rainerb kirjoitti:Ööööh - en minä hidas ole, mutta kirjoitit kuitenkin aika nopeasti

. Olet siis laittanut lisävalot oman, ylimääräisen lisäkytkimen taakse? Ja releillä hoitanut lisävalojen vaihtamisen, kun pitkiä/lyhyitä vaihdellaan?
Just. Ensin ajattelin laittaa sumu- ja kaukovaloille omat katkaisijat, mutta päätin ensin kokeilla yhteistä. Ja tyytyväinen olen siihen ollut. Jos kerran haluaa lisää valoa, niin miksei sitten molempia? Releelle tulee ohjaus pitkiltä valoilta, eli lyhyillä palavat sumuvalot ja pitkillä apupitkät ilman sen enempiä räpeltämisiä.
Vietin eilen aikaa hakemalla kelvollista valokuviota lyhyille. Ainakin minun Gessussani se Cobran poltin pyörii täyden ympyrän paikallaan, mitään hahloa siinä ei ole, mikä tämän polttimen lukitsisi vain yhteen asentoon. Paras valokuvio löytyi aivan muusta asennosta kuin missä poltin kuuluisi olla. Eli ei ihan täysin vakuuta näiden kiinalaisten rimpuloiden laatu.
Illalla kävin pitkällä ajelulla. Valoa piisaa aika hyvin, sumuvalotkin antavat paljon lisää lyhyelle Xenonille. Tiedä vaikka johonkin sovittaisin vielä yhden muuntajaboksin ja laittaisin Xenonin siihen alkuperäiseen pitkäänkin.

Haitanneeko se paljon, vaikka onkin laiton, laitonhan se kolmas pitkä ajovalo on joka tapauksessa...