Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Juhana »

no tossa mun rajoitukset tulee vastaan,jarrulle ei ylety,ennenkuin on jalka yli satulasta,ja sarvia ei voi vetää linkkuun,kun mopo muuttuu liian labiiliksi,jos mopon painopiste siirtyy ohi tukipisteiden sille kuskittomalle puolelle ,tapahtuu väistämätön,eli mopo kyljelleen,ja jos yritän vastustaa,mukana mennään.on muutamasti koettu :oops: mitäs menin ostamaan aikanaan aikuisten mopon :lol:
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Kyllä se kevyt pyöräkin painaa kun laki pisteen ohittaa, on huomattu :lol: no jalostaa vaan roppaa lisää tuolle voima/ kestävyys reenille niin eiköhän tuo pystyssä pysy paremmin
Yksinäinen Susi
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

jarno78 kirjoitti: no jalostaa vaan roppaa lisää
mä oon yrittäny pysyä irti noista Jalo-alkuisista aineista,kun ei ne o auttanu yhtään pystyssä pysymiseen, vaan päin vastoin :lol:
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Juhana kirjoitti:
jarno78 kirjoitti: no jalostaa vaan roppaa lisää
mä oon yrittäny pysyä irti noista Jalo-alkuisista aineista,kun ei ne o auttanu yhtään pystyssä pysymiseen, vaan päin vastoin :lol:
:lol:
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

S.....a,viikonlopun poissa kotoa ja heti oli yksi olkkarin ikkuna rikki,toisn vaan uloin ruutu,mutta rahanmenoa tietää ja jälki oli vähän sen näköistä,kuin joku olisi heittänyt kiven siihen,tai ainakin iso lintu täytynyt olla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pilssi
Pyörä: Super Tenere 750

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Vittu niin lähti voron kynsiin kypärä työmaan parkkipaikalta. Yleensä poksissa kypärä, mutta nyt poksi kotona ja kypärä peilissä.
jarno78

Nyt pikku sutki sitten leipas, hiukka enemmän vetoo aamulla matkalla töihin ja nirsk ja kytkin pohjaan ja siihen sammu. Lämpö mittari nousi ihmeellisen korkialle tuota ennen ja en tiä mikä meni, polkee se antaa, mut puristuksia ei oo enää :evil: No täytyy varalta vaihtaa renkaiden laakeritkin eteen ja taakse, kun takana laakeri suorastaan ui vaseliinissa, en halua ees tietää mitä eestä löytyy ja täs manailen kans et toivottavasti koneessa on öljyä, kun en oo missään välissä kerinnyt kattoa sitä. No posiitivista on et mahollisesti tuore voitelu toimii, tulppa oli ainakin sen näköinen,mut taidan ottaa sen pois ja sekotella ite, niin kuin teen tunassakin :P ei tartte miettiä tuolla susi rajalla et toimiiko vai ei perkele ja kuntokin on noussut, 8 km 40 minuuttiin ilman et ois hengästynyt.
Täytyy pummata kyyti tänään rakkaani luokse, työntää sitä n.3 km tallille ja kävellä vielä kotio n.4 km ja aamulla oli vielä geisha pallo reeni, et liikuntaa ihan tapeeksi yhelle päivälle :mrgreen:
Yksinäinen Susi
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Juhana kirjoitti:no tossa mun rajoitukset tulee vastaan,jarrulle ei ylety,ennenkuin on jalka yli satulasta,ja sarvia ei voi vetää linkkuun,kun mopo muuttuu liian labiiliksi,jos mopon painopiste siirtyy ohi tukipisteiden sille kuskittomalle puolelle ,tapahtuu väistämätön,eli mopo kyljelleen,ja jos yritän vastustaa,mukana mennään.on muutamasti koettu :oops: mitäs menin ostamaan aikanaan aikuisten mopon :lol:
tää tumppi potkasee sivujalan alas, pyörä siihe nojalle ja sit vast pyristellään ales. Kyytiinki sillee et pyörä sivujalal.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

gixxerman kirjoitti:S.....a,viikonlopun poissa kotoa ja heti oli yksi olkkarin ikkuna rikki,toisn vaan uloin ruutu,mutta rahanmenoa tietää ja jälki oli vähän sen näköistä,kuin joku olisi heittänyt kiven siihen,tai ainakin iso lintu täytynyt olla
Tutult näyttää. Meitin 4V veti pultit ja heitti keppihevosen talon isoimpaan ikkunaan ja sisin ikkuna rikki.
Toivottavasti tuosta saa eri kerrokset irti erikseen, joku 140x130 ruutu makso vähä päälle satasen ite kuljetettuna.
Positiivista on ettei ollu pakkaskelejä. :mrgreen:
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
gixxerman

t.t.tammi kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:S.....a,viikonlopun poissa kotoa ja heti oli yksi olkkarin ikkuna rikki,toisn vaan uloin ruutu,mutta rahanmenoa tietää ja jälki oli vähän sen näköistä,kuin joku olisi heittänyt kiven siihen,tai ainakin iso lintu täytynyt olla
Tutult näyttää. Meitin 4V veti pultit ja heitti keppihevosen talon isoimpaan ikkunaan ja sisin ikkuna rikki.
Toivottavasti tuosta saa eri kerrokset irti erikseen, joku 140x130 ruutu makso vähä päälle satasen ite kuljetettuna.
Positiivista on ettei ollu pakkaskelejä. :mrgreen:
Joo,no asia selvisi kahden naapurin pojat olivat olleet asialla,ei vielä selvinnyt,kuka heistä,isät saavat päättää maksumiehen.
Minun lapsuudessani olisi tuosta tullut remmiä sen verran,ettei pariin päivään olisi istunut,nykyään kait selviää päänsilityksellä. :evil:
No,onneksi saa ja se sisempi olis ollut tuplaruutu,tässä uloimmassa vaan yksi lasi
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Salsa
Pyörä: itämainen

