Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Höpö höpö. Asiakkaat on perseestä kun ne ei halua maksaa palveluista.
Kylätason kurapyöräilijä.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Hmm... Eli jos saataisiin firman pomot, työntekijät ja asiakkaat vaihdettua parempiin, kaikki olisi hyvin? Saattaa hyvinkin pitää paikkansa.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Ei mun mielestä asiakkaissa oo mitään vikaa tai ei ainakaan niissä joiden kanssa mää oon tekemisissä. Kesä tulossa, hameen helma lyhenee ja muutenki vaatteet vähenee / ohenee, toimistoissa on kiva käydä :mrgreen:
Mutta koska tämä on vitutus-ketju niin jos joku asiassa vitutaa niin se että vähäpukeisuus ottaa välillä pumpun päälle tällaisella vanhalla kurpalla :evil: Ei tommosii ollu silloin ku mä olin nuori, ei edes lehtien kuvissa :shock:
pepe750
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Pate05 kirjoitti:Ei mun mielestä asiakkaissa oo mitään vikaa tai ei ainakaan niissä joiden kanssa mää oon tekemisissä. Kesä tulossa, hameen helma lyhenee ja muutenki vaatteet vähenee / ohenee, toimistoissa on kiva käydä :mrgreen:
Mutta koska tämä on vitutus-ketju niin jos joku asiassa vitutaa niin se että vähäpukeisuus ottaa välillä pumpun päälle tällaisella vanhalla kurpalla :evil: Ei tommosii ollu silloin ku mä olin nuori, ei edes lehtien kuvissa :shock:
Samaa mieltä! Ainoo mikä vitutaa on se kun mikään ei vituta!
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

ktndwn kirjoitti:Vaihteeksi taas hivenen vituttaa. Pomo läväytti irtisanomisilmoituksen kouraan. Taitavi olla kesän ajelut aika vähissä ny sitten. :(
Otan osaa. Nimimerkillä "kolmesti saman kokenut".
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

Lainaus epikriisistä 31.3.2012:
43-v. mies, sitkeä FA-taipumus jo pidempään ja KYSissä ablaatiohoitokin kahteen otteeseen tehty, viimeisin 4/2011. Näidenkin jälkeen useita flimmereitä ollut, kardioversiolla käännetty.

Vituttaa kun ei voi tehdä minkäänlaisia suunnitelmia lähdöstä mihinkään.
Kun tuo flimmeri iskee päälle niin hengästyy jo pyörän päälle noususta.

Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Joo,tämä sydänihimisen elämä on vähän rajoittuneempaa,kaikkea ei voi tehdä,mitä mieli tekisi :cry:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ana
Pyörä: SE+ muut

Viesti Kirjoittaja Ana »

Noo saitte tänään uuden jäsenen kun toimitin Kuikan nurkille 8kessun.
Ana.
Ana
Pyörä: SE+ muut

Viesti Kirjoittaja Ana »

Nii ja miks se on täs ketjus ku se ei oo enää mulla.
Ana.
Lycanth
Pyörä: DR350

Viesti Kirjoittaja Lycanth »

Pyörä jäi vaihteeksi välille. Kipinän hukkasi. Jos sitä joisi pari päivää ja kävis sitten ihmetteleen mikä nyt mättää. Vertakin uhrasin, kun penkin käytin irti.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

gixxerman kirjoitti:Joo,tämä sydänihimisen elämä on vähän rajoittuneempaa,kaikkea ei voi tehdä,mitä mieli tekisi :cry:
RTJ kirjoitti:Terve

Lainaus epikriisistä 31.3.2012:
43-v. mies, sitkeä FA-taipumus jo pidempään ja KYSissä ablaatiohoitokin kahteen otteeseen tehty, viimeisin 4/2011. Näidenkin jälkeen useita flimmereitä ollut, kardioversiolla käännetty.
Vituttaa kun ei voi tehdä minkäänlaisia suunnitelmia lähdöstä mihinkään.
Kun tuo flimmeri iskee päälle niin hengästyy jo pyörän päälle noususta.
Riku
Lycanth kirjoitti:Pyörä jäi vaihteeksi välille. Kipinän hukkasi. Jos sitä joisi pari päivää ja kävis sitten ihmetteleen mikä nyt mättää. Vertakin uhrasin, kun penkin käytin irti.
Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Lycanth
Pyörä: DR350

Viesti Kirjoittaja Lycanth »

Kunkku kirjoitti:
Juu eiköhän nekin sydänvaivat tule sitten 30 vuoden päästä. Nyt voi vittuuntua pienemmistä asioista.
gixxerman

Lycanth kirjoitti:
Kunkku kirjoitti:
Juu eiköhän nekin sydänvaivat tule sitten 30 vuoden päästä. Nyt voi vittuuntua pienemmistä asioista.
Älä ole varma,ettei tule nuorempana vaan,viereisessä sängyssä makaili 36v mieshenkilö saman vaivan kanssa kuin minä :shock:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

juhan kirjoitti:
Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.
Mitä ihmettä :?: :?: :?:
Vastaa Viestiin