Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: Vitutus ketju!!
Kumpiko se on 2.8 vai 3.1 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan![]()
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
tuntuu menevän keuhkoihin tämä tauti. mulla on keuhkoputken keuhkokuume. yöllä oli hengenahdistusta.. nyt on lievää kuumetta antibiotti autto yskään. tuntuu tosiaan aiheuttavan astman kaltasia oireita. vitutttaa kun ei tullu otettua kausiinfluessa rokotetta vaikka sen ois ilman saanu.Pate05 kirjoitti:Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan![]()
Kuraköröttelijä
- gixxerman
Hyvin heikko,mut ei ihan oireeton ole,korvat tulehtuneet vieläkin ja muuten nuo kuvaamasi oireet.pkilpo kirjoitti:tuntuu menevän keuhkoihin tämä tauti. mulla on keuhkoputken keuhkokuume. yöllä oli hengenahdistusta.. nyt on lievää kuumetta antibiotti autto yskään. tuntuu tosiaan aiheuttavan astman kaltasia oireita. vitutttaa kun ei tullu otettua kausiinfluessa rokotetta vaikka sen ois ilman saanu.Pate05 kirjoitti:Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan![]()
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
2.8 vm 89, ajettu sen reilu 100 tuhatta, hatcback ja tuotu jenkeistä ja kaikki tieto mitä tehty lytyy jenkkilästä asti
no käyn hakemassa uuen puolan ja homma jatkuu
Yksinäinen Susi
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Toi on just samaa kun mulla on ollut koko talven. Lima menee nokasta keuhkoihin, ja ärsyttää keuhkoputkia kovasti. Lääkäri kirjoitti lievää avaavaa/parantavaa astmalääkitystä ja Duact:ia, jolla pysyi nokka kuivana. Sillä se lähti paranemaan. Ja tuo puolentoista viikon reissu Etelä-Afrikkaan, jossa oli parhaimmillaan +4 auttoi kanssa. Suomessa alkoi taas heti nokka valittamaan.pkilpo kirjoitti:tuntuu menevän keuhkoihin tämä tauti. mulla on keuhkoputken keuhkokuume. yöllä oli hengenahdistusta.. nyt on lievää kuumetta antibiotti autto yskään. tuntuu tosiaan aiheuttavan astman kaltasia oireita. vitutttaa kun ei tullu otettua kausiinfluessa rokotetta vaikka sen ois ilman saanu.Pate05 kirjoitti:Onko tauti jo ohi mutta yleiskunto heikkona ? Ite oon ollut oireeton viikon päivät mutta mitään ei jaksa tehdä, pienestäkin ruummiillisesta ponnistuksesta iskee hiki päälle ja hengästyy.gixxerman kirjoitti:Olo ei meinaa parantua talvimopoilukuntoon ollenkaan![]()
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Vituttaa taas lähes kaikke helvetti taas tuntuu siltä että kaikki menee päin vittua paitsi munat !
Vuokra nousee 80e ja toi helvetin huono saunakin nousee 12e kk ja lääkäriltäkään ei saa mitään lappua jotta saisi polvitukeen kelalta jotain alennusta
helvetti kyllähän noita paskoja tukia saa aika halvalla mut ne ei taas tue tarpeex polvea ortopedi juuri sanoi että pitäisi olla sellainen tuki joka tukee kunnolla noi halvat tuet kun ei tue
no n 100e -> tarvisi köyhtyä
tai sit taistella tän paskan polven kans ja varoa sitä koko ajan ortopedin mukaan ei ainakaan viel ruveta tekemään mitään leikkausta polveen 
VITTUJEN VITTU SANON MINÄ !!!
Vuokra nousee 80e ja toi helvetin huono saunakin nousee 12e kk ja lääkäriltäkään ei saa mitään lappua jotta saisi polvitukeen kelalta jotain alennusta
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
kurapyörä kirjoitti:Vituttaa taas lähes kaikke helvetti taas tuntuu siltä että kaikki menee päin vittua paitsi munat !
Vuokra nousee 80e ja toi helvetin huono saunakin nousee 12e kk ja lääkäriltäkään ei saa mitään lappua jotta saisi polvitukeen kelalta jotain alennustahelvetti kyllähän noita paskoja tukia saa aika halvalla mut ne ei taas tue tarpeex polvea ortopedi juuri sanoi että pitäisi olla sellainen tuki joka tukee kunnolla noi halvat tuet kun ei tue
no n 100e -> tarvisi köyhtyä
tai sit taistella tän paskan polven kans ja varoa sitä koko ajan ortopedin mukaan ei ainakaan viel ruveta tekemään mitään leikkausta polveen
Tuli juuri puhelu johtajalta että todennäköisesti tulossa lomautuksia töissä
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
Pöhlöjä videoita
A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset 
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
- t.t.tammi
- Pyörä: Pan European 1991
- Viesti:
sw-motechin sivujalka olikin automaattisesti palauttava ja voimaaki siinä on, on meinaan komee kolo sääres. 
Sul on liian pien välijäähdyttäjä!Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset
Nii ja painetta sen verran ettei jouda vedet seisoskeleen siellä välijäähdyttäjässä..
Oliko Skoda?Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset
2,0 TDI koneissa (uudemmissa malleissa) on jo useampi jäätynyt. Ja joissakin limppu on lähtenyt liikkeelle ja joutunut männän päälle
Majuri Disaster on tullut kylään...
Mua ei siis vituta, kun mun Skodillac on vm. 2001, joka nauttii vain ja ainoastaan 98E-(no joskus V-Power) merkkistä polttoainetta
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Somerolla ajot ja mopo paskana. Ja vitutusta ei vähennä itse aiheutettu olotila. Paha sellainen.
Johan tuota on tullut mietittyä, jos tonne lastun heittäis. Sais potkuakin lisää polttoainekulutuksen pienentyessä-W- kirjoitti:Nii ja painetta sen verran ettei jouda vedet seisoskeleen siellä välijäähdyttäjässä..Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset
Ford S-Max 2.0 TDCi. Mä arvasin, että kun ostaa tuoreemman auton (pakkorako), niin pa*kemman saa - niinhän siinä käviJakke N kirjoitti:Oliko Skoda?Å kirjoitti:A**osta jäätyi välijäähdytin sisältä lähes umpen ja meno loppui siihen. Tuli lähes litra vettä, kun sulateltiin se. Riittäis jo nää pakkaset
2,0 TDI koneissa (uudemmissa malleissa) on jo useampi jäätynyt. Ja joissakin limppu on lähtenyt liikkeelle ja joutunut männän päälle![]()
Majuri Disaster on tullut kylään...
Mua ei siis vituta, kun mun Skodillac on vm. 2001, joka nauttii vain ja ainoastaan 98E-(no joskus V-Power) merkkistä polttoainetta
Voi että mä vihaan a**oja
Miten tää oikein menee...