vasemmanpuolisesta hiukan kuvassa näkyy. Näyttää hyvin samanlaisilta kuin Bilteman suojat.
Lähinnä kiinnostaa se kuinka olet onnistunut ohittamaan vaijerit, jarruputken ja jarrusylinterin alaosan kaasukäden puolella. Oletkomuokannut niitä vai miten olet saanut nuo nätisti paikoilleen?
Kahvarungotkin on niin ulkona, ettei niiden ohittaminen taida onnistua ilman virittelyä?