Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Vitutus ketju!!
Höpö höpö. Asiakkaat on perseestä kun ne ei halua maksaa palveluista.
Kylätason kurapyöräilijä.
Hmm... Eli jos saataisiin firman pomot, työntekijät ja asiakkaat vaihdettua parempiin, kaikki olisi hyvin? Saattaa hyvinkin pitää paikkansa.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Ei mun mielestä asiakkaissa oo mitään vikaa tai ei ainakaan niissä joiden kanssa mää oon tekemisissä. Kesä tulossa, hameen helma lyhenee ja muutenki vaatteet vähenee / ohenee, toimistoissa on kiva käydä
Mutta koska tämä on vitutus-ketju niin jos joku asiassa vitutaa niin se että vähäpukeisuus ottaa välillä pumpun päälle tällaisella vanhalla kurpalla
Ei tommosii ollu silloin ku mä olin nuori, ei edes lehtien kuvissa 
Mutta koska tämä on vitutus-ketju niin jos joku asiassa vitutaa niin se että vähäpukeisuus ottaa välillä pumpun päälle tällaisella vanhalla kurpalla
-
pepe750
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Samaa mieltä! Ainoo mikä vitutaa on se kun mikään ei vituta!Pate05 kirjoitti:Ei mun mielestä asiakkaissa oo mitään vikaa tai ei ainakaan niissä joiden kanssa mää oon tekemisissä. Kesä tulossa, hameen helma lyhenee ja muutenki vaatteet vähenee / ohenee, toimistoissa on kiva käydä![]()
Mutta koska tämä on vitutus-ketju niin jos joku asiassa vitutaa niin se että vähäpukeisuus ottaa välillä pumpun päälle tällaisella vanhalla kurpallaEi tommosii ollu silloin ku mä olin nuori, ei edes lehtien kuvissa
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Otan osaa. Nimimerkillä "kolmesti saman kokenut".ktndwn kirjoitti:Vaihteeksi taas hivenen vituttaa. Pomo läväytti irtisanomisilmoituksen kouraan. Taitavi olla kesän ajelut aika vähissä ny sitten.
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Terve
Lainaus epikriisistä 31.3.2012:
43-v. mies, sitkeä FA-taipumus jo pidempään ja KYSissä ablaatiohoitokin kahteen otteeseen tehty, viimeisin 4/2011. Näidenkin jälkeen useita flimmereitä ollut, kardioversiolla käännetty.
Vituttaa kun ei voi tehdä minkäänlaisia suunnitelmia lähdöstä mihinkään.
Kun tuo flimmeri iskee päälle niin hengästyy jo pyörän päälle noususta.
Riku
43-v. mies, sitkeä FA-taipumus jo pidempään ja KYSissä ablaatiohoitokin kahteen otteeseen tehty, viimeisin 4/2011. Näidenkin jälkeen useita flimmereitä ollut, kardioversiolla käännetty.
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Joo,tämä sydänihimisen elämä on vähän rajoittuneempaa,kaikkea ei voi tehdä,mitä mieli tekisi 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pyörä jäi vaihteeksi välille. Kipinän hukkasi. Jos sitä joisi pari päivää ja kävis sitten ihmetteleen mikä nyt mättää. Vertakin uhrasin, kun penkin käytin irti.
gixxerman kirjoitti:Joo,tämä sydänihimisen elämä on vähän rajoittuneempaa,kaikkea ei voi tehdä,mitä mieli tekisi
RTJ kirjoitti:Terve
Riku
Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa.Lycanth kirjoitti:Pyörä jäi vaihteeksi välille. Kipinän hukkasi. Jos sitä joisi pari päivää ja kävis sitten ihmetteleen mikä nyt mättää. Vertakin uhrasin, kun penkin käytin irti.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Juu eiköhän nekin sydänvaivat tule sitten 30 vuoden päästä. Nyt voi vittuuntua pienemmistä asioista.Kunkku kirjoitti:
Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa.
- gixxerman
Älä ole varma,ettei tule nuorempana vaan,viereisessä sängyssä makaili 36v mieshenkilö saman vaivan kanssa kuin minäLycanth kirjoitti:Juu eiköhän nekin sydänvaivat tule sitten 30 vuoden päästä. Nyt voi vittuuntua pienemmistä asioista.Kunkku kirjoitti:
Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Mitä ihmettäjuhan kirjoitti:Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa.