Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Korutonta kuvien kertomaa,tämä tarttui ap.kameraan kun kakkoskodin kaduilla kävelin karapulassa tänään.
On jammu alennustilassa
Kun en olisi tuota Honturaa ostanut,olisi rekkarin perusteella voinut jäljittää omistajan ja tehdä ostotarjouksen. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ja keväällä tuon XT:n löytää lumenkaatopaikalta...
Ensin se haudataan tohon kasaan ja sit kuljetetaan lumikuorman mukana pois!
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Nostaa pystyyn,laittaa käyntiin ja lähtee ajamaan.KN76 kirjoitti:Ja keväällä tuon XT:n löytää lumenkaatopaikalta...
Toivottavasti joku tuon pelastaa ennen kauhakuormaajaa! Eikös HKI:n lumenkaatopaikallta löytynyt kaikenlaista viime keväänä kun oli oikea talvi takana?
Tai sit toi oottaa vaan lisää lunta ja piikkikumeja...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Jutale kirjoitti:Ei mulla ollu ikinä mitään ongelmia vaihteiston kanssa,tuorevoitelun kanssa kylläkin.(nimim.pari porautusta) Ja sit seosbensalla ilman voitelusysteemiä. Niissä koneissa oli jotain eroa kyllä tossa välillä. -83 ei ypvs 16hp,-84 ypvs muistaakseni 18hp ja -85 ypvs jo 22,2hp.Ulkonäkö kans muuttu tolla välillä,ja -85 tais olla eka kertaa levyjarru edessäTollanen -85 pitää vielä joskus saada muistoja verestämään
Ja joo,mitään nastoja sillon tarvittu,sillon oli vielä kuntoa ajaa ilmanki...
-84 oli eka ypvs ja levykin jo edessä,en muista oliko aiemminkin. Mulla meni vaihteistosta rattaita ihan tarpeeks ja petilaakerit oli sököt ostaessa ja uudelleen het sen jälkeen kun vuoden päästä myin.Toki oli ajettu matkaakin siinä välissä mutta kuitenkin...Sylinteri/mäntä/veivi osastolla ei sit ollu mitään ongelmaa,onneks
Tehoja en muista mutta viritys yritys hukkasi niin paljon olemattomasta väännöstä että piti palauttaa vakioks heti koeajon jälkeen.
Karkaa taas aiheesta:)
Pikkasen vielä karkuutetaan. Mulla oli -82 malli, jossa etujarru levyllä. Kurit viskasin hevon ...tuun ja suutinta vähän isommaks ja jestas että potki. Alavääntö oli vähän ohut verrattuna YPVS-himmeleihin, mutta tehoja oli.ceevu kirjoitti:Jutale kirjoitti:Ei mulla ollu ikinä mitään ongelmia vaihteiston kanssa,tuorevoitelun kanssa kylläkin.(nimim.pari porautusta) Ja sit seosbensalla ilman voitelusysteemiä. Niissä koneissa oli jotain eroa kyllä tossa välillä. -83 ei ypvs 16hp,-84 ypvs muistaakseni 18hp ja -85 ypvs jo 22,2hp.Ulkonäkö kans muuttu tolla välillä,ja -85 tais olla eka kertaa levyjarru edessäTollanen -85 pitää vielä joskus saada muistoja verestämään
Ja joo,mitään nastoja sillon tarvittu,sillon oli vielä kuntoa ajaa ilmanki...
-84 oli eka ypvs ja levykin jo edessä,en muista oliko aiemminkin. Mulla meni vaihteistosta rattaita ihan tarpeeks ja petilaakerit oli sököt ostaessa ja uudelleen het sen jälkeen kun vuoden päästä myin.Toki oli ajettu matkaakin siinä välissä mutta kuitenkin...Sylinteri/mäntä/veivi osastolla ei sit ollu mitään ongelmaa,onneks
Tehoja en muista mutta viritys yritys hukkasi niin paljon olemattomasta väännöstä että piti palauttaa vakioks heti koeajon jälkeen.
Karkaa taas aiheesta:)
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- gixxerman
Joo ja se iso lumenkaatopaikka on tossa melkein kulman takana,toivottavasti tuo ei joudu sinne,sen verran terhakkaan näköinen se vielä on.KN76 kirjoitti:Toivottavasti joku tuon pelastaa ennen kauhakuormaajaa! Eikös HKI:n lumenkaatopaikallta löytynyt kaikenlaista viime keväänä kun oli oikea talvi takana?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Pitihän se käydä tuolla Clasilla ja strapulli tuli ostettua. Kelkkaan aattelin sen pakata ku tulee yksin puoteltua umpista pitkin kairoja. Sitten kun on kunnolla kiinni, niin onpahan jotain näpräämistä kohmeisillä näpeillä kun muut konstit on koitettu. Pätevän oloinen kampe.pkilpo kirjoitti:Saa Clas Ohlssonilta kun Oulun myymälä avataan 25.11 .Tase kirjoitti:"Nauha juoksee lukon läpi eikä keräänny lukon akselille."rainerb kirjoitti:Jahas. Siis pikkasen monimutkaisempi kuormaliinan kiristin? Vai onko tossa jotain lisäarvoa tavalliselle kuormaliinaräikkään verrattuna?
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =150499317
Kura lentää...
Tänään olisi ollut muuten loistava surauttelukeli mutta tuo näkyvyys alkoi olla ongelma.Visiirit jäässä ja ilmankaan ei oikein 18 asteen pakkasella hirviä ajella.
Seuraavaksi kauppaan etsiskelemään kunnon suojaa kasvoille.
T Jarski
T Jarski
- gixxerman
LeoVincekö sulla tossa nykyään on änkkärinä?Jarski61 kirjoitti:Tänään olisi ollut muuten loistava surauttelukeli mutta tuo näkyvyys alkoi olla ongelma.Visiirit jäässä ja ilmankaan ei oikein 18 asteen pakkasella hirviä ajella.
T Jarski
Leo V Siinä mukana nyt kulkee ja sievästi murisee.
T Jarski
T Jarski
- gixxerman
Mulla vieläkin tuo sulta ostettu Duotech,jo nyt toisessa gessussa.