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Tuommoinen ikkunasärkeminen oli joskus pikkupoikana vähän niinku pakkotehtävä. Mutta se tunne, kun odottaa, että mitä tapahtuu sitten, kun särkeminen huomataan ja syyllinen löytyy....

Onko silloin kyse tästä omastatunnosta?
TransUralisti
gixxerman

Siitä ja se tuntuu olevan katoava luonnonvara nykyään :x
Kampi
Pyörä: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Enpä olisi kuvitellut tähän ketjuun kirjoittavani ihan heti mutta nyt kyllä täytyy. Tänään opetusajossa jouduin sitten kiilaamisen ja haittaamisen kohteeksi. Tapahtuma eteni suunnilleen näin:

Ajettiin oppilaan kanssa Lahtikaupungin keskustan läpi Aleksia pitkin kohti linja-autoasemaa. Torin kohdalla on bussikaistoja. Vähän ennen Marolankadun risteystä kehotin oppilasta vaihtamaan oikealle kaistalle (bussikaista jossa mopolla saa ajaa). Olihan se vähän jännä tilanne oppilaalle mutta open silmin kuitenkin vailla suurempaa riskiä.

Tämä ei jollekin mutterikuskille sitten kelvannut. Minä moottoripyörällä en tietenkään mennyt bussikaistalle vaan viivytin kaistanvaihtoa kunnes bussikaista loppuisi. Oma kaistanvaihto ei kuitenkaan onnistunut kun ssiihen viereen liimautui niksmannipirssi. Avasi ikkunansa ja alkoi vaahtoamaan. Eipä siinä muuta kun rannetta jyrkempään kulmaan(en jaksanut seurata sitä "naapurilähiötä") ja pääsin oppilaani peesiin.

Siinä sitten seuraavassa valoissa odotellessa jouduin ripityksen kohteeksi. Se pikkunatsi oli vieressä vasemmalla kaistalla vänkärin ikkuna auki vinkumassa huutaen vaarallisista kaista-ajojutuista. Alkoi tässä vaiheessa tuntua jotenkin omat inttikyrdet tutuilta. Yritin jotenkuten vastata tälle aadolfille. Ihan kiva kun ScalaRider omassa potassa, yritä siinä vääntää puomimikkiä sivuun kun selvittää sen pikkunatsin kanssa ja välillä oppilaalle antaa ohjeita.

Ja oikein olan takaa sitten estettiin pirssillä työni hoitaminen. Kyllä motskaria on helppo häiritä. Mitäs kun emme siviilit toimi armeijan ohjesäännön vaatimalla toimi. Oppilaatkin ovat niin kokemattomia. EIHÄN SE KÄY!

Tämähän ei tähän päättynyt. Olin todella epäsosiaalinen kun yritin keskittyä oppilaan kontrollointiin. Sehän täytyy kostaa. Seuraavissakin valoissa oltiin taas käräjillä. Huuto mutteriautosta vaan jatkui. Nyt vaan tuli lisäksi henkilötietojen vaatiminen. En nimeäni suostunut kertomaan ja tämä sai sen (en käytä siitä pronominia "hän") suuttumaan.

Koululle tullessamme odotettu puhelinsoitto. Vaadittiin kaikenlaista.

Lohtu: soitin PV:n vaihteeseen ja tiedustelin kyseisen tyypin lähintä esimiestä. Oli mokoma jättänyt nimensä meille vaatien työnantajaltani yhteydenottoa. Pitkä puhelu esimiehen (everstiluutnantti) kanssa. Sellaista Hämeen Rykmentissä. Eivät kai aiheetta ole lopettamassa sitä.

(Ja sitten oikein rumia sanoja tähän loppuun.) PS. olihan vuodatus
treriksrøysare
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Kuppa,kurkkumätä ja rutto.Ei ihan mutta melkein ja vituttaa kun odottaa mitä seuraavaksi. :evil:
jarno78

Vitutuksen maksimointia, nyt tuo niin rakas piinattu rellumme sit nussittiin 12-20 välisenä aikana appi-ukon parkkipaikalta :evil: ja tähän vielä vitutukseen lisätään mahdollinen suitzan pytyn poraus,mäntä paketti, uus etu jarru letku , niin alkaa miettiin et mistä tuota tuohta sais lisää perkele onneksi sentään tunska on huomenna ajo valmis,mut silläkin mennään vanhalla vakuutuskilvellä iliman vakuutuksia ja rekisteröintiä ja apinan ( baotian monkey ) löyn kunnon ketjulukolla lämpö tolpaan rungosta kiinni, et jos sen haluavat niin töitä joutuvat tekeen saatanan penikat
Yksinäinen Susi
Vastaa Viestiin