Erikoista että vesikin pysyy sen harjanteen päällärainerb kirjoitti:Kivaa on olluttertsu kirjoitti:Kävästiin ajelemassa ja lystiä oli: http://www.youtube.com/watch?v=BaDs5InI ... tube_gdataJa hauska tuo kameran kuvakulma. En olekaan ennen hoksanut, että kaikki Oulun seudun hiekkatiet kulkevat jyrkän harjanteen päällä!
Oulun seudun päristelyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Oulun seudun päristelyt
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Oulun seudun päristelyt
Ettekö tieneet että maapallo on pallon muotoinen? Tuossa kiinan kamerassa on niin laajakulmainen linssi, että se näyttää maapallon muodon aivan oikeastikin 
Kura lentää...
Montan motoristisauna tiistaisin
Pääsiskö sitä Oulun seudun kurapyöräpiireihin tutustumaan vaikkapa Montan motoristisaunassa huomenna tiistaina 22.5. klo 18-20. OPM (oma pyyhe mukaan, ei pullo... ainakaan jos MP:llä tulee paikalle ja meinaa sillä myös jatkaa)
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
Meikä sinne ainakin tulee, tosin kahdella a****la.
adventure muka painava?
Wanhakin pyörähti ihmettelemässä mokomaa. Tuota mahdollisuutta pitää vielä hyödyntää kesänmittaan.
Weteraani kurapyöräilijä
Oulun seudun päristelyt
Kertokaas mimmonen juttu toi motoristisauna oli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
shakali
- Pyörä: KLE500&TS125x2
MarDu kirjoitti:Kertokaas mimmonen juttu toi motoristisauna oli.
Voishan tuonne lähteä joku kerta kattomaan, mutta arvatenkin menee näin:
päristellään saunaan, osa kiertää kaikki kuralammikot ja susikaarrot ennen kuin saapuu paikalle. Tämän jälkeen saunotaan ja kerrotaan toisille päristelyaiheisia juttuja ja otetaan tietysti löylykisa. Heitetään löylyä vähän vielä lisää ja sitten onkin jo aika lähteä kotiinpäin. Kypärä märkään päähän ja päristellen kotiin. Kotona kerrotaan puoliskolle kuinka hienot päristelyt oli.
Toki voi olla että olen pahasti väärässäkin, joten pitänee käydä joskus katsomassa.
---
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
Tiistaina saunoneena voin vahvistaa, että noin se menee. Löylykisaa ei kyllä saatu kymppivalven kanssa aikaiseksi, eikä ollut tungosta. Kiitos kymppivalvelle makkaratarjoilusta!
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
Löylykisat on MIESTEN hommia, ei kannata tämmoisten poikasten semmoisiin osallistua.
Kiitos, hyvä että kelpasi.
Kiitos, hyvä että kelpasi.
adventure muka painava?
Mistäpäin nuo maisemat oli? Makiaa baanaa...tertsu kirjoitti:Kävästiin ajelemassa ja lystiä oli: http://www.youtube.com/watch?v=BaDs5InI ... tube_gdata
Auto- ja prätkämaalaukset, fiksaukset ym.ym www.splmotor.com
Tyrnävällä ja Muhoksella päinhän nuita susikaartoo ym.oulunseudun parhaasta päästä olevia hiekkapätkiä on,
itse oon huomenna (su) menossa porkkaamaan just samoja teitä yhden kaverin kanssa,jos kiinnostaa niin
tervetuloa samaan porukkaan.
itse oon huomenna (su) menossa porkkaamaan just samoja teitä yhden kaverin kanssa,jos kiinnostaa niin
tervetuloa samaan porukkaan.
Missähän päin Oulua olisi aloittelijalle sopivat reitit? Olen käynyt tuolla Hiukkavaaran ja Sanginjoen alueella tesmailemassa kuinka tuolla Kotarilla pöristely onnistuu, mutta olisi kiva tietää muitakin reittejä/alueita tällä. Olen kuullut, että Oulunsalossa ennen Hailuotoa olisi joitain sorateitä, onko näin?
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Kansalaisen kartapaikka auttaaLortdadu kirjoitti:Missähän päin Oulua olisi aloittelijalle sopivat reitit? Olen käynyt tuolla Hiukkavaaran ja Sanginjoen alueella tesmailemassa kuinka tuolla Kotarilla pöristely onnistuu, mutta olisi kiva tietää muitakin reittejä/alueita tällä. Olen kuullut, että Oulunsalossa ennen Hailuotoa olisi joitain sorateitä, onko näin?
Ehdotus: ota kartta pöydälle, ja mieti minne haluat ajaa (Muhokselle kahville? Joku tuttu laavu? jne.
Parin vuoden kuluttua onkin jo se ongelma, että pitäa ajaa aika kauas, että löytyisi uusia maisemia.
Muut Oululaaset osaavat minua paremmin antaa vinkkejä hyvistä hiekkakuopista jne. Mä tunnen oikeastaan vain haukiputaan Annalankankaan. Niin ja Susikaarron...
Vielä vinkki: jokaisen sokkomutkan takana odottaa traktori tai kovaa ajava Hiace tai marjanpoiminnassa oleva eläkeläispariskunta Ooppelilla. Oikeasti. Iisisti.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Oulun seudun päristelyt
Käväsin juhannusaatto ajelulla ja paistelin makkarat Pilapaselän laavulla. Kukas se ajeli oranssilla 990 Advella siitä ohi eikä joutanut edes poriseen? Olin siinä valmiina jo lapanen pystössä kun tutun kuuloinen pörinä alkoi lähestyä.
Kura lentää...