Minkähän vaivan uusista Mitaksista saapiKampi kirjoitti:Ajomotivaatio on paljon renkaista kiinniUudet alla ja johan kutittaa. Johtopäätös: Anakee aiheuttaa depressiota.
Ajomotivaatiosta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Ajomotivaatiosta
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Ei ole paljoa aikaa saati motivaatiota ajella, tullut ehkä 2tkm mittariin tänä vuonna. Pitäis kai talvella tehdä täyshuolto pyörään jos jostain saa tallipaikan. Olisi sitten ehkä enempi motivaatiota ajella kun ei ole pyörä ihan rempallaan joka puolelta. Vois melkein myydä pois pyörän mutta eipä tuota kukaan taida huolia jos ei ilmatteks anna...
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Sitä se tais olla mullaki. Nyt on ollu muutaman viikon Big Blockit taas alla ja onpa paremmin ajeluttanu. Taitaa olla sama antaa noiden olla kun ei kuitenkaan kovin kauas enää tänä kesänä liiku.Kampi kirjoitti:Ajomotivaatio on paljon renkaista kiinniUudet alla ja johan kutittaa. Johtopäätös: Anakee aiheuttaa depressiota.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Sitä olis kun vehkeet pysyis ehyenä ja laiha lompakko ei tee asiasta yhtään helpompaa 
Yksinäinen Susi
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Kolme viikkoa ajamatta rautaperseen jälkeen ja taas maistui.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Mä pidän vaan tuota rastien etsimistä hyvänä motivaationa,tänä pyhänäkin ajoin 300km tuon Keski-Suomen rastin perässä ja hauskaa oli,toki tuo pikkugeekin auttaa asiaa.Ei taida enää olla pokseriin paluuta 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Mitä reittiä ajoit rautaperseen?daddy0 kirjoitti:Kolme viikkoa ajamatta rautaperseen jälkeen ja taas maistui.
Pekka?
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Reitti oli ylipitkä Espoo-Tampere-Jyväskylä-Oulu-Haaparanta-Pudasjärvi-Kajaani-Kuopio-Mikkeli-Espoo. GPS:n mukaan matkaa tuli melkein 1730 km ja virallisessa tarkistuksessakin pitäisi jäädä jäljelle yli 1700 km.Pekkavee kirjoitti: Mitä reittiä ajoit rautaperseen?
Pekka?
![]()
![]()
Vaimolle sanoin lähtiessä, että käyn katsomassa viikon päästä alkavaa Ruotsin-lomaa varten mitä bensa siellä päin maksaa. Kuten on näköjään jo tavaksi tullut, niin pyöritti vaan päätään mun jutuille
Happy youdaddy0 kirjoitti:Vaimolle sanoin lähtiessä, että käyn katsomassa viikon päästä alkavaa Ruotsin-lomaa varten mitä bensa siellä päin maksaa. Kuten on näköjään jo tavaksi tullut, niin pyöritti vaan päätään mun jutuillePekkavee kirjoitti: Mitä reittiä ajoit rautaperseen?
Pekka?
![]()
![]()
Pekka
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Isot lohkot mullekin tulee alle,siis Kendat ,saa nähdä Karoon jälkeen,mitä ovat 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Mitäs minä motivaatiolla kun ei ole tuota pyörääkään. Tai on se. Takahaarukan sain keväällä maalattua. Irrallaan on vieläkin. Kumma vaan kun menee ja ottaa peitteen pois päältä ja kattelee tumput suorana hetken niin ei muuta kun pois silmistä takas.
Onkohan se vaan kuitenkin niin, että aikansa kutakin ja turha kuvitella muuta.
Mut koskaan ei sanota ei koskaan enää.
Onkohan se vaan kuitenkin niin, että aikansa kutakin ja turha kuvitella muuta.
Mut koskaan ei sanota ei koskaan enää.
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Olishan tuota. Kuumottaisi käydä vielä pikareissu Lapissa tälle kesälle/syksylle.
Vähän vajaa 3 viikkoa oli ajotaukoa kun ei napannut. Kiva oli kyllä laskea menemään taas ja nimenomaan pieniä sorapätkiä. Siirtymät oli ihan hanurista! Kokoajan teki mieli leikkiä mutta tuo tykkilavetti ei siihen ihan täysin sovi. Näillä ajomäärillä/matkoilla riittäisi siis pienempi pyörä. Mieleen on vahvasti iskostunut DR-Z
Vielä kun olisi enska ja motovanteet niin luulen että ajomotivaatiota tulisi roppakaupalla lisää. Nyt vaan pitää alkaa budjettia laskeskelemaan josko joskus onnistuisi pyörän "kevennys."
Kurahipiäinen rastinnoutaja
-
Kurahanska
- Pyörä: Ktm
Hieman huono motivaatio ollut tänävuonna, joko kotarista joku paikka rikki, tai sitten sataa vettä 
Tuntuu siltä, että syksyn myötä ajohalut vaan kasvaa. Luonto muuttuu kauniimmaksi, eikä tule kuuma. Pikku sateetkaan ei haittaa.