kaatumarautojen ja laukkujen väsäilyjä

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

kaatumarautojen ja laukkujen väsäilyjä

Viesti Kirjoittaja jussimh »

No tulipahan tuossa ajan kuluksi väsäiltyä noihin itse tekemiin kaatumarautoihin lisä putkituksia ja alumiini laukku projektinkin sain aluilleen.
En tiedä mihinkä suuntaan noita rautoja seuraavaksi alkaisi jatkamaan, kun hirvee into ois niitä taas johonkin suuntaa kasvattaa. Ilmeisesti pitää väsäillä jotain noiden lohkon poskien suojaksi.
Ja laukku projektista koitan myös laittaa lisä kuvia lähi aikoina kunhan saan ne hieman edistymään.
Viimeksi muokannut jussimh, La Elo 08, 2009 9:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Reijo

Viesti Kirjoittaja Reijo »

Toudella siistiä taivuttelua. Kuinka monen vuoden harjoittelu? Laita pari kuvaa noista sivulaukuista, miten ne on kiinni jne, net kiinnostaisi.
jussimh
Viesti:

Re: kaatumarautojen ja laukkujen väsäilyjä

PYöräkin on vaihtunut, mutta sepittely jatkuu. Kaatumaraudat näppäröin tänään tehdä tuohon ja valotkin sai päivityksen.
Liitteet
valot ja raudat.jpg
08082009048.jpg
08082009046.jpg
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Oliko nämä raudat kaupan tekeleet vai itse tehdyt? Raudat näyttää mukavan kapeilta verrattuna H&B:n tekeleisiin mutta mahtuuko toi poikkituki oleen tuossa? Mulla on tuon poikittain olevan vesiletku ottanu välillä osumaa renkaasta. Ei paljoa mutta kurat on pyyhkiytyny pois. Keulaa on tosin laskettu joku 18milliä läpi kolmioista.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
jussimh
Viesti:

Itse vääntelin 22 millisestä hydrauliputkesta ja tein noista tosiaankin suhteellisen kapeat. kiinnitys on 4 kohtaa kumityynyjen varassa ja lampun alta viides kiinnityspiste ilman kumityynyä. Joo kyllä se rengas saattaa siihen väliputkeen ottaa kiinni kun tosissaan niijaa, mutta ekalla ajokerralla viime yönä ei ollut ainakaan mitään ongelmaa.

Jussi
OldEric
Pyörä: Triumph Scrambler

Viesti Kirjoittaja OldEric »

Triumph Scramblerini ei ole yleisimpiä mopoja Suomen maassa. Siihen on vaikea saada kaupallisesti valmistettuja bokseja. Tällä hetkellä on vain yksi kaupallinen valmistaja, Metal Mule. Tekee loistavia bokseja, mutta hinta on suolainen. Niinpä valmistin itse alumiiniboksit ja telineen niille teräsputkesta. Boksit on jo testattu vappuna, kun ajoin taukoamattomassa sateessa viisi tuntia Seinäjoelta Kuopioon. Tavarat pysyivät täysin kuivina. Viimeisessä kuvassa (4) näkyy myös edellisenä keväänä valmistamani kaatumaraudat, jotka osoittautuivat tositilanteessa kuitenkin liian heppoisiksi. Pitää olla paksumpaa teräsputkea, uudet ovat jo tekeillä.
Liitteet
Boksit pärrässä 4.jpg
Boksit pärrässä 3.jpg
Boksit pärrässä 2.jpg
Boksit pärrässä 1.jpg
Vastaa Viestiin