timo kirjoitti: ...vaikka tietäähän sen kuka on voittaja...
+1Jukka kirjoitti:Sarkolan Suuri Filosofi iskee jälleen asian ytimeen.
Vaivaako Avesta-ikäväJukka kirjoitti:... husqvarna...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
timo kirjoitti: ...vaikka tietäähän sen kuka on voittaja...
+1Jukka kirjoitti:Sarkolan Suuri Filosofi iskee jälleen asian ytimeen.
Vaivaako Avesta-ikäväJukka kirjoitti:... husqvarna...
Miten niin?Jukka kirjoitti:faktaa että kotari jää kakkoseksi!
juu, oon kans tuota ihmetellyt. pitääkö se ripustaa etupyörästä kattoon roikkumaan, että saa öljyt vaihdettua. eihän sieltä vanhoja öljyjä pois saa, kun öljypohja sojottaa ylös.timo kirjoitti:-Hesburgerissa kaikki muu jotenkuten natsaa, mutta kone on VÄÄRINpäin.
No tästä kääntäen, jos pyörät on jotakuinkin yhtä hyviä, niin miksi ajaa juuri porkkanalla? Mulla on yksi kotari ollut ja tasaisin väliajoin niitä kokeillut, mutta ei vaan tunnu omalta, värivikaa kaiketi.Jani M kirjoitti:Ei oikein mene minun ymmärrykseen, mistä joillakin paha porkkana-allergia juontaa juurensa. Mitä muuta ihmeelllistä kotarissa on, kun että se on metsäpelipuolella yleinen? Teknisesti nuo ovat melko samanlaisia kaikki. Toimivuudessa ei ole missään pyörässä nykyään enää toivomisen varaa. Ajolleen pyörissä ei ole kovinkaan suuria eroja. Kilpailun kärjessä näkee ihailtavan tasaisesti useita merkkejä. Moniko vetää herneet nenään volkkarista? Niitä kun sattuu oleen autoista eniten.
sää unohdit(et uskaltanut) parjata yhtä merkkiä. se minkä nimenkin oikeinkirjoittaminenkin tuottaa vaikeuksia.timo kirjoitti:Miten niin?Jukka kirjoitti:faktaa että kotari jää kakkoseksi!![]()
Eihän se voi olla mahdollista, koska ainakin minä löydän monista muista merkeistä erittäin vakavia puutteita ja arveluttavia vikoja joita ei Kotarista löydä. Annas kun luettelen:
-Hesburgerissa kaikki muu jotenkuten natsaa, mutta kone on VÄÄRINpäin.
-TM on heti alkuunsa HUONOsti varustettu. Siitä puuttuu K.
-Yamaha, saman tyyppinen vika, kaksi ensimmäistä vokaalia ei sovi suomalaisen suuhun, Ya.. EI toimi.
-Beta, miksi? Miksei Alfa? Alfa on ensin, Beta toinen, ts. HÄVIÄJÄ.
-Kawasaki on vihreä, se on AMATÖÖRIen tunnusväri. Kukaan ei halua sitä leimaa.
-Honda oli Saddam Husseinin suosikkipyörä. Saddam oli MURHAAJA.
-Suzuki on pahamaineisen puolisotilaallisen Indonesian Acehin-alueen moottoripyöräpoliisin työkalu. Köyhä Aceh kärsii ETNISESTÄ SYRJINNÄSTÄ ja 2004 rannikolle iskeneestä ZUNAMIsta eniten koko Intian valtameren alueella.
En nyt lähde hakemalla hakemaan tekemällä tehtyjä muita vastineita, eiköhän nämä riitä.
joskus kattelin Timon ajamista ja ajattelin, ettei sillä ole itsesuojeluvaistoa ollenkaan, mutta taisin erehtyä. kyllä se jotain pelijätä ymmärtäätimo kirjoitti:Ai Winha?
Se tulee kaksoisweellä.
Kova rassi, siitä kuullaan vielä MM-piireissä.