Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kumpiko se on 2.8 vai 3.1 :?:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan :evil: :twisted:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan :evil: :twisted:
Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.
pkilpo
Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16

Viesti Kirjoittaja pkilpo »

Pate05 kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan :evil: :twisted:
Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.
tuntuu menevän keuhkoihin tämä tauti. mulla on keuhkoputken keuhkokuume. yöllä oli hengenahdistusta.. nyt on lievää kuumetta antibiotti autto yskään. tuntuu tosiaan aiheuttavan astman kaltasia oireita. vitutttaa kun ei tullu otettua kausiinfluessa rokotetta vaikka sen ois ilman saanu.
Kuraköröttelijä
gixxerman

pkilpo kirjoitti:
Pate05 kirjoitti:
tuntuu menevän keuhkoihin tämä tauti. mulla on keuhkoputken keuhkokuume. yöllä oli hengenahdistusta.. nyt on lievää kuumetta antibiotti autto yskään. tuntuu tosiaan aiheuttavan astman kaltasia oireita. vitutttaa kun ei tullu otettua kausiinfluessa rokotetta vaikka sen ois ilman saanu.
Hyvin heikko,mut ei ihan oireeton ole,korvat tulehtuneet vieläkin ja muuten nuo kuvaamasi oireet. :cry: Ja töissäkin pitäisi jaksaa olla. :shock:
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

2.8 vm 89, ajettu sen reilu 100 tuhatta, hatcback ja tuotu jenkeistä ja kaikki tieto mitä tehty lytyy jenkkilästä asti 8) no käyn hakemassa uuen puolan ja homma jatkuu
Yksinäinen Susi
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

pkilpo kirjoitti:
Pate05 kirjoitti:
Toi on just samaa kun mulla on ollut koko talven. Lima menee nokasta keuhkoihin, ja ärsyttää keuhkoputkia kovasti. Lääkäri kirjoitti lievää avaavaa/parantavaa astmalääkitystä ja Duact:ia, jolla pysyi nokka kuivana. Sillä se lähti paranemaan. Ja tuo puolentoista viikon reissu Etelä-Afrikkaan, jossa oli parhaimmillaan +4 auttoi kanssa. Suomessa alkoi taas heti nokka valittamaan.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Vituttaa taas lähes kaikke helvetti taas tuntuu siltä että kaikki menee päin vittua paitsi munat !

Vuokra nousee 80e ja toi helvetin huono saunakin nousee 12e kk ja lääkäriltäkään ei saa mitään lappua jotta saisi polvitukeen kelalta jotain alennusta :( helvetti kyllähän noita paskoja tukia saa aika halvalla mut ne ei taas tue tarpeex polvea ortopedi juuri sanoi että pitäisi olla sellainen tuki joka tukee kunnolla noi halvat tuet kun ei tue :( no n 100e -> tarvisi köyhtyä :( tai sit taistella tän paskan polven kans ja varoa sitä koko ajan ortopedin mukaan ei ainakaan viel ruveta tekemään mitään leikkausta polveen :(

VITTUJEN VITTU SANON MINÄ !!!
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

kurapyörä kirjoitti:Vituttaa taas lähes kaikke helvetti taas tuntuu siltä että kaikki menee päin vittua paitsi munat !

Vuokra nousee 80e ja toi helvetin huono saunakin nousee 12e kk ja lääkäriltäkään ei saa mitään lappua jotta saisi polvitukeen kelalta jotain alennusta :( helvetti kyllähän noita paskoja tukia saa aika halvalla mut ne ei taas tue tarpeex polvea ortopedi juuri sanoi että pitäisi olla sellainen tuki joka tukee kunnolla noi halvat tuet kun ei tue :( no n 100e -> tarvisi köyhtyä :( tai sit taistella tän paskan polven kans ja varoa sitä koko ajan ortopedin mukaan ei ainakaan viel ruveta tekemään mitään leikkausta polveen :(

VITTUJEN VITTU SANON MINÄ !!!

Tuli juuri puhelu johtajalta että todennäköisesti tulossa lomautuksia töissä :( maanantaina olisi tarkoitus mennä töihin pitkän sairasloman jälkeen alkuviikosta pidetään palaveri töissä lomautuksista :evil: VOI PERSE ! taidan mennä muutamaksi päiväksi töihin ja valitaa polvea että ei ainakaan itselle heti tulu mitään lomautuksia ja hakea lisää saikkua !!!!
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset :evil:
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

sw-motechin sivujalka olikin automaattisesti palauttava ja voimaaki siinä on, on meinaan komee kolo sääres. :twisted:
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
-W-
Pyörä: Dune RR

Viesti Kirjoittaja -W- »

Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset :evil:
Sul on liian pien välijäähdyttäjä! :mrgreen: Paa tollanen "lampusta lamppuun" malli niin kulkoo ilma eikä ahista..! :lol:

Nii ja painetta sen verran ettei jouda vedet seisoskeleen siellä välijäähdyttäjässä.. :lol:
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset :evil:
Oliko Skoda?

2,0 TDI koneissa (uudemmissa malleissa) on jo useampi jäätynyt. Ja joissakin limppu on lähtenyt liikkeelle ja joutunut männän päälle :oops:

Majuri Disaster on tullut kylään...

Mua ei siis vituta, kun mun Skodillac on vm. 2001, joka nauttii vain ja ainoastaan 98E-(no joskus V-Power) merkkistä polttoainetta :lol:
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Somerolla ajot ja mopo paskana. Ja vitutusta ei vähennä itse aiheutettu olotila. Paha sellainen.
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

-W- kirjoitti:
Nii ja painetta sen verran ettei jouda vedet seisoskeleen siellä välijäähdyttäjässä.. :lol:
Johan tuota on tullut mietittyä, jos tonne lastun heittäis. Sais potkuakin lisää polttoainekulutuksen pienentyessä :shock:. Tai sitten ajelen kolmosella talla pohjassa, niin ainakin henki kulkis eri tahtia kuin vitosella tai kutosella :lol:
Jakke N kirjoitti:
Oliko Skoda?

2,0 TDI koneissa (uudemmissa malleissa) on jo useampi jäätynyt. Ja joissakin limppu on lähtenyt liikkeelle ja joutunut männän päälle :oops:

Majuri Disaster on tullut kylään...

Mua ei siis vituta, kun mun Skodillac on vm. 2001, joka nauttii vain ja ainoastaan 98E-(no joskus V-Power) merkkistä polttoainetta :lol:
Ford S-Max 2.0 TDCi. Mä arvasin, että kun ostaa tuoreemman auton (pakkorako), niin pa*kemman saa - niinhän siinä kävi :evil: . Vanha bensa-Mondeo (-98) ei ole koskaan jättänyt tielle tai siinä ei ole ollut ajamisen estävää vikaa.
Voi että mä vihaan a**oja :evil: mut ilmankaan ei voi olla.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Vastaa Viestiin