Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Juhana »

kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinille :shock: onneksi olin taksin kyytillä :mrgreen: tuon kanssa kun otta sirdaludin,niin morjes... mäkin söin noita joskus selkäsärkyyn.töissä... :oops: kyllä vähän väsytti.
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinille :shock: onneksi olin taksin kyytillä :mrgreen: tuon kanssa kun otta sirdaludin,niin morjes... mäkin söin noita joskus selkäsärkyyn.töissä... :oops: kyllä vähän väsytti.
Ehkäpä se lääkäri varoitti juurikin tuon takia. Sirdalud on mulla auttanut vastaavassa selkäkivussa parissa päivässä joten katsotaan tarvitsenko edes tuota Panacodia. Otin kuitenkin kaikki lääkkeet mitkä lääkäri määräsi kun sairaskassa maksoi ne.

Työkaveri, samaa ikäluokkaa kuin mä, sanoi eilen kun pomon kanssa juttelin tuosta mun selästä ( pomo valitti olkapäitään ettei saa öisin nukuttua säryn takia ) " Ennen kehuskeltiin maanantaisin kuka oli saanut pi..ua viikonloppuna, nyt vertaillaan eri vaivoja keskenään :lol:
Viimeksi muokannut Pate05, Ti Kesä 12, 2012 3:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mek
Pyörä: R 1250 GS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

umpisuolin kele otti ja lasahti, leikattiin viime yönä, pariin viikkoon ei liene gessun. selkään asiaa.
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinille :shock: onneksi olin taksin kyytillä :mrgreen: tuon kanssa kun otta sirdaludin,niin morjes... mäkin söin noita joskus selkäsärkyyn.töissä... :oops: kyllä vähän väsytti.
Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="mek"]umpisuolin kele otti ja lasahti, leikattiin viime yönä, pariin viikkoon ei liene gessun. selkään asiaa.[/quote]

Kylmaar sää ny ainakin Hovimäen motoristisaunaan tulet . Anteeks.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Pastori kirjoitti:
Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.
Ihme juttu, minä kun talvella panacodeja napsin niin en huomannut mitään normaalia suurempaa väsymystä tai muitakaan sivuoireita :shock:
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
tomiik
Pyörä: F850GSA

Viesti Kirjoittaja tomiik »

vihtis83 kirjoitti:
Pastori kirjoitti:
Ihme juttu, minä kun talvella panacodeja napsin niin en huomannut mitään normaalia suurempaa väsymystä tai muitakaan sivuoireita :shock:
Se tulee tuo väsymys täällä Hämeessä varmaankin viiveellä :mrgreen: :lol:
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

tomiik kirjoitti: Se tulee tuo väsymys täällä Hämeessä varmaankin viiveellä :mrgreen: :lol:
No nyt kesällä on kyllä väsyttänyt aikalailla, liekö vaikutus alkanut vasta nyt :lol:
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

vihtis83 kirjoitti:
Pastori kirjoitti:
ei se ole tuo panacod,vaan tuo sirdalud,lihasrelaksantti.ja kyllä tosiaan rennoksi vetää... tuo panacod ei oikeastaan vie kipua,mutta se lakkaa haittaamasta :lol:
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Jaa, en tiedä oliko se sitten yliherkkyyttä panacodille, mutta mulla nuo rupes väsyttämään todella raskaasti.
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Meni paikallisen johtajan mielipiteistä pinna sen verran kireälle, etten ikinä tule liittymään mihinkään paikallista moottoriurheiluakannattavaan järjestöön.
Ja todella toivon etten ikinä herraa livenä näe,
Nyt menen jyrsimään kättäni, kunnes olen yhtä täynnä itseäni kun kyseinen herra.
Pikkuhannu
Pyörä: Yamaha XT 350

Viesti Kirjoittaja Pikkuhannu »

Töissä kiirettä, ja meikäläinen kärsii, viikonloppuna pitäisi käydä tekemässä pari tuntia...

Samalla toinen pomo vaan mökkeilee.

Toista se oli vanhan isännän johtaessa, ukko oli töissä, kun aamuun menin klo 6 ja lähti yleensä 21 katsomaan telkkua...

Pojasta (tässä tapauksessa kahdesta) ei polvi parane...
Yamato
Pyörä: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Kotarin takajarru on paskana, osat saa ehkä tuurillaan ensviikolla. Olisin saattanut haluta vaikka ajella Juhannuksen seutuun ja ehkä olisin jotain muutakin käyttöä keksinyt niille 400 eurolle.

Lisäksi navikaattori kärsi vesivahingon ajotakin taskussa. Se on kätevee, kun on taskussa gorekuoret niin eipähän suotta pääse valumaan vetoketjun kautta sisään vuotaneet vedet pois. Siellä se tikipoksi nätisti pötkötti vesilammikossa taskun pohjalla. Saappa nähä tuleeko tuosta vielä toimiva kunhan kuivaa.

Kevyesti harmittaa, omia mokia molemmat :cry:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ei löytynyt Pohjoisen Keski-Suomen rasti,pyörä likaantui ja joutui assukumeilla hiekalle ja siivouskin jäi kesken tuon rastin etsimisen takia ja nyt olisi tiedossa Keski-Suomen rasti,mutta ei ole enää puhtia tänään lähteä,voi voi
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Nih
Viimeksi muokannut garbonaare, Ke Kesä 27, 2012 12:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin