XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XT 660 R/X rakentelu
Käppyrät jäi toistaiseksi saamatta tulostus ongelmien takia.
Mulla on tuo otr 2-1 Akran pöntöllä, k/n ja snorkkeli irti.
46 hp renkaalta, vääntöäkin oli yli 60nm.
Co lukeman jätin 80.
Mulla on tuo otr 2-1 Akran pöntöllä, k/n ja snorkkeli irti.
46 hp renkaalta, vääntöäkin oli yli 60nm.
Co lukeman jätin 80.
Mistähän voi johtua että XT660X (~300km ajettu) sammuilee silloin tällöin risteykseen/valoihin tullessa, moottorijarrutuksen jälkeen, melkein heti kun kytkimen puristaa pohjaan? Pyörään asennettu LeoVincen sliparit, ei muuta. Ei oirehdi joka kerta, mutta silloin tällöin tosiaan. Voiko säädöissä olla jotai slipareiden vaihdon jälkeen?
-Tapsa
-Tapsa
Oletkos koittanut säätää sieltä mittarista? Ohjeet löytyy kyllä netistä, helppo homma eikä maksa mitään.
Tepe: En ole kokeillut. Voikohan sen säätää mahdollisesti sit ihan vituilleen? Pitääpä rueta googlettelee, mut saa laittaa suoraakin linkkiä.
-Tapsa
-Tapsa
Tuossa olis lontoon kielellä
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 64398;st=0
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 64398;st=0
Tuli laitettua tuollanen xt 660 r -08 ja nyt haluttais laittaa siihen 2-1 putkisto. Tuota metalmulen putkistoa olen harkinnu, mutta onkos tuo millään muotoa katulaillinen? Posliinien pelko on niin kova että pitäis joku laillinen putkisto saaha. Voiskohan joku kertoa mitä merkintöjä pitäis löytyä.
Sitten vielä tuosta tangon korotuksesta että kuinkas paljon vakio tankoa voi nostaa vaijereita ja johtoja vaihtelematta?
Sitten vielä tuosta tangon korotuksesta että kuinkas paljon vakio tankoa voi nostaa vaijereita ja johtoja vaihtelematta?
ko putkistossa eec hyväksyntä. ääni kylläkin on melkoisesti suurempi kuin pientä pihinää tuottavissa vakioputkissa. edut on (melu)haittoja merkittävästi suuremmat: painon säästö, kasvanut maavara, erityisesti metalmule pohjapanssaria käytäen, tyhjä tila vasemmalla sivulla > varabensa/työkalut/juomavesi ymsshowtime kirjoitti:Tuli laitettua tuollanen xt 660 r -08 ja nyt haluttais laittaa siihen 2-1 putkisto. Tuota metalmulen putkistoa olen harkinnu, mutta onkos tuo millään muotoa katulaillinen? Posliinien pelko on niin kova että pitäis joku laillinen putkisto saaha. Voiskohan joku kertoa mitä merkintöjä pitäis löytyä.
mä käytin vakiotangon kanssa 25 mm korotusta. nyt vaihdoin kiinnikkeet suoraan fat bar tankoon sopivaksi + korottavan tangon. haluaisin vielä lisää korotusta (oon 195 pitkä) mutta sitten pitäis laittaa uudet jarruletku ja kaasuvaijeri
- Lightning
- Pyörä: Yamaha XT660R
Olen selvitellyt noita 2-1 pakoputkistoja ja huomasin seuraavaa:
- OTR on varmaan hyvä ja kallis.
- Metal Mule halvempi ja varmasti OK ** päädyn varmaan tähän**
- Halpis ratkaisu voisi olla esim. käytetty/uusi MZ Baghira alkukäyrästö ja siihen joku Leo Vince tms.
- Mönkkäreissä käytetään samaa konetta esim. Yamaha 660 Raptor jonka alkukäyrästö voisi sopia.. Mikäli Raptorin osat sopiin niin jenkeissä olisi halpoja viripaketteja..
Poistin pyörästä heti alkuun snorkkelin ja ruuvasin mittaristosta syöttöjä lisää -> kaikki nykiminen etc. loppui kokonaan. Ilmaputsari menee varmaankin vaihtoon esim. K&N tai vastaava siihen sivulle.
Jupinaa pakoputkista etc. Saksalaiselta foorumilta.
http://www.xt-660.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3708
Kokonaisuudessa pyörä on hauska kompromissi -> painoa alas ja tehoja lisää..
- OTR on varmaan hyvä ja kallis.
- Metal Mule halvempi ja varmasti OK ** päädyn varmaan tähän**
- Halpis ratkaisu voisi olla esim. käytetty/uusi MZ Baghira alkukäyrästö ja siihen joku Leo Vince tms.
- Mönkkäreissä käytetään samaa konetta esim. Yamaha 660 Raptor jonka alkukäyrästö voisi sopia.. Mikäli Raptorin osat sopiin niin jenkeissä olisi halpoja viripaketteja..
Poistin pyörästä heti alkuun snorkkelin ja ruuvasin mittaristosta syöttöjä lisää -> kaikki nykiminen etc. loppui kokonaan. Ilmaputsari menee varmaankin vaihtoon esim. K&N tai vastaava siihen sivulle.
Jupinaa pakoputkista etc. Saksalaiselta foorumilta.
http://www.xt-660.de/forum/viewtopic.php?f=2&t=3708
Kokonaisuudessa pyörä on hauska kompromissi -> painoa alas ja tehoja lisää..
..Yamaha XT660R, Yamaha FZ1s, Honda VTX1300, Honda NX650, Suzuki GS500..
Millasii arvoja teillä on ollu 660:ssä tuolla mittarin co-valikossa ns. tehdas asetuksena? Itelläni on luku "18".
Kuinka nuo etupumput oletta purkaneet, kun sieltä pumpun pohjasta pitäisi se kuusikoloruuvi saada auki ja sehän pyörii luonnollisesti tyhjää siellä sisällä.
Pitäisikö se vaan kylmästi pulttipysyllä päräyttää auki vaikka tyhjää pyöriikin, jostain muusta pyörästä joku oli näin saanut auki...
Onko kukaan testannut esim. 20w haarukkaöljyä noitten vakiolitkujen tilalle?
Pitäisikö se vaan kylmästi pulttipysyllä päräyttää auki vaikka tyhjää pyöriikin, jostain muusta pyörästä joku oli näin saanut auki...
Onko kukaan testannut esim. 20w haarukkaöljyä noitten vakiolitkujen tilalle?
Juu pulttipyssyllä aukeaa, toinen vaihtoehto on yläkautta pitää erikoistyökalulla vastaan.
Menee tönköksi keula noin paksulla ölpällä.
Menee tönköksi keula noin paksulla ölpällä.
Weteraani kurapyöräilijä
Onko niissä sitten noin huikea ero? Noilla alkuperäisillä (10w kait) se keula on taas niin lötkö...
On 20 liian paksua, mutta kokeile vaikka 15. Parempi vaihtoehto on pelata määrällä, kuin laittaa liian paksua tavaraa.
Weteraani kurapyöräilijä
Mulla co tais olla 15, nyt se on 80.
Onko sulla laitettu putkee tai commanderia? Uskaltaakohan sen nostaa ihan huolettomasti johonkin tolle tasolle?Tepe kirjoitti:Mulla co tais olla 15, nyt se on 80.