Ompahan tiukas tm40sen seosruuvin kärki...
Tarttis melkeen löytää joku hammaslääkärin pora niin vois kokeilla kurkun puolelta porata auki ettei oo kartio heti pilal.
Rupee haiskahtaan BST:ltä...
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...." Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
t.t.tammi kirjoitti:Ompahan tiukas tm40sen seosruuvin kärki...
Tarttis melkeen löytää joku hammaslääkärin pora niin vois kokeilla kurkun puolelta porata auki ettei oo kartio heti pilal.
Mites noissa materiaaleissa menee laajenemiset lämmössä?
Eli josko tyhjäksi puretun rungon tuuppaisi uuniin ja sitten kokeilisi poistoa?
t.t.tammi kirjoitti:Ompahan tiukas tm40sen seosruuvin kärki...
Ultraäänipesuri on melko hyvä laite irrotteleen kaasarin ruuveja. Eikä ainakaan riko mitään. Kannattaa kokeilla jos tiät jonkun jolla sellanen on.
Plääh. Tietysti kun pitäs jotain tehä niin vehkeet särkyy. No syyllinen toki löytyy peilistä.
Jiirisirkkelistä palo hihna. Ei mikään ameriikan homma ja osa ei ole kallis, mutta miten vaihtuu? Onko jollain kokemusta aiheesta tuosta? Kone on DeWaltin DW777.
Olen vähän kaino alkaan summasa purkaan noita vehkeitä, mutta meidän ukon Eluun se ainaki vaihtui sen tekemänä aika ravakasti.
Vitun britannian neekeri, ostaa hayabusaan bensapumpun 01 − 07 malliin ja saa −09 värkin pumpun, ei siinä mitään saapi tuonkin bensaa ruikkiin ja asennettua.
No eipä tuolla enää tarvi ajellakaan, pakkasta −8°C ja lumessa tiet, perkele pitää muka säästää. Onneksi pääsee kohta lomille ja saa lyödä puhelimen kiinni muutamaksi viikoksi.
Löytyykö "vertaistukea" ?
Onnistuin hajottamaan huippukuntoisen tuulilasin pojan autosta kun vähän "auttelin" ..ja maksaahan se pitää
Kaiken lisäksi omankin auton lasin joudun vaihtamaan,kun katsastusinssin mielestä se ei enää kelpaa,kun on niin vanha
...ikinä ennen tommosen kuntosta lasia ei ole tarvinnut vaihtaa...
Että tämmösissä merkeissä...
Onneks mopo on kunnossa....ooooooooooops,oisko pitänyt jättää sanomatta
Just tänään emäntä tuli leimalta ja kertoi että tuulilasi pitää vaihtaa. 3v samanlainen halkeama ja tänä vuonna se oli siirtynyt inssin mielestä näkökenttään... Swiidu
Pallokala kirjoitti:Eilen putosi sähköpostiin lomautuslappu.
Tuo se on vittumaista...
Ite olen ollu pakkolomalla kesäkuun puolestavälistä kun mulla sattuu olemaan väärä sukunimi...
Vuonna 2009 olin pakkolomalla vuoden samasta syystä...
Onneksi soitettiin työhaastatteluun ens kuun 5 päivä toiseen suuren ja melko varmasti parempaan metallifirmaan
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Pallokala kirjoitti:Eilen putosi sähköpostiin lomautuslappu.
Tuo se on vittumaista...
Ite olen ollu pakkolomalla kesäkuun puolestavälistä kun mulla sattuu olemaan väärä sukunimi...
Onneksi soitettiin työhaastatteluun ens kuun 5 päivä toiseen suuren ja melko varmasti parempaan metallifirmaan
Mitä ikinä tuo nyt voi tarkoittaakaan Väärä sukunimi.Sukurasite on tuttu itselle tuolta sydänasioista,mutta sukunimivika
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Tuo on aika vaikea selitettävä tuo juttu, mutta kyllä tuommosta elämän viisautta harrastetaan meilläki. Me kai ollaanki lähes naapurikyliltä kotosi tuon Harrin kans.
Se tarkottaa sitä että työpaikalla on yksi iso "kuninkaallinen" suku joka on etuoikeutetussa asemassa kaikissa asioissa...
Kaikki muut on esimiehen mielestä pohjasakkaa jotka lomautetaan heti kun mahdollista...
Ja ite kuulun tuohon pohjasakkaan...
P*rsettä nuolemalla voi tuossa firmassa kohottaa omaa asemaa mutta se on semmonen taito jota en oo opetellu...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Harri Hemmilä kirjoitti:
Sukunimijuttua en ymmärrä, mutta uskon, että on mahdollista. Tää voisi olla jo positiivisessa ketjussa. Plussat tälle!