Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

No voi vitt.... :lol: :mrgreen: :lol:
Kylätason kurapyöräilijä.
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

garbonaare kirjoitti:Punttisali ei ole mulle oikein ikinä sopinut.
Liian kilpailuhenkinen kai, koska olen aina repinyt itseni jossain vaiheessa siellä rikki.

Nuorukainen tänään selkäniksauksen jälkeen totesi aikoneensa alkaa joogaamaan, ja ajattelisin sen olevan yksi mahdollisuus saada liikkuvuutta niveliin.
Niitä kun on kuitenkin muitakin tyylejä kuin se sukkahousu tapa.
Mulla on kans selkä vaivannu useemman vuoden tauon jälkeen(kui sattuski et just siihe kevääseen kun en oo mopoo kertaakaan hankest kaivanu) ja lääkäri puhu että iskias(kuukausien ajotauko puukolla tai ilman) tai allasjuoksu. Oon nyt käyny eläkeläisten kans muutaman kerran vettä polkemassa ja rupee alaselkä liikkuunki. Selkeesti ottaa selän päälle, samal tuossa selkä venyy ja tosiaan happee pääsee paremmin selkärankan rustoihin niin paranee nopeemmin jos siellä on iskiaksen poikasta.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
ville.k
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi

Viesti Kirjoittaja ville.k »

jaa kirjoitti:
bisti kirjoitti:Selkävaivoihin auttaa kahvakuula 8)

Kuva
Toi on kyllä aika vaikee nielaistava. :shock:
Melkein valahti kuset housuun:)
-Ville-
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Aamulla kipupiikki ja tramalit, niin jo alkoi iltapäivällä pystyä liikkumaan.

Tota vesijuoksua vois kyllä koittaa myös, kunhan järvet lämpee.
Jotain on kuitenkin pakko alkaa harrastaa. Ikää kun kertyä ja painoa samaan tahtiin, eikä luustokaan enää tästä vahvistu.

Oli sen verran pelkotiloja mielessä välkkyvien kauhukuvien välilevyn pullistumista ja muista jutuista, jotka lopettaisivat hauskimman harrastuksen.
Tai siirtäis sen assulle jalat eteenpäin menoksi...
ville.k
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi

Viesti Kirjoittaja ville.k »

Tai siirtäis sen assulle jalat eteenpäin menoksi...[/quote]

Jos toi edes lasketaan vaihtoehdoks niin kehoitan aloittamaan sen vesijumpan vaikka heti..:)
-Ville-
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

garbonaare kirjoitti:...siirtäis sen assulle jalat eteenpäin menoksi...
Jaa tämmönen?

Kuva

tai...

Kuva
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Määki otin töistä kopallisen liikuntaseteleitä että vois käydä vesijuoksusa täsä että sais pidettyä edes jossain kunnosa tuon selän. Kertaakaan en oo vielä saanu aikaan käydä mutta jospa sitä ennenku ne vuoden loppuun vanhenee niin ehtis.

No eiköhän se taas kohta tule stressistä jumiin kun käyrä nousee samaa mukaa kun vesi kellarisa. Kaikkea paskaa sitä saa kans kokea. Ja uima-allas läpät on kuultu ja koitettu niillä ihtiä lohuttaa.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

piti lähteä iltakaffelle naapurkylään,kun menin mopedille,avaimet oli jo lukossa ja virta päällä,tietty :evil: akku taas! ihan tyhjä,jo kolmas kerta viikon sisään...piräsköhän laittaa avaimet kuminauhalla kaulaan,niinku mukuloille :roll:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

ville.k kirjoitti:Tai siirtäis sen assulle jalat eteenpäin menoksi...
Jos toi edes lasketaan vaihtoehdoks niin kehoitan aloittamaan sen vesijumpan vaikka heti..:)[/quote]
Suosittelen,itse harrastanut sitä jo monta vuotta,hyvää kuntoilua.
Itse hommasin vedenkestävän mp3 soittimen,kun altaassa sai kuulla juttuja,kuten vaikuttaako tatuointi alaselässä epiduraalipuudutuksen ottamiseen synnytyksessä,nii parempi vaihtoehto oli rock. :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Juhana kirjoitti:piti lähteä iltakaffelle naapurkylään,kun menin mopedille,avaimet oli jo lukossa ja virta päällä,tietty :evil: akku taas! ihan tyhjä,jo kolmas kerta viikon sisään...piräsköhän laittaa avaimet kuminauhalla kaulaan,niinku mukuloille :roll:
Herää kysymys, mistä sää pyöräs yleensä sammutat? Virta-avaimesta, kun sammuttaa, niin luulis ongelman poistuvan.
Jos päädyt kuitenkin kuminauhaan, niin suosittelen kypärän poistamista vasta, kun on noussut pyörän päältä.
Happi
Juhana

Juu,no siittä sammutus-keinukytkimestähän tuo,kun on kytkin pohjassa,jalat maassa ja sormet etujarrua painamassa on vain peukalo vapaana sammuttaa.joku uusi rutiini on pakko opetella,ei auta mikään.
Rässi66
Pyörä: Honda CR250R

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jos hämmennät sen vihreän valon sinne mittaristoon pysähdyttyäsi, niin toinen käsi olis vapaana virta-avaimelle.
Juhana

Ei käy,kun vaihde tarvii olla pesässä,että pääsee pyörän päältä pois,kun toi on niin korkee(mulle).samaten kyytiin noustessa,startissa sitten vasta pois.tossa tallin lattialla tasasella onnistuis kyllä,mutta helpompi hypätä selkään,kun mopo ei liikueteen /taakse suunnassa.Kun vaihdoin uudet rossipopot,ei tahtonu jalka nousta yli vaan potkasin satulaan ,ja nurin oltiin :oops: nyt jo jalka nousee...
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Jatka sivujalkaa sen verran että tukee pyörää että voit käyttää jalkatappia ponnahduslautana. Mulla ei ainakaan kaadu vaikka hypin jalkatapin (sivujalan puoleisen :) päällä.
Русский военный корабль, иди на хуй
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Mulla toimii pyörän päälle nouseminen mäessä vaihde vapaalla, kun samalla painaa etujarrua kiinni. Siellä se käsi kuitenkin on. Ja stongan voi ehkä kääntää tappiin oikealle?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Vastaa Viestiin