Minäkin olin juuri aikeissa kommentoida, kun luin tuon sinun loppukaneetin. Vaikka kuinka himottaisi ladata välimuistiin karttaruutuja sikanopeasti, tai jakaa niitä kavereiden kanssa kun on ne itse ladannut, niin molemmista on syytä pidättäytyä. Kukaan ei halua karttapaikan tukkeutuvan liiallisista latauksista (joskin epäilen, että se kyllä hyvinkin näkyy nytkin karttapaikan kuormituksessa ja nopeuksissapkilpo kirjoitti:
Mutta on hyvä kuulla mihin kaikkeen ihmiset käyttää fetchmappiä ja tätä. Nimenomaan teidän kehitysideat on niitä juttuja josta tulee se oikea tieto ja saadaan
tästäkin käyttökelpoinen. Kiitos niistä ja lisää kaivataan vaikka en entisiäkään oo vielä kaikkia ehtinyt tehdä![]()
Fetch_mapissä on tehty tarkoituksella satunnaista taukoa 30-60s tiilten hakujen väliin että karttapaikka ei ihan tukkeutuisi ja tämä koko lysti loppuis. Siksi se on "hidas". Ja osittain myös siksi en oo ite tehny automaattista latausta puuttuville karttapaloille vaan käsin napsutellen. Ettei tosiaan tuo hieno karttapaikkapalvelu loppuis tai jotenkin vaikeutuis.
Joten näillä mennään jotta ei pilata toimivaa systeemiä! Jos karttapaikka muuttaisi järjestelmäänsä oikein perusteellisesti liiallisen imuroinnin tms. johdosta, niin aika monella meistä herahtaisi ensiksi kyyneli silmään, ja sen jälkeen menisi lompakko vereslihalle.
Minulla ei vielä ole ollut iloa tutustua arvoisan herra kuvasurauttelija-guru pkilpon softatuotteeseen (millä ajalla sinä oikein noita näpräät kasaan?
Terveisin,
FETCH_MAPin virallinen tukija.